Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Vodafone Busıness ‘Red Tech’ webinar serisinde e-ihracat teknolojileri konuşuldu

Vodafone Business, ‘Red Tech’ webinar serisinin 7’ncisini gerçekleştirdi. İşletmelerin nasıl dünyanın dört bir yanındaki potansiyel müşterilere ulaşarak başarı hikayeleri yaratacağının konuşulduğu webinarda, Vodafone Business’ın e-İhracat teknolojilerinde öne çıkan çözümleri de katılımcılarla paylaşıldı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) - 

İşletmelerin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone Business, en yeni teknolojilere yönelik sunduğu çözümleri anlattığı ‘Red Tech’ webinar serisine devam ediyor. 7’ncisi gerçekleştirilen webinarda, dijital dönüşüm ile birlikte büyüyen e-ticaret sektörüne paralel gelişen e-ihracat teknolojileri ele alındı. Vodafone Business Ticari Operasyonlar Kıdemli Müdürü Sinan Gılava’nın açılış konuşmasıyla başlayan E-İhracat webinarı, Vodafone Business Yeni Nesil Çözümlerden Sorumlu Ürün Müdürü Başar Akın’ın E-İhracat çözümlerini anlatmasıyla devam etti.

Şirketten yapılan yazılı açıklamalarda şu bilgilere yer verildi:

“Vodafone Business’ın E-İhracat çözümünde işletmeler; Türkiye’de olan bir web sitesinde isterse otomatik isterse manuel olarak dil çevirisi gerçekleştirebiliyor ve uyarlayabiliyor. Her ülkenin para birimine göre otomatik kur hesapları ile tek tuşla ürününü yurt dışında listeleyebiliyor. Ülkeye göre farklı fiyat stratejileri oluşturabiliyor. Ülkelerin vergi sistemlerinde farklılaşma var ise bu vergi sistemlerini de çok kolay bir şekilde ülkelere göre uyarlayabiliyor. Bununla birlikte dijital pazarlama ve arama motorları için ülke bazlı farklı stratejileri uygulayabiliyor. Global kargo firmaları ve ödeme sistemleri ile entegre bir şekilde çalışabiliyor, özelleştirmek istendiğinde ise entegrasyonu kolay bir şekilde iş ortağı üzerinden yapabiliyor. Yurt dışındaki pazaryerlerine nasıl listelenebileceği endişesi olmadan iş ortağının yönlendirmesi ve hazır entegrasyon çözümleri ile listelenme kolaylığı sağlanıyor. Ülkelere göre web sitesi sayfa tasarımlarını farklılaştırabiliyor ve özelleştirebiliyor.”

Webinarı takip eden tüm katılımcılara ayrıca E-İhracat çözümlerinin demosu yapıldı. Webinar, müşteri deneyiminin aktarıldığı soru cevap kısmı ile son buldu.

Diğer Haberler

  1. Marka Zirvesi’nde ‘yapay zekâ çağında yaratıcılık’ konuşuldu
  2. 'Yapay zekada ayrımcılık tehlikesi'
  3. Sanofi ve TÜSAP’tan ‘Sağlıkta İnovasyon ve Girişim Ekosisteminin Geliştirilmesi Zirvesi’
  4. Penta Teknoloji ve Adobe, FY25 Kick-Off etkinliği düzenledi
  5. Prof. Dr. Köse: Dijital dünyada meydan okumalara hazırlıklı olmalıyız
  6. Haluk Görgün, KAAN'ın 2'nci prototip üretim çalışmalarını inceledi
  7. ‘Yapay zeka ile afete saniyeler içinde müdahale edebiliyoruz’
  8. Bakan Kacır’dan Mecliste yeni OSB müjdesi: Kahramanmaraş Afşin’e yeni OSB
  9. ROKETSAN, ürünlerini Vietnam'da sergiliyor
  10. Türk Telekom ve Petrol Ofisi Grubu’ndan akaryakıt sektöründe dijital dönüşüm hamlesi

© Copyright 2024

DHA