Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Vodafone Busıness, dijitalden hat satın alma kanalını hizmete açtı 

Vodafone Business, dijitalden hat satın alma kanalını kurumsal müşteriler için hizmete açtı. Kurumsal müşterilerin hem hat taşıma hem de yeni hat satın alma süreçlerini dijital kanallardan gerçekleştirmelerine olanak sağlayan Vodafone Business, bu hizmette lansmana özel ilk 3 ay tarife ücreti almayacak. Hizmet, sonraki 9 ay boyunca taahhütlü fiyat imkanı ile sunulacak.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

Vodafone Business, dijitalden hat satın alma hizmeti ile kurumsal müşterilerinin herhangi bir şubeye gitmeden bulundukları yerden hatlarını hızlı ve kolay bir şekilde Vodafone’a taşımalarına imkan sağlıyor. 

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Özlem Kestioğlu, şunları söyledi:

“Vodafone Business olarak sektörde bir ilke imza atarak dijitalden hat satın alma hizmetini kurumsal müşterilerimize de sunmaya başladık. Bu hizmet ile artık kurumsal müşterilerimiz hem hat taşıma hem de yeni hat satın alma süreçlerini web sitemiz üzerinden gerçekleştirebilecek. Tüm işlemlerin dijital kanallar üzerinden hızlı ve kolay bir şekilde gerçekleştiği bu hizmeti ilk 3 ay boyunca tarife ücreti almadığımız bir yıl sonu kampanyası ile sunuyoruz. Vodafone Business olarak dijitalleşme yolunda müşterilerimizin yanında olmaya devam edeceğiz.”

WEB SİTESİ ÜZERİNDEN TARİFE VE DETAYLAR İNCELENEBİLİYOR

Konuya ilişkin şirketten yapılan yazılı açıklamada, "Kurumsal müşteriler web sitesi üzerinden tarifeleri ve tarifelerle ilgili tüm detayları inceledikten sonra kısa bir süre içinde hat taşıma ya da yeni hat satın alma işlemlerini başlatabiliyor. Hattını taşımaya karar veren kurumsal müşteriler ‘Vodafone’lu Ol’ butonuna tıklayarak tarifeleri ve ücretlerini görebileceği bir sayfaya yönlendiriliyor. Müşteriler her bir hat için farklı bir tarife seçimi yapabiliyor. Yeni hat alımı yapıldığında ise numara arama seçeneği sayesinde müşteri numara havuzundan istediği hattı seçebiliyor. Son aşamada ise müşterilerden yasal belgelerin alınması, SIM kartların teslimi için iş yeri adreslerine kendilerinin belirlemiş olduğu randevu saatinde kurye ile hizmet veriliyor. Böylece müşteri bulunduğu yerden ayrılmadan işlemlerini hızlıca tamamlayabiliyor" denildi.

Diğer Haberler

  1. Marka Zirvesi’nde ‘yapay zekâ çağında yaratıcılık’ konuşuldu
  2. 'Yapay zekada ayrımcılık tehlikesi'
  3. Sanofi ve TÜSAP’tan ‘Sağlıkta İnovasyon ve Girişim Ekosisteminin Geliştirilmesi Zirvesi’
  4. Penta Teknoloji ve Adobe, FY25 Kick-Off etkinliği düzenledi
  5. Prof. Dr. Köse: Dijital dünyada meydan okumalara hazırlıklı olmalıyız
  6. Haluk Görgün, KAAN'ın 2'nci prototip üretim çalışmalarını inceledi
  7. ‘Yapay zeka ile afete saniyeler içinde müdahale edebiliyoruz’
  8. Bakan Kacır’dan Mecliste yeni OSB müjdesi: Kahramanmaraş Afşin’e yeni OSB
  9. ROKETSAN, ürünlerini Vietnam'da sergiliyor
  10. Türk Telekom ve Petrol Ofisi Grubu’ndan akaryakıt sektöründe dijital dönüşüm hamlesi

© Copyright 2024

DHA