Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Petrol Ofisi, sohbet robotu Lubi’yi hayata geçirdi   

Petrol Ofisi Grubu, WhatsApp sohbet robotu Lubi’yi hayata geçirdi. Madeni yağlar ile ilgili birçok konuda tüketicilere yardımcı olmak üzere tasarlanan sohbet robotunun görüntü işleme ve yapay zekâ destekli özellikleri bulunuyor.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) -

 

Petrol Ofisi Grubu, madeni yağ segmentine özel bir WhatsApp sohbet robotu geliştirdi. “Lubi” isimli sohbet robotu WhatsApp üzerinden madeni yağ teknolojisi konusunda müşterilerin hayatını kolaylaştıracak bir asistan görevi görecek. Konuyla ilgili açıklamada bulunan Petrol Ofisi Grubu Madeni Yağlar Direktörü Sezgin Gürsu, “Madeni yağda Türkiye'nin geleneksel bir numarası olarak kullanıcılarımızın değişen ihtiyaç ve beklentilerini anlayıp onlara en doğru çözümleri sunmak en önemli görevimiz. Görüntü işleme ve yapay zekâ gibi çığır açan teknolojilerden faydalanarak tasarlanan “Lubi” de bu anlayışla geliştirildi. Sektöre öncülük edecek, teknoloji odaklı çözüm ve hizmetler üretmeye devam edeceğiz” dedi. 

SOHBET ROBOTU LUBİ HAKKINDA 

Marka tarafından sohbet robotunun özelliklerine ilişkin yapılan yazılı açıklamada şu bilgilere yer verildi: 

“WhatsApp sohbet robotu “Lubi” sürücülerin araçları için Petrol Ofisi'nin tüm araçlara yönelik geniş ürün gamı arasından en doğru tercihi yapmasına olanak tanıyor. Araç markası, modeli ve model yılı girildiğinde, motor üreticisinin önermiş olduğu standartlarda Petrol Ofisi madeni yağlarından en uygun olanı kullanıcıya sunuluyor. Ayrıca “Lubi”, uygulama alanına göre Petrol Ofisi çözümünü saniyeler içinde ekrana getiriyor. Kullanıcılar farklı markalara ait ürünlerin ismini yazarak veya direkt fotoğrafını göndererek de tavsiyeler alabiliyor. Arka planda geliştirilen görüntü işleme ve yapay zekâ sayesinde çekilen fotoğraftaki ürün tanınıyor ve Petrol Ofisi çözümü sunulabiliyor. Önerilerin yanı sıra ürünlerin teknik ve güvenlik bilgilerini içeren formları saniyeler içinde iletiyor. Ürün kataloglarını da PDF formatında müşteriye ulaştırabilen “Lubi”, kullanıcı konumunu paylaştığında bu konuma en yakın Petrol Ofisi Maxima yağ değişim merkezlerini ve satın alım noktalarını kendisine gösteriyor. Böylelikle sürücüler, önerilen ürünlerin içeriklerine erişebiliyor ve yağ değişim merkezlerine yönlendiriliyor. Tüm sorularınızın cevaplarına ise saniyeler içerisinde yanıt veriyor.” 

Diğer Haberler

  1. Marka Zirvesi’nde ‘yapay zekâ çağında yaratıcılık’ konuşuldu
  2. 'Yapay zekada ayrımcılık tehlikesi'
  3. Sanofi ve TÜSAP’tan ‘Sağlıkta İnovasyon ve Girişim Ekosisteminin Geliştirilmesi Zirvesi’
  4. Penta Teknoloji ve Adobe, FY25 Kick-Off etkinliği düzenledi
  5. Prof. Dr. Köse: Dijital dünyada meydan okumalara hazırlıklı olmalıyız
  6. Haluk Görgün, KAAN'ın 2'nci prototip üretim çalışmalarını inceledi
  7. ‘Yapay zeka ile afete saniyeler içinde müdahale edebiliyoruz’
  8. Bakan Kacır’dan Mecliste yeni OSB müjdesi: Kahramanmaraş Afşin’e yeni OSB
  9. ROKETSAN, ürünlerini Vietnam'da sergiliyor
  10. Türk Telekom ve Petrol Ofisi Grubu’ndan akaryakıt sektöründe dijital dönüşüm hamlesi

© Copyright 2024

DHA