Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Monster Notebook Avrupa Yakası Deneyim Mağazası ve Teknik Servis Merkezi açıldı

Kullanıcılarına yüksek performanslı oyun deneyimi sunan Monster Notebook’un İstanbul Avrupa Yakası’ndaki yeni Deneyim Mağazası ve Teknik Servis Merkezi, dün yapılan açılış töreni ile kapılarını teknoloji ve oyun tutkunlarına açtı. Sektör paydaşlarının ve basın mensuplarının katılımıyla gerçekleştirilen açılış etkinliğinde Monster Notebook ekosistemindeki yenilikler paylaşıldı.

ABONE OL
İSTANBUL (DHA)

 

Monster Notebook, Avrupa Yakası Deneyim Mağazası ve Teknik Servis Merkezi’ni Küçükçekmece’de açtı. Sektör paydaşlarının ve basın mensuplarının katılımıyla gerçekleştirilen etkinlikte Monster Notebook Kurucusu ve CEO’su İlhan Yılmaz açılış konuşmasını yaptı. Konuşmasında dizüstü bilgisayarlardaki ve PUSAT marka aksesuarlardaki son gelişmeleri paylaşan Yılmaz, şirketin teknoloji ve oyun sektörüne yönelik yurtiçin ve yurtdışı hedeflerini de aktardı.

Yılmaz, “Avrupa Yakası’ndaki ilk Müşteri Deneyim Mağazası ve Teknik Servis Merkezi’mizin açılışını gerçekleştirdik. Bu bizim çok önemli bir nokta. Şirketi kurduğumuz günün üzerinden 22 yıl geçti. Monster deneyimimizin üzerinden geçen 17 yıllık yolculuğun sonunda İstanbul’da ikinci mağazamızı açıyoruz. Bu merkez, uzun zamandır sosyal medyadan ve diğer iletişim kanalları yoluyla müşterilerimizin bizden talep ettiği önemli bir ihtiyaçtı. İstanbul’daki kullanıcılarımızın yüzde 60’ının Avrupa Yakası’nda yaşadığı gerçeğini de göz önünde bulundurarak, teknoloji tutkunlarına sağladığımız ayrıcalıkları Avrupa Yakası’ndaki kullanıcılarımıza daha yakından sunabilmek için bu yeni merkezimizi devreye aldık. Yeni merkezimizde, deneyim alanlarının ve teknik servisin yanı sıra senede 50 bin laptop üretme kapasitesiyle üretim merkezi de bulunuyor” diye konuştu.

“KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ DENEYİM SUNUYORUZ”

Markanın kullanıcı deneyimi ekseninde yürüttüğü uygulamalara da değinen Yılmaz, “Kullanıcılarıyla ömür boyu birliktelik hedefleyen ve gücünü kullanıcılarıyla birebir temasta olmaktan alan bir marka olarak, teknoloji tutkunları neredeyse orada olmaya gayret ediyoruz. İstanbul Kadıköy’deki, Ankara’daki ve İzmir’deki deneyim mağazalarımızla, dijital mağazamızla ve diğer dijital kanallar aracılığı ile Türkiye’nin dört bir yanındaki müşterilerimize hizmet veriyoruz. Avrupa’ya Avrupa’nın en büyük deneyim mağazası olarak faaliyet gösteren Berlin showroom’umuzla ve dijital kanallarımızla, Kıbrıs’a Lefkoşa’daki mağazamızla ve Orta Doğu coğrafyasına Dubai’deki ofisimiz aracılığıyla hizmet veriyoruz. Teknoloji meraklılarının mağazalarımıza gelerek ürünlerimizi yerinde, diledikleri oyunla veya programla birebir test etmelerini, deneyimlerini uzman ekiplerimizle konuşarak kendileri için en uygun konfigürasyonları belirleyebilmelerini çok önemsiyoruz. Bu nedenle kullanıcılarımıza kişiselleştirilmiş bir deneyim sunuyoruz. Ayrıca, Monster Notebook kullanıcılarına herhangi bir bakım veya onarım durumunda maksimum 3 iş günü ile sınırlandırdığımız bir sürede, üstün kalitede teknik servis hizmeti veriyoruz. Şu an teknik servislerimizde ortalama hizmet süresi 1,8 gün. Ayrıca, Monster Notebook sahipleri Ömür Boyu Bakım Garanti’miz kapsamında her sene 6 ayda bir bilgisayarlarını teknik servislerimize getirerek veya ücretsiz kargo ile göndererek, bilgisayarlarının bakımını yaptırıyor” dedi.

“KÜRESEL BİR TEKNOLOJİ MARKASI OLMAYI HEDEFLİYORUZ”

Küresel bir teknoloji markası olmayı hedeflediklerinin altını çizen Yılmaz, “Oyun bizim için çok önemli bir kaldıraç. Sadece oyun satıcısı olmaktan, oyunu kullanarak, dünyayı daha iyi ve yaşanılır hale getirme hedefimiz var. Türkiye pazarı, yüzde 1’den bir pazar. Biz dünyanın bütün coğrafyalarında marka tescil çalışmaları yapıyoruz. 20’den fazla ülkede marka tescil çalışmaları devam ediyor. Hem Türkiye içindeki hem de yurtdışındaki yatırımlarımız devam edecek. Özellikle Avrupa’daki adımlarımızı hızlandırmak gibi planlarımız var. Bir süre önce İngiltere ile ilgili çalışmalarımızı duyurmuştuk, o nokta da hızlandığımızı söyleyebilirim. ABD pazarına nasıl ve ne kadar hızlı girebileceğimizin araştırmalarını da yapmaya başladık” ifadelerini kullandı.

“OYUN PAZARINDA 1 MİLYAR DOLAR İHRACAT YAPAN BİR ÜLKEYİZ”

“Oyun çok önemli bir ihracat kalemi. Şu an oyun pazarında 1 milyar dolar ihracat yapan ve dünyada 18’inci sıralamada yer alan bir ülke konumundayız. Hedef, 10 milyar dolar seviyelerine ulaşmak” diyen Yılmaz, sözlerini şöyle sürdürdü:

“Türkiye’de yaklaşık 35 milyona yakın oyuncu var. Bu durum hem üretim alanında bir fırsat içeriyor hem de ciddi bir ilerleme alanı oluşturuyor. Yurtdışı oyun pazarında da büyümeler gerçekleşiyor. Oyun pazarı, dünyada 200 milyar doları geçmiş durumda. Teknoloji de çok hızlı bir şekilde ilerliyor. Hayatımıza yeni kavramlar giriyor ki bunlar arasında en yenisi metaverse kavramı. Bütün sosyal medya ve oyun kavramlarının iç içe geçtiği bir dünya diyebiliriz. Dolayısıyla önümüzdeki zamanlarda bu sürecin daha çok hızlanarak ilerleyeceğini ve güçleneceğini düşünüyorum.”

Açılış töreninin ardından etkinliğe katılanlar, merkezde bulunan ürünleri inceledi.

Diğer Haberler

  1. Prof. Dr. Köse: Dijital dünyada meydan okumalara hazırlıklı olmalıyız
  2. Haluk Görgün, KAAN'ın 2'nci prototip üretim çalışmalarını inceledi
  3. ‘Yapay zeka ile afete saniyeler içinde müdahale edebiliyoruz’
  4. Bakan Kacır’dan Mecliste yeni OSB müjdesi: Kahramanmaraş Afşin’e yeni OSB
  5. ROKETSAN, ürünlerini Vietnam'da sergiliyor
  6. Türk Telekom ve Petrol Ofisi Grubu’ndan akaryakıt sektöründe dijital dönüşüm hamlesi
  7. Turkcell’in yeni reklam kampanyasının yüzü, Ata Demirer oldu
  8. Bulut oyun deneyiminde GeForce NOW Ultimate dönemi
  9. Nexans Türkiye 100 milyon dolarlık ihracat hedefiyle dünya pazarına ulaşmayı amaçlıyor
  10. 'Vietnam Uluslararası Savunma Fuarı 2024'e, 10 Türk savunma sanayi firması katılacak

© Copyright 2024

DHA