Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Yurtiçi Kargo'ya iki ödül birden

Yurtiçi Kargo, toplamda 20 binin üzerinde kullanıcının oylarıyla birincilerin belirlendiği B2B Exellence Awards araştırmasında ve İtibar Akademisinin gerçekleştirdiği Türkiye İtibar Endeksi araştırmasında birinci oldu. Kazandıkları çifte itibar ödülünden dolayı gurur duyduklarını belirten Yurtiçi Kargo Genel Müdürü Fatih Önyol, "Müşterilerimize daha iyi hizmet sunabilmek için hayata geçirdiğimiz yatırımların karşılığını alabilmek bizi mutlu ediyor. Hayata geçirdiğimiz projelerin bizi doğru hedefe götürdüğünü görüyoruz" dedi.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

Beykoz Üniversitesi ve İtibar Akademisi tarafından düzenlenen ve 15 bin kişinin oylarıyla sonuçların belirlendiği Türkiye İtibar Endeksi araştırmasına göre Yurtiçi Kargo dördüncü kez Türkiye'nin 'en itibarlı kargo markası' seçildi. Yine aynı alanda birincilerin belirlendiği B2B Exellence araştırmasında ise kargo hizmeti alan şirketlere en itibarlı iş ortağını seçmesi istendi. Bu bakış açısıyla gerçekleştirilen araştırmada da yine birinci oldu.

“MÜŞTERİLERİMİZİN KONFORUNU DAHA YÜKSEK SEVİYELERE ÇIKARMAK İÇİN BURADAYIZ"

Bakış açılarını her zaman müşterilerinin konforunu artırmaya odakladıklarını belirten Fatih Önyol, “Hangi uygulama ile müşterilerimiz daha sorunsuz bir deneyim yaşar? Müşterilerimiz kargosunu en hızlı ve sorunsuz nasıl teslim alır? Kullanıcılar en sorunsuz ve hızlı şekilde nasıl kargo gönderebilir? Sürekli bu sorulara alternatif yanıtlar arıyor ve projeler üretiyoruz. Örneğin geçtiğimiz yıl hayata geçirdiğimiz ve müşterilerimiz tarafından çok beğenilen ve kullanılan Kontrol Sende uygulaması bunun bir örneğidir. Kontrol Sende uygulaması sayesinde e-ticaret kargosu olan bir alıcı, kuryemizi uzaktan takip edebiliyor ve yönlendirebiliyor. İsterse kargosunu farklı bir adrese yönlendirebilir, farklı bir gün gelmemizi talep edebilir ya da kargo adresine hiç gelmeden dahi iade sürecini başlatabilir. Öncelikle eğitim her şeydir ve her şeyden önce gelir. Yıllar önce Türkiye'nin ilk dijital akademilerinden birini açmış ve ülkenin dört bir yanında aynı standartlarda eğitim hizmetleri verme kabiliyetine erişmiş bir şirketiz" diye konuştu.

"İNSANSIZ KARA ARAÇLARI ÜZERİNDE ÇALIŞIYORUZ"

Önyol, "Sadece müşteri memnuniyetinin yükseltilmesi amacıyla, 2022 yılında personelimize tam 7766 saat eğitim verdik. 2023 yılında da bu eğitimleri artırarak devam ettiriyoruz. Bu rakamların içerisinde operasyonel eğitimler, uzmanlık eğitimleri, iş güvenliği eğitimleri bulunmuyor. Sadece memnuniyete yönelik verdiğimiz eğitim toplam 7766 saat. Bu hassasiyet sayesinde tüm açık kaynak şikayet veritabanlarına göre de Yurtiçi Kargo, sektörün en az şikayet alan ve müşteri memnuniyeti en yüksek kargo firmasıdır. Bu yıl özellikle otomasyon projelerine ve yenilikçi teknolojilere yatırım yapıyoruz. Türkiye'nin ilk drone ile kıtalar arası kargo teslimatını geçen ay gerçekleştirdik ve görüntüleri kamuoyu ile paylaştık. İnsansız hava araçları konusunda Ar-Ge çalışmalarımız tüm hızıyla devam ediyor. Kargo taşıma kabiliyetine sahip insansız kara aracı üzerine de çalışmalarımıza devam ediyoruz.  Yakında bu alanda da ciddi yol almış olacağız ve bu teknolojiyi de müşterilerimizin hizmetine sunacağız" ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

  1. TAV Güvenlik, alışveriş merkezinde hizmete başladı
  2. ‘Türk Telekom Ventures yenilikçi sağlık girişimleri ile hayata dokunuyor’
  3. CarrefourSA bayilik buluşmaları Antalya ile devam ediyor
  4. Dünya genelinden acenteleri buluşturdu
  5. Online PR servisi ‘Televizyon Günü’nde açıkladı: TV izleyicileri yüzde 26 azaldı
  6. THY'den sefer iptali açıklaması
  7. GençBizzTech Projesi’nin yeni dönem başvuruları başladı
  8. Turkcell mobil uygulaması yenilendi
  9. ‘Akkuyu NGS güvenli teknolojilerle donatılıyor’
  10. THY’den boarding işlemlerinde yüz tanıma sistemi

© Copyright 2024

DHA