Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Yerli seyahat platformu, yeni marka kimliğini tanıttı

Yerli seyahat platformu Turna, ocak ayında aldığı yatırımın ardından, yeni marka kimliği oluşturarak tatil dönemine hızlı bir başlangıç yaptığını duyurdu. Daha akıllı, hızlı ve kişiselleştirilmiş bir seyahat deneyimi sunma hedefleyen platform, sektöre yön veren ve Avrupa'da bilinen bir oyuncu olmayı hedefliyor.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) -

 

Kredi kartına puan aktarma, koşulsuz bilet iptali, akıllı uçuş gibi yenilikçi teknoloji ve hizmetleriyle seyahat ekosisteminde kullanıcıları önceliklendiren çözümler sunan Turna.com, Manivela Ventures'a hisse satışının ardından, değişimin ilk adımını attı. Kurumsal kimliğini yenileyerek büyük bir reklam kampanyasıyla yeni sezona giriş yapan 10 yıllık seyahat platformu, böylece daha akıllı, hızlı ve kişiselleştirilmiş en iyi seyahat deneyimini sunmayı hedefliyor.

“BU VİZYON, KULLANICI DENEYİMİ ODAKLI YAKLAŞIMIMIZI SİMGELİYOR"

Yeni kurumsal kimliklerinin ve vizyonlarının, platformlarının dinamizmini, yenilikçiliğini ve kullanıcı deneyimi odaklı yaklaşımını simgelediğini belirten Turna.com Genel Müdürü Dr. Kadir Kırmızı, şu açıklamada bulundu:

“Marka kimliğimizi ve vizyonumuzu yenileyerek sektördeki gücümüze güç katacak oldukça heyecanlı bir döneme başladık. Manivela Ventures'ın pazarlama gücüyle birlikte hedeflerimize en kısa sürede ulaşıp büyük başarılara imza atacağız. Önce Türkiye'de, sonra globalde en iyi seyahat deneyimini kullanıcılarla buluşturarak yenilikçi hizmetlerimiz ile sektöre yön veren bir marka haline geleceğiz."

Manivela Ventures desteğiyle ekibini dört ay içinde yüzde 50 büyüten Dr. Kırmızı, televizyonlarda ve dijital kanallarda düzenleyecekleri reklam kampanyalarıyla Türkiye'deki 70 milyonu aşkın internet kullanıcısının tamamına ulaşmayı hedeflediklerini aktararak “Yeni döneme 'Fırsatlara Seyahat' mottosuyla adım attık. Alanında deneyimli ve başarılı profesyonelleri bünyemize katarak büyümemizi sürdüreceğiz. Yıl sonuna kadar yapacağımız pazarlama ve müşteri deneyimi yatırımlarıyla kullanıcılarımıza çeşitli kampanya ve fırsatlar sunarak seyahat deneyimine en çok değer katan marka olmayı amaçlıyoruz. Bireysel taraftaki hizmetlerimizi kusursuz bir deneyimle tamamlamayı hedefliyoruz. Kurumsal tarafta ise şirketlerin seyahat alanındaki ihtiyaçlarını karşılamaya başlayacağız" dedi.

Dr. Kırmızı, “Teknoloji odaklı çözümlerimizle artık sadece bir seyahat platformu olarak değil, seyahat teknolojileri sağlayıcısı olma yolunda emin adımlarla ilerliyoruz. Büyüme hedefleri doğrultusunda inovasyon kapasitemizi ve operasyonel etkinliğimizi artırmayı planlıyoruz. Feribot ve tur ürünleriyle hizmet yelpazemizi zenginleştirirken, kısa süre içinde seyahat ekosisteminin tüm ihtiyaçlarını tek platformdan karşılayacağız. Büyüme hedeflerimiz doğrultusunda inovasyon kapasitemizi ve operasyonel etkinliğimizi de yoğunlaştıracağız" diye konuştu.

Diğer Haberler

  1. TAV Güvenlik, alışveriş merkezinde hizmete başladı
  2. ‘Türk Telekom Ventures yenilikçi sağlık girişimleri ile hayata dokunuyor’
  3. CarrefourSA bayilik buluşmaları Antalya ile devam ediyor
  4. Dünya genelinden acenteleri buluşturdu
  5. Online PR servisi ‘Televizyon Günü’nde açıkladı: TV izleyicileri yüzde 26 azaldı
  6. THY'den sefer iptali açıklaması
  7. GençBizzTech Projesi’nin yeni dönem başvuruları başladı
  8. Turkcell mobil uygulaması yenilendi
  9. ‘Akkuyu NGS güvenli teknolojilerle donatılıyor’
  10. THY’den boarding işlemlerinde yüz tanıma sistemi

© Copyright 2024

DHA