Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Türkiye- Azerbaycan Barista Şampiyonası’nın mağaza etapları başladı

Starbucks, 1093 partnerinin katılımıyla Türkiye ve Azerbaycan bölgelerindeki en iyi baristalarını seçiyor. Küresel çapta düzenlenen yarışmanın bölgesel ayağı olan 2024 Türkiye & Azerbaycan Barista Şampiyonası mağaza etapları ile başladı. 29 Mart’a kadar sürecek 3 aşamalı yarışmaya katılan 1093 partner, kahve ve iletişim yeteneklerini sergileyecek. Kazanan barista hem bölgesel hem de uluslararası çapta kendi mağazasını temsil edecek.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) -

Starbucks’ın düzenlediği şampiyonanın mağaza etabında yarışacak baristalar, makine bakımı, içecek tarifi ve yapımı gibi alanlarda hünerlerini sergileyecek. Kahve tadımı temalı birinci aşamada, press yöntemiyle kahve demleyecek ve aynı zamanda kahvenin yapılış tekniklerini hikâye diliyle anlatacak. İkinci aşamada ise baristalar espresso konusundaki yetkinliğini ortaya koyacak. Espresso Roast ve Blonde Espresso çekirdeklerinin her birinden double shot çekerek bilgilerini gösterecek. Espressonun shot akışının görsel diziliminden süresine, tadından kahvelerin kökenine kadar olan birikimini aktaracak.

Şampiyonanın mağaza etabının Latte Sanatı isimli son aşamasında baristalar, espresso ve süt köpürtme alanındaki becerileriyle yarışacak. Flat White hazırlarken shot kalitesi, süt tadı, görsel sunum gibi parametrelere odaklanılacak. Starbucks baristaları ayrıca, yarışma boyunca iletişim tarzlarını ve misafirperverlik anlayışlarını jüriyle paylaşacak, misafirleriyle nasıl bir bağ kurduklarını açıklayacak. Mağaza etabının sonunda lider olarak seçilen barista, hem mağazalarını bölgesel düzeyde temsil edecek hem de global yarışmaya katılmaya hak kazanacak.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Diğer Haberler

  1. 'Model Sanayi Merkezi’ni, işletmelere değer katmak üzere hayata geçirdik’
  2. TikTok LIVE’ın 'İlham Veren Kadınlar' programına iş insanı Arzuhan Doğan Yalçındağ konuk oldu
  3. Beymen Club ve Anadolu Efes Spor Kulübü oyuncularından yeni iletişim kampanyası ‘Play With Style’
  4. Hepsiburada, tüketicilerin beklentilerini ortaya koyan bir araştırma gerçekleştirdiğini duyurdu
  5. Türk Telekom, Espressolab ile iş birliğini genişlettiğini duyurdu
  6. GÖSAŞ, yaz dönemi yabancı kredi kartları harcama istatistiklerini yayınladı
  7. Seramiksan, UNICERA Fuarı’nda ürünlerini tanıtıyor
  8. OYAK İnşaat’a, European Property Awards'ta üç kategoride ödül
  9. Turkcell Pasaj’da, elektronik alışverişlerinde geçerli kampanya başladı
  10. Türkiye’nin sembol yapıları Kızılay kırmızısı ile ışıklandırıldı

© Copyright 2024

DHA