Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Teknosa’nın ‘Anne Intelligence’ kampanyası iki ödülün sahibi oldu

Teknosa, dijital pazarlama alanında prestijli ödüllerden biri olan dotCOMM Awards’ta iki platin ödül kazandı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

Teknosa, pazarlama ve iletişim platformlarından Pazarlama İletişimi Profesyonelleri Derneği’nin (AMCP) düzenlediği dotCOMM Awards’ta iki ödülle döndü. Dünya çapında iki yüz binden fazla projenin değerlendirdiği yarışmada Teknosa ‘Dijital Pazarlama Kampanya’ ve ‘Sosyal Medya Kampanya’ kategorilerinde platin ödüllerinin sahibi oldu.

Anneler Günü’ne özel hayata geçirilen Sharpcake imzalı Anne Intelligence (AI) kampanyasında hediye tavsiyeleri gerçek annelere sorularak ilk ağızdan alındı. Anne içgörülerine dayanan reklam filmi, gerçek anne tavsiyelerinin, bir algoritmanın asla sağlayamayacağı bir derinlik ve anlam taşıdığını ifade etti.

Diğer Haberler

  1. Online PR servisi ‘Televizyon Günü’nde açıkladı: TV izleyicileri yüzde 26 azaldı
  2. THY'den sefer iptali açıklaması
  3. GençBizzTech Projesi’nin yeni dönem başvuruları başladı
  4. Turkcell mobil uygulaması yenilendi
  5. ‘Akkuyu NGS güvenli teknolojilerle donatılıyor’
  6. THY’den boarding işlemlerinde yüz tanıma sistemi
  7. Doğal ve laboratuvar pırlantalar arasındaki farklar açıklandı
  8. THY, seyahat seti konseptini yeniledi
  9. Zecurion, TBD Kamu-BİB'27 ve BİMY'31 Bütünleşik Etkinliği'ne sponsor olarak katıldı
  10. İstanbul Blockchain Week 18-19 Haziran 2025 tarihlerinde düzenlenecek

© Copyright 2024

DHA