Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Teknosa’nın ‘Anne Intelligence’ kampanyası iki ödülün sahibi oldu

Teknosa, dijital pazarlama alanında prestijli ödüllerden biri olan dotCOMM Awards’ta iki platin ödül kazandı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

Teknosa, pazarlama ve iletişim platformlarından Pazarlama İletişimi Profesyonelleri Derneği’nin (AMCP) düzenlediği dotCOMM Awards’ta iki ödülle döndü. Dünya çapında iki yüz binden fazla projenin değerlendirdiği yarışmada Teknosa ‘Dijital Pazarlama Kampanya’ ve ‘Sosyal Medya Kampanya’ kategorilerinde platin ödüllerinin sahibi oldu.

Anneler Günü’ne özel hayata geçirilen Sharpcake imzalı Anne Intelligence (AI) kampanyasında hediye tavsiyeleri gerçek annelere sorularak ilk ağızdan alındı. Anne içgörülerine dayanan reklam filmi, gerçek anne tavsiyelerinin, bir algoritmanın asla sağlayamayacağı bir derinlik ve anlam taşıdığını ifade etti.

Diğer Haberler

  1. ŞOK Marketler, yılın üçüncü çeyreğinde 142,7 milyar TL ciroya ulaştı
  2. Türk Telekom Grubu, ilk kira sertifikası ihracını tamamladı
  3. SuperFresh, Türkiye’nin 'en sevilen markası' seçildi
  4. 33’üncü Kalite Kongresi 12- 13 Kasım tarihlerinde Kocaeli’de gerçekleşecek
  5. İş Bankası ve Google Cloud Çözüm Ortağı Oredata maliyet avantajı sunan kampanya başlattı
  6. ‘Türkiye’de en popüler hobi alışveriş yapmak’
  7. Enerjisa Enerji, 1 yılda yüzde 400 artışla 30’dan fazla sektörü yeşil enerji ile buluşturdu
  8. Kalyon Karapınar GES SCADA binası, ‘En İyi Yapı’ ödülünü kazandı
  9. Kuveyt IICO ve İHH’dan Suriye’ye 403 bin dolar değerinde tıbbi cihaz desteği
  10. Pegasus Hava Yolları’na 2024 CAPA’dan ödül

© Copyright 2024

DHA