Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Teknosa’nın ‘Anne Intelligence’ kampanyası iki ödülün sahibi oldu

Teknosa, dijital pazarlama alanında prestijli ödüllerden biri olan dotCOMM Awards’ta iki platin ödül kazandı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

Teknosa, pazarlama ve iletişim platformlarından Pazarlama İletişimi Profesyonelleri Derneği’nin (AMCP) düzenlediği dotCOMM Awards’ta iki ödülle döndü. Dünya çapında iki yüz binden fazla projenin değerlendirdiği yarışmada Teknosa ‘Dijital Pazarlama Kampanya’ ve ‘Sosyal Medya Kampanya’ kategorilerinde platin ödüllerinin sahibi oldu.

Anneler Günü’ne özel hayata geçirilen Sharpcake imzalı Anne Intelligence (AI) kampanyasında hediye tavsiyeleri gerçek annelere sorularak ilk ağızdan alındı. Anne içgörülerine dayanan reklam filmi, gerçek anne tavsiyelerinin, bir algoritmanın asla sağlayamayacağı bir derinlik ve anlam taşıdığını ifade etti.

Diğer Haberler

  1. Rakle ve Bengi Kurtcebe'den 'Pomodoro Koleksiyonu'
  2. OKX TR’den ‘Bakiyeni aktar, yüzde 5 kazan’ kampanyası
  3. Araştırma: Sneaker giymek daha özgüvenli ve güçlü hissettiriyor
  4. Aras Kargo’nun idari kadrosu kampanya döneminde sahadaki ekiplere destek verdi
  5. Aydem Perakende ve Gediz Perakende ’den müşteri deneyimini iyileştiren 'Ses Analizi' projesi
  6. Akkuyu NGS’de çevrim içi ‘Açık Kapı Günü’ düzenlendi
  7. Daikin’den ‘360° Ev Konforu Yaklaşımı’
  8. Pegasus Hava Yolları, Chelsea Futbol Kulübü’nün resmi havayolu partneri oldu
  9. Sukkar Şeker 2025’te 515 bin ton net pancar işlediğini duyurdu
  10. AloTech, 16 yenilikçi yapay zeka özelliğini duyurdu

© Copyright 2025

DHA