Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Teknelerin bakım maliyetini düşüren yeni ürünün tanıtımı yapıldı

Gemi gövdelerinde biyolojik kirlenmeyi önlemek için özel olarak tasarlanan Marisonia'nın tanıtımı yapıldı. 2012 yılında mühendislik, tasarım ve inovasyon firması olarak kurulan INFINIA'ya ait olan ürünün tanıtımı Bodrum Açık Deniz Yelken Spor Kulübü'nün Bodrum Marina Yacht Club'ta düzenlenen 2024 Schüco Bayk Kış Trofesi Ödül Töreni öncesinde gerçekleştirildi. Projenin tamamlanmasının ardından üretime geçilen ürünün ABD, Kanada ve Türkiye'de satışlarının yapıldığı açıklandı.

ABONE OL
İSTANBUL,(DHA) -

 

Tekne altı kirlenme önleyici sistemi Marisonia, tekne gövdelerinde kekamoz ve yosunlaşma sorununu ultrasonik ses frekansı teknolojisiyle çözüyor. Teknelerin bakım periyotlarını uzatarak bakım maliyetlerini düşürüp ve teknelere yüzde 30'a kadar yakıt tasarrufu sağlıyor.

Marisonia'nın lansmanı için düzenlenen toplantıda konuşan INFINIA kurucu ortağı Kadem Berker Yaşar, "Biz teknolojiyi hayata geçirirken bunun doğa dostu olmasına büyük önem veriyoruz. Tekneler sabit durdukları yerde yosunlanma sorunu yaşıyorlar. Marisonia, ses frekansı teknolojisiyle bu sorunu çözmek için geliştirilmiş bir sistemdir, takılır ve unutulur. Bu bağlamda Marisonia'nın gurur duyduğumuz bir diğer özelliği de şu. Ürünümüz iki yıl içinde, bir ağacın ömrü boyunca engellediği karbon salınımını engelleyebilecek nitelikte bir ürün" dedi.

Marisonia ürününü yaklaşık 2 yıldır kullanan Habib Kuru ise şunları söyledi:

“Marisonia, kekomazlardan tekneyi kurtarıyor. INFINIA tarafından üretilen Marisonia ürünü özellikle, kekamoz karinasının kayganlığını artırıyor ve yakıt tasarrufu da sağlamış oluyor. Bu ürünün kurulumunu yaptıktan sonra etkisini ve faydasını gördüm."

Şirket, denizcilik sektöründe proje yelpazesini genişletmeye yönelik çalışmalarını artırarak özellikle sektörde teknoloji odaklı geliştirmeler yapmayı hedefliyor.

Diğer Haberler

  1. Apartman ve site yönetimi yazılım şirketi, sürdürülebilirliği yaşam alanlarına taşıdığını duyurdu
  2. 75 milyon haber analiz edildi: 2024’te 'en çok' konuşulanlar açıklandı
  3. Buon Odore, yeni kurumsal kimliğini 2025 vizyon buluşmasında tanıttı
  4. Trendyol Yemek, yeni yılda binlerce lezzet seçeneğini müşterilerle buluşturacağını duyurdu
  5. Hepsiburada 2025’te de Kurtaran Ev’in çip ve karne sponsoru
  6. TeklifimGelsin 2024'te 1 milyon üyeye ulaştığını duyurdu
  7. ‘Kurumsal eğitimlerde güvenilirlik ve ölçülebilirlik çağını başlattık’
  8. ‘Isıtma sistemleri şirketi olarak 36 ülkeye ihracat yapıyoruz’
  9. Yerli teknoloji şirketi Opinnate, NSPM çözümünün yeni versiyonunu tanıttı
  10. Yeni yıl makyajı için ürün seçenekleri

© Copyright 2024

DHA