Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

TAV'ın dört havalimanı ‘en iyi havalimanları’ listesinde yer aldı

TAV Havalimanları tarafından işletilen İzmir Adnan Menderes, Milas-Bodrum, Üsküp ve Zagreb havalimanları, Dünya Havalimanları Konseyi (ACI World) ASQ ödüllerinde en iyi havalimanları arasında yer aldı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

TAV Havalimanları’nın işlettiği İzmir Adnan Menderes, Milas-Bodrum, Üsküp ve Zagreb havalimanları “Havalimanı Hizmet Kalitesi” (Airport Service Quality ASQ) programı kapsamında ödüllendirildi. İzmir Adnan Menderes, Üsküp ve Bodrum havalimanları yolcu kapasitelerine göre kendi kategorilerinde “Avrupa’nın En İyi Havalimanı” seçildi. İzmir Adnan Menderes aynı zamanda havalimanlarının geçiş kolaylığı performanslarını değerlendiren “Avrupa’nın En Kolay Havalimanı Yolculuğu” kategorisinde ödül aldı. “Avrupa’nın En Temiz Havalimanı”, “Avrupa’nın En Keyifli Havalimanı” ve “Avrupa’nın En Adanmış Personele Sahip Havalimanı” kategorilerinde de ödüllendirilen İzmir Adnan Menderes, tüm bölgelerden toplam beş kategoride ödüllendirilen dokuz havalimanından biri oldu. Zagreb Havalimanı ise “Avrupa’nın En Kolay Havalimanı Yolculuğu” kategorisindeki ödülüyle, son 10 yıl içinde beş yıllık bir süre zarfında birden fazla ASQ ödülü kazanan havalimanlarının yer aldığı ACI World Genel Direktörü’nün Mükemmellik Listesi'neki (Roll of Excellence) sekiz havalimanı arasına ismini yazdırdı.

ACI World tarafından yolcu değerlendirmeleriyle belirlenen ödüller 23-26 Eylül tarihlerinde ABD’nin Atlanta kentinde gerçekleşecek ACI Customer Experience Global Summit kapsamında düzenlenecek törenle sahiplerine teslim edilecek.

“MÜŞTERİ DENEYİMİ KALİTESİ AÇISINDAN DÜNYANIN EN İYİ HAVALİMANLARI ARASINDAYIZ”

Konuyla ilgili olarak TAV Havalimanları Havalimanı İşletmelerinden Sorumlu Grup Başkanı Kürşad Koçak, "TAV Havalimanları olarak sekiz ülkede işlettiğimiz 15 havalimanında yolcuların ihtiyaç ve beklentilerini yakından takip ederek en iyi seyahat deneyimini sunmak üzere çalışıyoruz. Geçtiğimiz yıl havalimanlarımızda toplam 96 milyon yolcuya hizmet verdik. Dört havalimanımızın, farklı kategorilerde doğrudan yolcu değerlendirmeleriyle müşteri deneyimi kalitesi açısından dünyanın en iyi havalimanları arasında yer almasından mutluluk duyuyoruz. Sahip olduğumuz insan kaynağı ve bilgi birikimiyle, havalimanı işletmeciliğinde dünyanın her yerinde tercih edilen bir marka haline geldik. Bu başarıda emeği geçen tüm çalışanlarımızla gurur duyuyorum” dedi.

Uluslararası Havalimanları Konseyi (ACI World) tarafından oluşturulan ASQ programı yolcu memnuniyetini, iş performansını ve havalimanı hizmet kalitesini ölçmek ve iyileştirmek için araçlar sunuyor. 2006 yılında başlatılan ASQ, 109 ülkede 400'ün üzerinde katılımcı havalimanı ile dünyanın önde gelen havalimanı yolcu memnuniyeti programı olarak adlandırılıyor. ASQ kazananları dünya genelinde 595 bin yolcunun birebir değerlendirmeleriyle belirlendi.

Diğer Haberler

  1. TAV Güvenlik, alışveriş merkezinde hizmete başladı
  2. ‘Türk Telekom Ventures yenilikçi sağlık girişimleri ile hayata dokunuyor’
  3. CarrefourSA bayilik buluşmaları Antalya ile devam ediyor
  4. Dünya genelinden acenteleri buluşturdu
  5. Online PR servisi ‘Televizyon Günü’nde açıkladı: TV izleyicileri yüzde 26 azaldı
  6. THY'den sefer iptali açıklaması
  7. GençBizzTech Projesi’nin yeni dönem başvuruları başladı
  8. Turkcell mobil uygulaması yenilendi
  9. ‘Akkuyu NGS güvenli teknolojilerle donatılıyor’
  10. THY’den boarding işlemlerinde yüz tanıma sistemi

© Copyright 2024

DHA