Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

SuperFresh ve Karaca’dan ’Sosyal Lezzetler’ iş birliği

Tüketicilerin evde kolayca ve keyifle yemek yapmalarını amaçlayan SuperFresh ve Karaca, ‘Sosyal Lezzetler’ kampanyasına imza attı. İş birliği kapsamında SuperFresh, patates, köfte ve soğan halkasını içeren ‘Sosyal Lezzetler’ menüsünü sınırlı sayıda tüketicilere sundu. Karaca ise SuperFresh logosunu taşıyan ve dondurulmuş gıdaya özel butona sahip Air Pro-Cook Duo airfryer geliştirdi.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

 

İşbirliğinde kadın hedef kitlenin artan airfryer ilgisi ve bu ürün sahiplerinin yüzde 90’ının dondurulmuş gıda kullanıcısı olması etkili olduğunu açıklayan markalar, kampanyaya özel yeni ürünleriyle mağazadan online kanallara, etkinliklerden sosyal medyaya kadar birçok alanda tüketicilerle buluşuyor.

Diğer Haberler

  1. TikTok LIVE’ın 'İlham Veren Kadınlar' programına iş insanı Arzuhan Doğan Yalçındağ konuk oldu
  2. Beymen Club ve Anadolu Efes Spor Kulübü oyuncularından yeni iletişim kampanyası ‘Play With Style’
  3. Hepsiburada, tüketicilerin beklentilerini ortaya koyan bir araştırma gerçekleştirdiğini duyurdu
  4. Türk Telekom, Espressolab ile iş birliğini genişlettiğini duyurdu
  5. GÖSAŞ, yaz dönemi yabancı kredi kartları harcama istatistiklerini yayınladı
  6. Seramiksan, UNICERA Fuarı’nda ürünlerini tanıtıyor
  7. OYAK İnşaat’a, European Property Awards'ta üç kategoride ödül
  8. Turkcell Pasaj’da, elektronik alışverişlerinde geçerli kampanya başladı
  9. Türkiye’nin sembol yapıları Kızılay kırmızısı ile ışıklandırıldı
  10. ‘81 İlde 81 Orman’ Projesi kapsamında fidan dikimleri Samsun’da başladı

© Copyright 2024

DHA