Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

SuperFresh ve Karaca’dan ’Sosyal Lezzetler’ iş birliği

Tüketicilerin evde kolayca ve keyifle yemek yapmalarını amaçlayan SuperFresh ve Karaca, ‘Sosyal Lezzetler’ kampanyasına imza attı. İş birliği kapsamında SuperFresh, patates, köfte ve soğan halkasını içeren ‘Sosyal Lezzetler’ menüsünü sınırlı sayıda tüketicilere sundu. Karaca ise SuperFresh logosunu taşıyan ve dondurulmuş gıdaya özel butona sahip Air Pro-Cook Duo airfryer geliştirdi.

ABONE OL
SuperFresh ve Karaca’dan ’Sosyal Lezzetler’ iş birliği
İSTANBUL, (DHA)-

 

İşbirliğinde kadın hedef kitlenin artan airfryer ilgisi ve bu ürün sahiplerinin yüzde 90’ının dondurulmuş gıda kullanıcısı olması etkili olduğunu açıklayan markalar, kampanyaya özel yeni ürünleriyle mağazadan online kanallara, etkinliklerden sosyal medyaya kadar birçok alanda tüketicilerle buluşuyor.

Diğer Haberler

  1. Atatürk’ün ‘Karlsbard’ günlüğü, Egemen Bağış’ın katkılarıyla belgeselleştirildi
  2. Strategy Dergisi'nin yeni sayısı yayınlandı
  3. Trendyol, paydaşlarıyla buluştu
  4. Param Grup CTO’su ve ParamTech Genel Müdürü Bahadır Aktan, Hopi Yönetim Kurulu Üyeliğine atandı
  5. ‘Çevreye daha az zarar veren yeşil binalara talep artıyor’
  6. Programlanabilir depolama özelliği içeren Walrus, kullanıma sunuldu
  7. Bitcoin staking protokolü geliştiricisi, Türkiye’deki ilk etkinliğini gerçekleştirdi
  8. Vodafone Gönüllüleri, deprem bölgesindeki çalışmalara destek verdi
  9. Dünya Su Günü Zirvesi'nin beşincisi Konya’da gerçekleşti
  10. Enerjisa Enerji Olağan Genel Kurul Toplantısı gerçekleşti

© Copyright 2025

DHA