Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

SuperFresh, Türkiye’nin 'en sevilen markası' seçildi

‘Türkiye'nin Lovemark’ları 2024’ araştırmasında, ‘Dondurulmuş Gıda’ kategorisinde Türkiye’nin en sevilen markası seçilen SuperFresh, Brand Week İstanbul kapsamında düzenlenen törende ödülünü aldı.

ABONE OL
SuperFresh, Türkiye’nin en sevilen markası seçildi
İSTANBUL, (DHA)-

MediaCat dergisinin Ipsos iş birliğiyle bu yıl 17’ncisini düzenlediği ‘Türkiye’nin Lovemark’ları’ araştırmasının sonuçlarına göre marka, ‘Dondurulmuş Gıda’ kategorisinde ‘Markaya duyulan yakınlık’ ve ‘tüketici ihtiyaçlarını karşılama’ skorlarındaki üstünlüğü ile Türkiye’nin en sevilen markası seçildi.

Brand Week İstanbul kapsamında düzenlenen törende, bu yıl ilk kez değerlendirilen ‘Dondurulmuş Gıda’ kategorisinin kazananı olan markaya ödül, MediaCat Genel Yayın Yönetmeni Pelin Özkan ve Ipsos Türkiye Brand Health Tracking Bölüm Lideri Özge Sönmez tarafından verildi.

Diğer Haberler

  1. Atatürk’ün ‘Karlsbard’ günlüğü, Egemen Bağış’ın katkılarıyla belgeselleştirildi
  2. Strategy Dergisi'nin yeni sayısı yayınlandı
  3. Trendyol, paydaşlarıyla buluştu
  4. Param Grup CTO’su ve ParamTech Genel Müdürü Bahadır Aktan, Hopi Yönetim Kurulu Üyeliğine atandı
  5. ‘Çevreye daha az zarar veren yeşil binalara talep artıyor’
  6. Programlanabilir depolama özelliği içeren Walrus, kullanıma sunuldu
  7. Bitcoin staking protokolü geliştiricisi, Türkiye’deki ilk etkinliğini gerçekleştirdi
  8. Vodafone Gönüllüleri, deprem bölgesindeki çalışmalara destek verdi
  9. Dünya Su Günü Zirvesi'nin beşincisi Konya’da gerçekleşti
  10. Enerjisa Enerji Olağan Genel Kurul Toplantısı gerçekleşti

© Copyright 2025

DHA