Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

SuperFresh, ‘Dondurulmuş Gıda’ kategorisinde Türkiye’nin en sevilen markası seçildi

SuperFresh, MediaCat dergisinin Ipsos iş birliğiyle gerçekleştirdiği, ‘Türkiye'nin Lovemark’ları 2024’ araştırmasında, ‘Dondurulmuş Gıda’ kategorisinde Türkiye’nin en sevilen markası seçildi. Kerevitaş CMO’su Gülizar Öcal Doğan, SuperFresh’in sürekli inovasyon stratejisi, sürdürülebilir iletişim ve geniş bulunurluk ağı ile ulaşılabilir marka konumlandırmasının bu başarıda büyük rol oynadığını söyledi.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)- 

MediaCat dergisinin Ipsos iş birliğiyle bu yıl 17’ncisini gerçekleştirdiği ‘Türkiye’nin Lovemark’ları’ araştırması sonuçlarına göre SuperFresh ‘Dondurulmuş Gıda’ kategorisinde Türkiye’nin en sevilen markası seçildi. Ödül, ‘markaya duyulan yakınlık’ ve ‘tüketici ihtiyaçlarını karşılama’ skorlarına göre verildi.

Araştırma sonuçlarını değerlendiren Kerevitaş CMO’su Gülizar Öcal Doğan, dondurulmuş gıda pazarının son 3 yıldır tonajda iki haneli büyüme gösterdiği ifade ederek, SuperFresh ile pazara her yıl 13 kategoride 50’den fazla yeni ürün sunduklarını, markalı pazarda yüzde 43’lük ciro pazar payıyla liderliklerini sürdürdüklerini belirtti. Öcal, son dönemde hayata geçirdikleri iletişim ve ürün çalışmalarındaki yenilikçi, kapsayıcı ve sürdürülebilirlik yaklaşımının ‘Lovemark’ seçilmelerinde büyük rol oynadığını vurguladı.

‘TÜM DEĞER ZİNCİRİMİZLE TOPLUMA POZİTİF ETKİ SUNMAYI ÖNCELİKLENDİRİYORUZ’

SuperFresh markasının bugün en geniş ürün portföyüne sahip marka olduğunu belirten Gülizar Öcal Doğan sözlerine şöyle devam etti:

"Sadece ürünlerimizin kalitesiyle değil, tüm değer zincirimizle topluma pozitif etki sunmayı önceliklendiriyoruz. Tarım alanında kadınlara fırsat eşitliği sunulması, sorumlu tarım uygulamalarımız, israfı hem mutfakta hem de üretim sürecinde sıfıra indirmeyi hedefleyen projelerimizle sektörde öncü adımlar atıyoruz. Herkesin markası olma vizyonu ile ulaşılabilir fiyatta ürünler sunmayı önceliklendiriyoruz. Tüm tüketicilerimiz için mutfakta pratik çözüm üretmek adına görme engelli tüketicilerimiz için yapay zekâ destekli Blindlook platform iş birliği ile yapıyoruz. Marka elçisi Refika Birgül ile yürütülen kategori özelindeki bilinçlendirici kampanya marka değerinde tüm zamanların en yüksek skoruna ulaşmamızı sağladı. SuperFresh, yenilikçi ve sürdürülebilir adımlarla, kaliteli gıdanın herkes için erişilebilir olması için çalışmalarına ve pratik ürünleri ile tüketicilerinin hayatlarını kolaylaştırmaya devam edecek.”

Diğer Haberler

  1. 'Rusya üniversiteleri Akkuyu NGS için yeni bir mühendis grubu yetiştirecek'
  2. Turkcell, COP29’da sürdürülebilirlik vizyonunu paylaştı
  3. Yerli modüler konteyner üreticisi Module-T, inşaat sektörünün dinamiklerini değerlendirdi
  4. İş liderleri için 'Veri Analitiği ve Yapay Zeka Sertifika Programı', 7 Aralık’ta başlıyor
  5. Sanofi, Türkiye’de ‘Yaş Dostu İşveren’ sertifikasını alan ilk şirket olduğunu duyurdu
  6. Yıldız Holding, çevresel ve sosyal sürdürülebilirlik vizyonunu COP29’da paylaştı
  7. Et ve şarküteri ürünlerini müşterileriyle buluşturan e-ticaret platformu açıldı
  8. THY’den İstanbul Havalimanı’nda ücretsiz internet
  9. ‘Yeniden Yükleniyor’ temasıyla düzenlenen 33’üncü Kalite Kongresi, Kocaeli'nde gerçekleşti
  10. ÇEİS’in düzenlediği Yapı Tasarım Yarışması’nın ödülleri sahiplerini buldu

© Copyright 2024

DHA