Serban kurumsal kimliğini yeniledi
Enerji, inşaat, turizm ve gayrimenkul sektöründe 10'uncu yılını kutlayan Serban, kurumsal kimliğini yeniledi.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, “Serban yeni logosu şirketin mühendislik yeteneklerine ve dijital dünyaya olan bağlılığını simgelerken, aynı zamanda insan odaklı yaklaşımını da vurguluyor. Logo, geçmişten gelen deneyimini yenilikçi vizyonuyla pekiştiriyor. Profesyonellik, yenilik ve güvenilirlik gibi marka ile özdeşleşen kavramları yansıtan mavi renkteki Serban yazısının yer aldığı yeni logo, dijital çağı yansıtıyor” denildi.
Şirketten yapılan açıklamalarda şu ifadelere yer verildi:
“Yeni kurumsal kimliğini markanın 10'uncu yıl kutlamaları kapsamında duyuran Serban, geçmişinden aldığı mühendislik köklerini yenilikçi vizyonuyla harmanlayarak, yeni çağın dinamizmine ayak uydurduğunu gösteriyor. Serban, markanın dili ve logosu dahil ve tüm kurumsal kimlik öğelerinde yaptığı bu değişimle bulunduğu çağa uyumlu, gelişime ve değişime açık yönünü yansıtıyor.
“Teknoloji temelli bir yapı üzerinde 4 sektörde çalışmalarına devam eden Serban yeni web sitesiyle de varlık amacını oluşturan insan ve gelecek odaklı yaklaşımını göstermeyi amaçlıyor. Şirket tüm faaliyetlerinde sürdürülebilirlik üzerine yoğunlaştırdığına ve geleceği iyileştirmek için teknolojinin gücünü kullanan bir marka olarak yeni kurumsal kimliği ve web sitesiyle markanın modern ve çağdaş bir imajını destekliyor. Serban, faaliyet gösterdiği alanların pazarlamadaki materyallerindeki yeni yaklaşımıyla marka algısını güçlendirmeyi hedefliyor.”