Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Seramiksan, sürdürülebilir ürünlerini Cersaie Fuarı’nda sergiledi

Seramiksan, Bologna’daki uluslararası seramik fuarı Cersaie'de yer aldı. Marka, yeni karo ve vitrifiye ürünlerini sürdürülebilirlik odağındaki konseptiyle fuarda sergiledi.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

Karo, vitrifiye ve yapı kimyasalları markası Seramiksan, İtalya’nın Bologna şehrinden düzenlenen uluslararası seramik fuarı Cersaie’ye katıldı. 600’den fazla katılımcının bulunduğu etkinlik için özel bir koleksiyon hazırlayan marka, en yeni ürünlerini sürdürülebilirliği odağına alan bir konseptle sergiledi.  

“60’TAN FAZLA ÜLKEYE YAPTIĞIMIZ İHRACATIMIZI, ARTIRMAYI HEDEFLİYORUZ” 

Yüzde sıfır atık ürün, yüzde sıfır atık su ilkesiyle üretim yaptıklarını ifade eden Seramiksan Direktörü Süreyya Çağlar, “Satış ve pazarlamanın en önemli oyuncularından biri şüphesiz ki fuarlardır. Dünyanın dört bir yanından gelen seramik ve banyo markalarına ev sahipliği yapan bu organizasyon da önümüzdeki dönemin tasarım trendlerini belirliyor. Firma olarak biz de yurt içi ve dışında bu gibi önemli gördüğümüz tüm fuarlara düzenli olarak katılıyoruz. Bu sayede hem marka bilinirliğimizi artırıyor hem de Türk seramik sektörünün gücünü ve kalitesini ortaya koyuyoruz. 60’tan fazla ülkeye yaptığımız ihracatımızı Cersaie Fuarı ile artırmayı hedefliyoruz. Yenilikçi, sürdürülebilir, inovatif ve tasarım odaklı tüm yeniliklerimizi, sektör profesyonelleri ve ziyaretçilerimizle paylaşmaktan mutluluk duyuyoruz” diye konuştu. 

“RÖLYEF DOKULARLA ZENGİNLEŞEN BİR KOLEKSİYON OLUŞTURDUK” 

Fuarda inovatif kimliklerinin öne çıktığını, son tüketici ve mimarların değişen ihtiyaçlarına yönelik tasarladıkları teknoloji, tasarım odaklı en yeni karo ve vitrifiye ürünlerini sergilediklerini belirten Çağlar, “Cersaie için oluşturduğumuz koleksiyonumuzda farklı dokuların bir araya gelmesiyle hem görsel hem de dokusal zenginlik sunan özgün desenler, el yapımı hissiyle mekanlara sanatsal bir hava katan floral motifler öne çıkıyor. Dinamik ve modern iç mekân dekorasyonları için ise geometrik desenler ve rölyef dokularla zenginleşen bir koleksiyon oluşturduk” ifadelerini kullandı. 

“DAHA AZ SUYLA DAHA GÜÇLÜ VE SESSİZ YIKAMA YAPIYOR” 

Banyolarda tasarım algısını güçlendirdikleri mevcut vitrifiye koleksiyonlarının yanına, bu yıl geometrik forma sahip yeni çanak lavabo modellerini de eklediklerini söyleyen Çağlar, “Son teknolojik gelişmeler ışığında Ar-Ge ve tasarım ekiplerimizin geliştirdiği Seramiksan Vortex yıkama sistemine sahip Hill asma klozeti de ilk kez Cersaie fuarında sergiliyoruz. Vortex, suyun klozet içinde dairesel hareketle derinlemesine temizlik sağlarken sıçratmayı azaltarak bakterilerin klozet kapağına temasını önlüyor. Böylece daha az suyla daha güçlü ve sessiz yıkama yapıyor” dedi. 

“BÜYÜK EBATLI KARO SERİLERİNİ DE BEĞENİYE SUNDUK” 

Fuarda büyük ebatlı karo serilerini de beğeniye sunduklarını ifade eden Çağlar, “Dekorasyonda son yılların trendlerine karşılık gelen mermer ve doğal taş görünümlü yeni ürünlerini de sergiliyoruz. Her seri renk, doku ve desenleriyle farklı dekorasyon tarzlarına hitap ederken, vitrifiye ürünleriyle birleşerek tasarım bütünlüğü yaratıyor. Modern baskı teknikleriyle, doğanın sunduğu güzellikleri dayanıklı yüzeylere taşıyan markamız, doğal taş görünümü ve mat yüzeyiyle mekanlara huzurlu ve sıcak bir atmosfer sunan ‘Lecce’, yüzeyindeki fırça darbeleri ve tasarımında derinliği hissettiren zarif rölyefleriyle ‘Shell’ serilerimizi de ilk kez Cersaie’de sergiliyoruz. ‘Pietra’ mermerinden ilham alarak tasarladığımız ve doğal renk paletine sahip ‘Palermo’nun yanı sıra, temizliğin sembolü olan beyazlığı adında taşıyan ‘Star White’ serimiz de fuarda dikkat çekiyor. ‘Traverten’ ve ‘Keops’ serilerimiz de ziyaretçiler tarafından ilgiyle inceleniyor” ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

  1. Kardemir Kuvvet Santrali 3,3 kV Ana Enerji Dağıtım Merkezi devreye alındı
  2. İş insanı Murat Yılmaz ve Osman Soysal’dan kozmetik alanında iş birliği
  3. Turkcell Pasaj, en uzun geceye özel kampanyalarını duyurdu
  4. Papara, Ahmed F. Karslı'nın CEO’luk görevini devralacağını duyurdu
  5. McDonald’s Türkiye, ‘Yeşil Tepsi Projesi’ni kullanıma sunduğunu duyurdu
  6. Limak, Dubai Metro Mavi Hat Projesi ihalesini kazandığını duyurdu
  7. Pastel Kozmetik, Asya ve Avrupa bölgesi ile küresel büyümesini güçlendirmeyi hedefliyor
  8. ‘Özel tasarlanan ahşap işleri, toplam mobilya ihracatının yaklaşık yüzde 15’ine yakınını oluşturuyor’
  9. Trendyol’dan yeni yıl hediyeleri
  10. Danışmanlık şirketi LingoZet'ten Almanya’da çalışmak isteyen adaylar için öneriler

© Copyright 2024

DHA