Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Seramik ve vitrifiye markasından yetkili servislere 4 haftalık eğitim

Seramik, vitrifiye ve yapı kimyasalları markalarından Seramiksan, farklı şehirlerdeki 70 yetkili servisi için hazırladığı 4 haftalık eğitim programına devam ediyor. Programa katılanlar, üretim ve Ar-Ge alanlarını ziyaret edip vitrifiye ürünlere dair yeni projeler, yedek parça, teknik servis ve montaj gibi konuların yanı sıra, müşteri memnuniyeti hakkında bilgi alıyor.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) -

Seramiksan Direktörü M. Süreyya Çağlar, eğitim programına dair şu açıklamada bulundu:

“Türkiye'nin öncü seramik, vitrifiye ve yapı kimyasalları markalarından biri olarak, benimsediğimiz koşulsuz müşteri memnuniyeti ilkesini, sahada bizi temsil eden yetkili servislerimize de en iyi şekilde aktarmak istiyoruz. Bu yüzden, onların mesleki bilgi ve becerilerini artırmak amacıyla 4 haftalık bir eğitim programı düzenledik. Program boyunca tüm iş süreçlerimiz ve ürünlerimiz hakkında derinlemesine bilgi alan yetkili servis sorumlularımız, böylece hizmet kalitesini artırabilecek."

“YETKİLİ SERVİSLERİMİZİN SAYISINI ARTIRACAĞIZ"

“İlkini 13-14 Şubat tarihlerinde üretim tesislerimizde gerçekleştirdiğimiz eğitim programında, koşulsuz müşteri memnuniyeti temasıyla toplantı yaptık. Daha sonra, katılımcılarla Hill akıllı pisuvar, Hill asma klozet, rim-out duvara tam dayalı klozetlerde temiz su giriş aparatı ve rezervuar iç takım montajı gibi teknik detayları paylaştık" diyen Çağlar sözlerine şunları ekledi:

“2024 itibarıyla Türkiye genelindeki servis noktalarımızın sayısını 70'e çıkardık. Yıl içinde şehir olarak eksik kalan lokasyonları da belirleyeceğiz ve buralar için telafi eğitimler düzenleyeceğiz. 2024'te ayrıca yetkili servislerimizin sayısını artıracağız."

Diğer Haberler

  1. Kardemir Kuvvet Santrali 3,3 kV Ana Enerji Dağıtım Merkezi devreye alındı
  2. İş insanı Murat Yılmaz ve Osman Soysal’dan kozmetik alanında iş birliği
  3. Turkcell Pasaj, en uzun geceye özel kampanyalarını duyurdu
  4. Papara, Ahmed F. Karslı'nın CEO’luk görevini devralacağını duyurdu
  5. McDonald’s Türkiye, ‘Yeşil Tepsi Projesi’ni kullanıma sunduğunu duyurdu
  6. Limak, Dubai Metro Mavi Hat Projesi ihalesini kazandığını duyurdu
  7. Pastel Kozmetik, Asya ve Avrupa bölgesi ile küresel büyümesini güçlendirmeyi hedefliyor
  8. ‘Özel tasarlanan ahşap işleri, toplam mobilya ihracatının yaklaşık yüzde 15’ine yakınını oluşturuyor’
  9. Trendyol’dan yeni yıl hediyeleri
  10. Danışmanlık şirketi LingoZet'ten Almanya’da çalışmak isteyen adaylar için öneriler

© Copyright 2024

DHA