Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Sepaş Enerji çağrı merkezine ilişkin rakamları açıkladı

Türkiye genelinde 4 milyon kişiye elektrik hizmeti sağlayan Sepaş Enerji’nin açıkladığı rakamlar, çağrı merkezi arama oranlarında 2021’de de artış yaşandığını gösterdi. Buna göre şirketin çağrı merkezindeki sesli yanıt sistemine yapılan aramalar, son bir yılda yüzde 12 artarken gelen çağrıların yüzde 99,7’si yanıtlandı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) - 

Elektrik perakende şirketi Sepaş Enerji, 2021 çağrı merkezi rakamlarını duyurdu. Şirket tarafından açıklanan sonuçlara göre geçtiğimiz yıl, abonelik işlemleri için çağrı merkezini arama oranları bir kez daha artış kaydetti. Son bir yıl içinde çağrı merkezi üzerinden interaktif sesli yanıt sistemini arayanların sayısı 758 bin 873 kişiye çıkarak yüzde 12 yükseldi.                     

ABONELER EN ÇOK ÇAĞRI MERKEZİNDE İŞLEM YAPTI

Sepaş Enerji’ye ulaşanların yüzde 99,72’si, müşteri temsilcisine bağlanıp yanıt aldı. Yüzde 99,97 olarak kayıtlara geçen ulaşılabilirlik seviyesi de artarken Sepaş Enerji müşterilerinin yüzde 30’u hizmet almak için çağrı merkezini tercih etti.

ÇAĞRI MERKEZİNDE GÖRÜNTÜLÜ KONUŞMA DÖNEMİ BAŞLAYACAK

Sepaş Enerji Pazarlama, Müşteri Yönetimi ve Kurumsal İletişim Müdürü Gizem Sezer Altınok, çağrı merkezine bu yıl içinde görüntülü görüşme seçeneğinin de ekleneceğini belirtti. “Günün her saati açık ve ulaşılabilir olan çağrı merkezimiz, Sepaş Enerji’nin abonelere en yakın olduğu kanallardan biri” diyen Altınok, sözlerini şu şekilde sürdürdü:

“Hızlı, güvenli ve çözüm odaklı hizmetimiz sayesinde abonelik ve ödemelerle ilgili çok sayıda işlem yapılabiliyor. Bu nedenle Sepaş Enerji’ye çağrı merkezi üzerinden ulaşanların sayısı artarken arayanların memnuniyet seviyesi de yüzde 85’e yaklaşıyor. Bu sonuçları yeni hizmetlerimizi şekillendirmenin başlangıcı olarak görüyoruz. Görüntülü görüşme ve verdiğimiz diğer hizmetlerin de çeşitliliğini artırarak müşterilerimizin Çağrı Merkezimiz ile ilgili deneyimini bir adım ileriye taşımayı hedefliyoruz”.

Diğer Haberler

  1. ‘Türkiye'nin biyoteknoloji alanında dünya çapında bir merkez olması hedefine bir adım daha yaklaşıyoruz’
  2. 'Çiftçinin, tek bir düğmeyle zorlanmadan zeytin sıkmasını hedefliyoruz'
  3. Türk Telekom’dan disleksi farkındalık çalışması
  4. Türk Kızılay’dan Gazze için ‘insani yardımların önündeki engelleri kaldırın’ çağrısı
  5. ‘Vodafone Business Cloud Day’ etkinliğinde bulut teknolojilerinin geleceği konuşulacak
  6. KARDEMİR, günlük 72 döküm gerçekleştirdiğini duyurdu
  7. 'Kodlamayla yetişen bir çocuk bütün mesleklerde etkin olacaktır'
  8. KidZania İstanbul CEO'su Ebru Timur, 'yılın lideri' seçildi
  9. M Oil'den 240 TL'ye varan Bankkart Lira hediye
  10. Hepsiburada, ‘Patili Dostlara Destek’ kampanyasını büyütmeyi hedefliyor

© Copyright 2024

DHA