Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Papara’dan ‘Altın Cuma’ kampanyası

Finansal teknoloji şirketi Papara, ‘Altın Cuma’ kampanyası başlatıyor. Bu kapsamda 29 Kasım Cuma günü boyunca Papara’dan 1 grama kadar altın alan kullanıcılar, alım miktarlarının 5 katı kadar gümüş kazanacak.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) - 

‘Bu yıl sepete ekleme, yatırım hesabına altın ekle’ diyen şirket, ‘Altın Cuma’ kampanyası ile 29 Kasım’da 1 grama kadar altın alan kullanıcılarına alım miktarlarının 5 katı kadar gümüş kazandıracak.

Şirketten yapılan bilgilendirmede şu ifadelere yer verildi:

“Son yıllarda popülerleşen ‘doom spending’ kavramı, ekonomik belirsizlik ve stres ortamında kontrolsüzce ihtiyaç dışı ve ve lüks harcamalara yönelimi ifade ediyor. Türkiye’de de bu eğilim giderek yaygınlaşırken, bireylerin finansal anlamda güçlenmesi için sorumlu tüketim ve bütçe yönetimi konusunda bilinçlenmesi büyük önem taşıyor.

“21 milyonun üzerinde kullanıcıya ulaşan Papara, yenilikçi ürün ve hizmetleriyle Türkiye’de finansal alışkanlıkların dönüşümüne öncülük ediyor. Yatırım ürünleriyle son zamanlarda adından sıkça söz ettiren Papara, tüketim harcamalarının zirve yaptığı kasım döneminde, bir sorumlu pazarlama örneği olarak dikkat çeken Altın Cuma kampanyasıyla, tüketim yerine yatırıma teşvik ederek harcama döngüsüne alternatif bir yol çiziyor.

“Papara Kıymetli Madenler Hesabı üzerinden 1 grama kadar altın aldıklarında, alım miktarlarının 5 katı kadar gümüş kazanacak. Kampanya, 29 Kasım 00:00’da başlayıp 23:59’da sona erecek ve kazanılan gümüş, 2-6 Aralık tarihleri arasında kullanıcıların hesaplarına aktarılacak. Kampanyadan 21 milyonu aşkın mevcut Papara kullanıcısı ile birlikte yeni hesap açan kullanıcılar da yararlanabilecek.

“Altın Cuma kampanyasından faydalanmak isteyenler, Papara’yı mobil cihazlarına uygulama mağazalarından indirerek ücretsiz Papara hesabı açabiliyor. Hesabını doğrulayan kullanıcılar, ücretsiz Kıymetli Madenler Hesabını saniyeler içinde açarak anında işlem yapabiliyor.”

'KULLANICILARIMIZIN PARASINA DEĞER KATACAK ÜRÜN VE HİZMETLER GELİŞTİRMEYİ BİR SORUMLULUK OLARAK GÖRÜYORUZ'

Papara Pazarlama Lideri Perin Saraoğlu, “Papara kullanıcı odaklı bir marka. Kullanıcının iyiliği ve faydası için olan her çözümün Papara için de iyi olduğuna inanıyoruz. Sunduğumuz hızlı, kolay, hesaplı ve keyifli finansal ürünlerle 21 milyonu aşkın kullanıcıya ulaşırken, herkesin parasını daha iyi yönetmesine ve parasına değer katmasına katkı sağlamayı bir sorumluluk olarak görüyoruz. Her yaştan kullanıcımızın beklenti ve ihtiyaçlarına hitap etmeyi başaran bir marka olarak, ezberleri bozan yenilikçi ürünler ve kampanyalar sunmayı seviyoruz” dedi.

Diğer Haberler

  1. THY, BIST katılım endeksinde yer almayacak
  2. Sürdürülebilirlik ve dijitalleşme odaklı etkinlikte, iş insanları bir araya geldi
  3. 0xScope, Solana Memecoin'ler hakkındaki içgörü ve stratejilerini açıkladı
  4. Toroslar EDAŞ, ilk 9 ayda Hatay’da 30 bin kilometreden fazla hat uzunluğu yeniledi
  5. Başkent EDAŞ, yılın ilk 9 ayında Zonguldak’ta 3 binden fazla aydınlatma armatürünü yeniledi
  6. Toroslar EDAŞ, ilk 9 ayda Kilis’teki binden fazla trafoyu yeniledi
  7. Başkent EDAŞ, Kırıkkale’de 8 bin 490 kilometre hatta bakım çalışmalarını sürdürüyor
  8. Trendyol ‘Efsane Günler’ kampanyasını 15 ülkede birden başlattı
  9. Eyüp Lojistik, Logitrans Fuarı'nda 8 bini aşkın ziyaretçiyi ağırladı
  10. Suriye’de bin 400 ailenin ikamet edeceği ‘Umut Şehri’ kuruldu

© Copyright 2024

DHA