Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nde lider Yurtiçi Kargo oldu 

Beykoz Üniversitesi ve İtibar Akademisi iş birliği ile gerçekleştirilen Müşteri Memnuniyeti Endeksi araştırmasında Yurtiçi Kargo, kargo sektörünün en başarılı markası seçildi. Ödüle ilişkin açıklamalarda bulunan Yurtiçi Kargo Genel Müdürü Fatih Önyol, “Operasyonel mükemmellik çalışmalarımızın başarıya ulaştığını görmek ve müşterilerimizi takdirini kazanmak bizim için gurur verici” dedi.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) -

İtibar Akademisi ve Beykoz Üniversitesi tarafından gerçekleştirilen Müşteri Memnuniyeti Araştırması, 1 Haziran 2023 ile 15 Haziran 2023 tarihleri arasında gerçekleştirildi ve araştırma kapsamında 72 ilden 12 bin kişi ile görüşüldü. 

Önyol, “Kargo dünyasında kurulduğu günden bu yana öncü bir rol üstlenen şirketimiz, müşteri memnuniyetine verdiği önemle sektördeki liderliğini bir kez daha ispatlamıştır. Büyük bir gurur ve mutlulukla ifade ediyorum ki; Yurtiçi Kargo olarak aldığımız müşteri memnuniyeti ödülü, şirketimizin kaliteli hizmet anlayışının bir göstergesidir. Bu prestijli ödül, müşterilerimizin bize olan güvenini ve bağlılığını gösteren bir değerlendirmenin sonucudur. Müşteri odaklı yaklaşımımız sayesinde, onların ihtiyaçlarını anlamak, hızlı ve güvenilir hizmet sunmak en öncelikli önceliğimiz olmuştur. Yurtiçi Kargo olarak müşterilerimizin taleplerini titizlikle ele alırken, sektör standartlarını aşan kalite ve hassasiyetle çalışmaktayız” ifadelerini kullandı.

“BU ÖDÜL ORTAK BAŞARIDIR” 

Önyol açıklamasının devamında şöyle konuştu: 

“Bu ödül, tüm Yurtiçi Kargo ailesinin ortak başarısıdır. Şirketimizin genel müdürü olarak, çalışanlarımızın özverili çabalarından ve yüksek kaliteli hizmet sunmaktaki kararlılıklarından büyük bir memnuniyet duymaktayım. Onların fedakarlıkları ve sürekli gelişim hedeflerine olan bağlılıkları, müşteri memnuniyetinin anahtarını oluşturmuştur. Müşteri memnuniyeti ödülümüz, gelecekte de müşterilerimizle olan ilişkimizi güçlendirecek ve hizmet kalitemizi daha da ileri taşıyacak bir motivasyon kaynağı olacaktır. Yenilikçi teknolojik çözümler, etkin süreç yönetimi ve deneyimli çalışanlarımızla, müşterilerimize her zaman en iyi hizmeti sunma taahhüdümüzü sürdüreceğiz. 

Bu ödül, bizi daha fazla ileriye taşıma hedefimizi pekiştirirken, müşterilerimize olan minnettarlığımızı da bir kez daha vurgulamaktadır. Müşterilerimize sonsuz teşekkürlerimizi sunuyoruz ve onların memnuniyetini sağlamak için her daim yanlarında olduğumuzu belirtmek istiyoruz. Yurtiçi Kargo olarak, müşteri memnuniyetine verdiğimiz önemi artırmaya devam edeceğiz. Bu ödül, bize daha büyük bir sorumluluk yüklemekle birlikte, müşterilerimizin beklentilerini aşma konusundaki kararlılığımızı da güçlendirmektedir.” 

Diğer Haberler

  1. Kardemir Kuvvet Santrali 3,3 kV Ana Enerji Dağıtım Merkezi devreye alındı
  2. İş insanı Murat Yılmaz ve Osman Soysal’dan kozmetik alanında iş birliği
  3. Turkcell Pasaj, en uzun geceye özel kampanyalarını duyurdu
  4. Papara, Ahmed F. Karslı'nın CEO’luk görevini devralacağını duyurdu
  5. McDonald’s Türkiye, ‘Yeşil Tepsi Projesi’ni kullanıma sunduğunu duyurdu
  6. Limak, Dubai Metro Mavi Hat Projesi ihalesini kazandığını duyurdu
  7. Pastel Kozmetik, Asya ve Avrupa bölgesi ile küresel büyümesini güçlendirmeyi hedefliyor
  8. ‘Özel tasarlanan ahşap işleri, toplam mobilya ihracatının yaklaşık yüzde 15’ine yakınını oluşturuyor’
  9. Trendyol’dan yeni yıl hediyeleri
  10. Danışmanlık şirketi LingoZet'ten Almanya’da çalışmak isteyen adaylar için öneriler

© Copyright 2024

DHA