Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Lezita'nın yeni ürünü raflarda

Lezita geleneksel Türk mutfağını modern bir yorumla harmanladığı Lezita beğendili piliç köfteyi tüketicileriyle buluşturdu.

ABONE OL
İZMİR,(DHA)-

Lezita, yeni lezzeti beğendili piliç köfteyi müşterilerinin beğenisine sundu. Marka, 15 dakikada hazırlanan ürünle müşterilerine zahmetsiz, sağlıklı ve lezzetli bir yemek deneyimi yaşatmayı hedefliyor.

Lezita, yeni lezzeti beğendili piliç köfte ile pratik ve besleyici bir öğün arayan tüketiciler için seçenek sunuyor. Geleneksel Türk mutfağı lezzetinin, modern bir yorumla harmanlandığı ürün; altında beğendi ve çıtır pide, üzerinde nefis piliç köftesiyle sofralara yeni bir lezzet olarak geliyor. Lezita'nın hazır yemek kategorisinde tüketicilerle buluşturduğu beğendili piliç köfte 15 dakikada zahmetsiz bir şekilde hazırlanıyor.

'ÜRÜN GELİŞTİRİRKEN MÜŞTERİLERİMİZDEN İLHAM ALIYORUZ'

Lezita Genel Müdürü Mesut Ergül, Lezita'nın uluslararası gıda güvenliği standartlarındaki üretimiyle halkın iyi gıdaya ulaşımının güvencesi olduğunu söyledi. Ergül, "İzmir Kemalpaşa'daki Türkiye'nin en büyük ve en modern et entegre tesisimizde; taze et, pratik ürünler, şarküteri, köfte ve döner ürün gruplarında hizmet veriyoruz. 70'e yakın ülkeye ihracat yaparak küresel çapta bir etki yaratıyoruz. 'Hayatın Lezzeti' mottomuzla, hayatın tüm renklerini ürünlerimize taşıyoruz. Ürün geliştirirken müşterilerimizden ilham alıyoruz. Halkın ihtiyaç ve beklentilerini dikkate alarak geliştirdiğimiz yenilikçi ürünlerle ürün gamımızı ve hedef kitlemizi genişleterek sofraların vazgeçilmezi haline gelen lezzetler sunuyoruz. Bu alanda ilklere imza atıyor, ödüllere layık görülüyoruz. Beğendili Piliç Köfte gibi inovatif ürünleri tüketicilerimizin beğenisine sunmaktan büyük mutluluk duyuyoruz" diye konuştu.

Diğer Haberler

  1. 'Model Sanayi Merkezi’ni, işletmelere değer katmak üzere hayata geçirdik’
  2. TikTok LIVE’ın 'İlham Veren Kadınlar' programına iş insanı Arzuhan Doğan Yalçındağ konuk oldu
  3. Beymen Club ve Anadolu Efes Spor Kulübü oyuncularından yeni iletişim kampanyası ‘Play With Style’
  4. Hepsiburada, tüketicilerin beklentilerini ortaya koyan bir araştırma gerçekleştirdiğini duyurdu
  5. Türk Telekom, Espressolab ile iş birliğini genişlettiğini duyurdu
  6. GÖSAŞ, yaz dönemi yabancı kredi kartları harcama istatistiklerini yayınladı
  7. Seramiksan, UNICERA Fuarı’nda ürünlerini tanıtıyor
  8. OYAK İnşaat’a, European Property Awards'ta üç kategoride ödül
  9. Turkcell Pasaj’da, elektronik alışverişlerinde geçerli kampanya başladı
  10. Türkiye’nin sembol yapıları Kızılay kırmızısı ile ışıklandırıldı

© Copyright 2024

DHA