Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

'Lezita, WorldFood İstanbul 2024 ile uluslararası pazarlardaki iddiasını pekiştirdi'

Lezita, Türkiye ve Avrasya'nın gıda sektöründeki en önemli iş birliği platformu WorldFood İstanbul'da, uluslararası gıda markası olma vizyonu doğrultusunda geliştirdiği yenilikçi ürünlerini tanıttı. Lezita Genel Müdürü Mesut Ergül, fuarın ihracat hedeflerine önemli katkılar sağladığını belirterek "WorldFood İstanbul'da uzun soluklu olacağına inandığımız iş birliklerine başlama fırsatı bulduk" dedi.

ABONE OL
İZMİR, (DHA)- 

Lezita, 3-6 Eylül tarihlerinde İstanbul TÜYAP'ta gerçekleşen 32'nci Uluslararası Gıda Ürünleri ve Teknolojileri Fuarı - WorldFood İstanbul Fuarı'na katıldı. Lezita Genel Müdürü Mesut Ergül, Türkiye ve Avrasya'nın gıda sektöründeki en önemli iş birliği platformu olan fuarın Lezita'nın ihracat ağını genişletme hedeflerine büyük katkı sağladığını söyledi. Ergül, “Standımızda farklı ülkelerden ziyaretçileri ağırladık. Uzun soluklu olacağına inandığımız iş birliklerine başlama fırsatı bulduk. Fuarlar yeni iş birlikleri geliştirmek ve yurt dışında daha büyük hedeflere ulaşmak konusunda önemli fırsatlar sağlıyor. Yeni ülke girişlerinde tüketicilerle buluşma zeminleri olan fuarlarda yer almaya önem veriyoruz. Bu doğrultudaki çalışmalarımızla 2024'te de ihracat yaptığımız ülkelere yenilerini ekleyeceğiz" diye konuştu.

'VİZYONER HEDEFLERE ADIM ADIM İLERLİYORUZ'

Lezita Pazarlama Müdürü Fatoş Nacar, fuar katılımlarının Lezita'nın uluslararası marka olma hedefi için büyük önem taşıdığını vurguladı. Nacar, "Lezita olarak yatırım, ihracat ve büyüme konularında belirlediğimiz vizyoner hedeflere adım adım ilerliyoruz. Müşterilerimizden gelen geri bildirimlere büyük önem veriyoruz. Sektörün önde gelen firmalarıyla görüş alışverişinde bulunduğumuz, tüketici alışkanlıkları hakkında güncel bilgiler toplama fırsatı bulduğumuz fuar katılımlarıyla markamızı geniş kitlelere ulaştırma çalışmalarımıza devam edeceğiz" dedi.

ÜRETİMİNİN YÜZDE 18'İNİ İHRAÇ EDİYOR

Lezita, 'Hayatın Lezzeti' mottosuyla İzmir Kemalpaşa'da Türkiye'nin en büyük ve en modern et entegre tesisinde; taze etten, pratik, şarküteri, köfte, döner ürün grubunda hizmet veriyor. Ürünlerini yaklaşık 70 ülkeye ihraç eden Lezita, stratejik olarak farklı ülkelerdeki satışlar için ilgili pazarın gereksinim ve tüketim trendlerine göre ürünler ve satış aksiyonları geliştiriyor. Üretiminin yüzde 18'ini ihraç eden Lezita’nı, 2023 yılında 84 milyon dolar ihracat cirosu elde ettiği bildirildi.

Diğer Haberler

  1. Kardemir Kuvvet Santrali 3,3 kV Ana Enerji Dağıtım Merkezi devreye alındı
  2. İş insanı Murat Yılmaz ve Osman Soysal’dan kozmetik alanında iş birliği
  3. Turkcell Pasaj, en uzun geceye özel kampanyalarını duyurdu
  4. Papara, Ahmed F. Karslı'nın CEO’luk görevini devralacağını duyurdu
  5. McDonald’s Türkiye, ‘Yeşil Tepsi Projesi’ni kullanıma sunduğunu duyurdu
  6. Limak, Dubai Metro Mavi Hat Projesi ihalesini kazandığını duyurdu
  7. Pastel Kozmetik, Asya ve Avrupa bölgesi ile küresel büyümesini güçlendirmeyi hedefliyor
  8. ‘Özel tasarlanan ahşap işleri, toplam mobilya ihracatının yaklaşık yüzde 15’ine yakınını oluşturuyor’
  9. Trendyol’dan yeni yıl hediyeleri
  10. Danışmanlık şirketi LingoZet'ten Almanya’da çalışmak isteyen adaylar için öneriler

© Copyright 2024

DHA