Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Kombi şikayetleri Kasım ayında yüzde 195 arttı

Şikayetvar, kombiyle ilgili en çok çözüm beklenen konuları derledi. Kombi tamiratında servislerin garanti şartlarını göz ardı etmesi en çok şikayet edilen konu olurken şikayetler, bir önceki aya göre Kasım ayında yüzde 195 artış gösterdi.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) -

Çözüm platformu Şikayetvar, yurt genelinde soğukların iyiden iyiye hissedildiği şu günlerde kombiyle ilgili en çok şikayet edilen konuları açıkladı. Platform tarafından açıklanan verilere göre, bir önceki ay ile kıyaslandığında Kasım’da şikayetler yüzde 195 artış gösterdi. 2022’nin ilk 11 ayı ile 2023’ün aynı dönemi karşılaştırıldığında ise şikayetlerin yüzde 21 yükseldiği gözlemlendi.

KOMBİYLE İLGİLİ ŞİKAYETLER KASIMDA ZİRVE YAPTI

Verilere göre, 2022’nin Ocak, Şubat, Mart, Nisan, Mayıs, Haziran, Temmuz, Ağustos, Eylül, Ekim ve Kasım aylarıyla 2023’ün aynı dönemi karşılaştırıldığında kombi sektöründe şikayet artış oranı yüzde 21 artış gösterdi. Açıklamaya göre 2023’ün Ekim ayında 442 olan şikayet sayısı Kasım ayında yüzde 195 şikayet artış oranıyla bin 315’e yükseldi.

Kombiyle ilgili en çok şikayet edilen konular şöyle oldu:

“Kombi tamiratında servislerin garanti şartlarını göz ardı etmesi ve arızaları garanti kapsamında değerlendirmemesi,

Kombi kurulumunda ve bakımında servislerin fazla ücret talep etmesi,

Kombiden sıcak su gelmemesi,

Servisin gelmemesi ya da randevu saatine uyulmaması,

Kombinin su akıtması,

Kombinin gürültülü çalışması,

Yedek parça için uzun süre bekletilmesi,

Garanti süresinin uzatılmasında vaat edilen şartların kombi bozulunca uygulanmaması,

Firmanın adı kullanılarak açılan sahte servislerin müşterileri mağdur etmesi ve firmalarının bunu önleyememesi,

Kombi arızalarının defalarca tekrar etmesine ve arızanın çözülmemesine rağmen değişim veya iadenin yapılmaması.”

Diğer Haberler

  1. İstanbul Avrupa Yakası’nda 31 Aralık’ta elektrik tüketimi 84 milyon kWh’yi buldu
  2. DeFacto’dan erkeklere özel yüzde 100 pamuklu, ütü gerektirmeyen gömlek koleksiyonu
  3. Yemeksepeti, ‘Sepette150’ ile 150 TL indirim kuponu kullanımını başlattı
  4. Erdemir, saat ücretli işe alımlar için başvuru sürecini başlattı
  5. İHH, Sudan’a 161 konteyner yardım malzemesi ulaştırdı
  6. Yerli fast-food markası Etiler Marmaris’ten yurt dışı atağı
  7. İHH Arama-Kurtarma ekipleri 2024’de 230 operasyona katıldı
  8. THY’den yolcularına UNESCO Türkiye serisi seyahat kiti
  9. Findeks Risk Raporu, Param Mobil’de
  10. Turkcell'in 30’uncu yıl çekilişi sonuçlandı

© Copyright 2025

DHA