Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

KoçZer, yeni nesil reklam ajansı Digital Panorama’yı bünyesine kattı

Koç'un satın alma ve tedarik zinciri yönetimi şirketi KoçZer, offline olarak kendi bünyesinde ve online olarak Ingage çatısı altında yürüttüğü medya ve prodüksiyon satın alma hizmetlerini genişletmek üzere yeni nesil reklam ajansı Digital Panorama’yı bünyesine kattı. Konuyla ilgili değerlendirmelerde bulunan KoçZer Genel Müdürü Serhan Turfan, “2007’den bu yana faaliyet gösteren Digital Panorama, yeni nesil reklam, tasarım ve dijital içerik stüdyosu olarak, bugüne dek hizmet verdiği markalarla sektöründe etkileyici izler bıraktı. Biz de, faaliyet gösterdiğimiz her alanda dijital ürün ve hizmetleri portföyümüze eklemeyi ve çağın yeniliklerine uygun hizmet vermeyi önemsiyor, bu yeni başlangıçtan büyük mutluluk duyuyoruz” diye konuştu.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

Koç Topluluğu bünyesinde 2003’te kurulan kurumsal satın alma ve tedarik zinciri yönetimi şirketi KoçZer, bilgisayar tabanlı görsel üretim (CGI) stüdyosu Digital Panorama’yı bünyesine kattı. Bu satın almayla KoçZer, kendi bünyesinde offline ve Ingage aracılığıyla 360 derece online olarak sunduğu medya ve prodüksiyon satın alma danışmanlığı hizmetlerini, dijital üretimleri ve kreatif ajans hizmetini de kapsayacak şekilde büyütecek. Medya ve prodüksiyon gibi çok yönlü ve kritik alanlarda satın alma çözümleriyle müşterilerinin yanında olan KoçZer, 2016’dan bu yana ortaklaştırılmış bir biçimde, müşterilerine prodüksiyon, post-prodüksiyon, fotoğraf prodüksiyonu ve kreatif ajans satın alma danışmanlığı hizmetleri sunuyor.

"YAPIM VE POST PRODÜKSİYON ŞİRKETLERİNİ BİRBİRİNE BAĞLIYORUZ”

Prodüksiyon alanındaki tüm medya içeriklerinin üretim sürecinin satın alma hizmetini verdiklerini söyleyen Turfan, “Merkezileştirdiğimiz ve müşterilerimizin kreatif ajanslarıyla ortak yürüttüğümüz uçtan uca süreçlerle, yapım ve post prodüksiyon şirketlerini birbirine bağlıyoruz. Müşterilerimiz, toplu satın almayla maliyet tasarrufu sağlarken, aynı zamanda en doğru tedarikçilerle çalışıyor. Digital Panorama, KoçZer’in prodüksiyon ve medya satın alma danışmanlığı portföyünü bu anlamda daha da genişletecek” diye konuştu.

“BÜYÜME VE BAŞARI YOLCULUĞUMUZDA MÜŞTERİLERİMİZİN DESTEĞİ ÇOK ÖNEMLİ”

KoçZer’in kuruluşundan bu yana medya satın alma alanındaki varlığıyla Türkiye’nin en büyük şirketlerinin güvenini kazandığını belirten Turfan, “Sahip olduğumuz uzmanlığı faydaya dönüştürerek markalarımızın iletişim hedeflerine optimum maliyetle ve kaliteli hizmetle ulaşmasını sağlıyoruz. Digital Panorama, markaların ihtiyaçlarını tespit edip medya planlama ve satın alma süreçlerini hızlı, etkili ve verimli bir biçimde sonuca ulaştıran bu bütünsel yaklaşımımıza entegre olacak. Digital Panorama’nın büyüme ve başarı yolculuğunda, müşterilerimizin desteği bizim için çok önemli. Tüm markalarımızla bu yolda ilerlemek ve ses getirecek kampanyalara imza atmak için sabırsızlanıyoruz” diye konuştu.

“DİGİTAL PANORAMA OLARAK BU BECERİLERİMİZİ 360 DERECE İLETİŞİM ÇÖZÜMLERİYLE BİRLEŞTİRDİK”

Marka ve müşterilerine özel ileri teknolojilerle içerik çözümleri ürettiklerini belirten Digital Panorama Genel Müdürü Sevilay Kop ise “Digital Panorama olarak bu becerilerimizi 360 derece iletişim çözümleriyle birleştirdik ve teknoloji deneyimlerini yaratıcı fikirle bir araya getirdik. Markalarımız için fikirden prodüksiyona tüm süreçleri yönetiyoruz. KoçZer’in çatısı altında değer üretmek için çok heyecanlıyız. Çıktığımız bu yeni yolculuk, Digital Panorama’nın sektörüne getirdiği yenilikleri, onlarca kategoriden çok sayıda markayla buluşturacak ve geleceğe taşıyacak” diye konuştu.

Diğer Haberler

  1. Kardemir Kuvvet Santrali 3,3 kV Ana Enerji Dağıtım Merkezi devreye alındı
  2. İş insanı Murat Yılmaz ve Osman Soysal’dan kozmetik alanında iş birliği
  3. Turkcell Pasaj, en uzun geceye özel kampanyalarını duyurdu
  4. Papara, Ahmed F. Karslı'nın CEO’luk görevini devralacağını duyurdu
  5. McDonald’s Türkiye, ‘Yeşil Tepsi Projesi’ni kullanıma sunduğunu duyurdu
  6. Limak, Dubai Metro Mavi Hat Projesi ihalesini kazandığını duyurdu
  7. Pastel Kozmetik, Asya ve Avrupa bölgesi ile küresel büyümesini güçlendirmeyi hedefliyor
  8. ‘Özel tasarlanan ahşap işleri, toplam mobilya ihracatının yaklaşık yüzde 15’ine yakınını oluşturuyor’
  9. Trendyol’dan yeni yıl hediyeleri
  10. Danışmanlık şirketi LingoZet'ten Almanya’da çalışmak isteyen adaylar için öneriler

© Copyright 2024

DHA