Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

İstanbul Havalimanı’nda BinBin’den ücretsiz ulaşım desteği

Mikromobilite şirketi BinBin, yaz sezonunda yaşanan seyahat problemlerine yönelik yeni bir ulaşım çözümüne imza attığını duyurdu. 2020 yılından itibaren İGA İstanbul Havalimanı’nda hizmet sunan şirket, kısıtlı bir süreyle terminal içerisindeki tüm cihazlarını ücretsiz kullanıma açtı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) -

Tatil sezonunun başlamasıyla birlikte İGA İstanbul Havalimanı binlerce uçuşa ve yüz binlerce yolcuya ev sahipliği yapmaya başladı. Yaz sezonu itibariyle terminal içerisinde ciddi bir trafik artışı görülüyor. Yaşanan yoğunluk ve oluşan kuyruklar nedeniyle yolcuların mağdur olmaması ve daha iyi bir seyahat deneyimi yaşanması adına sunduğu hizmete yeni çözümler ekleyen mikromobilite şirketi, terminal içerisindeki tüm kullanıcılarına ücretsiz olarak hizmet vereceğini açıkladı. 

ABDİK: YOLCULARIMIZIN SEYAHAT DENEYİMLERİNİ DAHA İYİ HALE GETİRMEYİ AMAÇLIYORUZ 

BinBin CEO’su Kadir Abdik, konuya ilişkin değerlendirmesinde, kullanıcılarına daima daha iyi hizmet sunmaya odaklandıklarını belirterek şunları söyledi:  

“Binbin olarak bugün dünyanın dört bir yanındaki kullanıcılarımıza çevreci ve ekonomik bir ulaşım alternatifi sunmak ve ihtiyaç duydukları her noktada var olmak adına çalışmalarımıza devam ediyoruz. 2020 yılından beri İGA İstanbul Havalimanı içerisindeki önemli noktalarda, pratik ve hızlı bir seyahat deneyimi yaşatmak adına en yeni cihazlarımızla hizmet sağlıyoruz. Türkiye’nin ulaşımının kalbi olan ve milyonlarca yolcuya ev sahipliği yapan İstanbul Havalimanı’nda bu sezon yaşanan yoğunluk nedeniyle, yolcularımızın seyahat deneyimlerini daha iyi hale getirmek adına belli bir süre için ücretsiz kullanım hizmetimizi hayata geçirdik.  Bu sayede yaz aylarında artan yoğunlukta terminal içerisindeki uzun mesafeleri güvenli, pratik ve ücretsiz olarak kısaltıyoruz. BinBin olarak, bulunduğumuz her alanda kullanıcılarımızın ihtiyaçlarına çözüm üretiyor ve en iyi kullanıcı deneyimini sağlamak için bu hizmetlerimizi geliştirerek sürdürmeye devam ediyoruz.”

Diğer Haberler

  1. Hepsiburada, tüketicilerin beklentilerini ortaya koyan bir araştırma gerçekleştirdiğini duyurdu
  2. Kaas Digital, müşterilerinin 9 aylık başarı metriklerini paylaştı
  3. Türk Telekom, Espressolab ile iş birliğini genişlettiğini duyurdu
  4. GÖSAŞ, yaz dönemi yabancı kredi kartları harcama istatistiklerini yayınladı
  5. Seramiksan, UNICERA Fuarı’nda ürünlerini tanıtıyor
  6. OYAK İnşaat’a, European Property Awards'ta üç kategoride ödül
  7. Turkcell Pasaj’da, elektronik alışverişlerinde geçerli kampanya başladı
  8. Türkiye’nin sembol yapıları Kızılay kırmızısı ile ışıklandırıldı
  9. ‘81 İlde 81 Orman’ Projesi kapsamında fidan dikimleri Samsun’da başladı
  10. ‘İletişim strateji hataları marka değerini zedeliyor’

© Copyright 2024

DHA