Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

IFS, Gartner pazar payı raporunda EAM alanında birinci oldu

Cloud ve endüstriyel yapay zekâ yazılımı alanında faaliyet gösteren IFS, Gartner'ın Dünya Çapında Tüm Yazılım Pazarları 2023 raporunda EAM pazar payında üst üste üçüncü kez 1'inci sırada yer aldı. Şirket, 2023 raporunda yüzde 20,3'lük pazar payı, 452 milyon dolarlık gelir ve 2022-2023'te yıllık yüzde 36,4 büyüme elde etti.

ABONE OL
İSTANBUL,(DHA) - 

 Gartner'ın EAM sıralamasında art arda üçüncü kez 1'inci olmalarının sebebinin, müşterilerini sürekli dinleyen, onlara değer sunan stratejileri olduğunu söyleyen IFS Kurumsal Varlık Yönetimi Küresel Başkanı Kevin Price, “IFS tarihinde yıllık en iyi başlangıcı ortaya koyduk. Tekrarlanan gelirimiz bir önceki yıla göre yüzde 26 arttı. 2024 yılının ilk çeyreğindeki mali sonuçlarımızın hemen ardından bu konumu koruduğumuz için büyük gurur duyuyoruz. Varlık yoğun şirketler IFS'e geçmeye devam ediyor çünkü müşteri odaklılığımız ve sektör deneyimimiz, hızlı ve uygulanması kolay çözümler sunuyor olmamız bizi değerli kılıyor. Müşterilerimiz IFS kullanarak gelişmiş işlevsellikler kazanıyor. Böylece yerleşik yapay zeka inovasyonu ve esnek dağıtım seçeneklerine sahip tek ve şekillendirilebilir bir platform üzerinden operasyonlarını yürütebiliyorlar" dedi.

 Rapora göre dünya çapında kurumsal yazılım harcamaları, 2022'de 708,0 milyar dolardan 2023'te yüzde 11,1 artarak 786,4 milyar dolara yükseldi. Müşteri deneyimi ve ilişki yönetimi (CRM), veritabanı yönetim sistemleri (DBMS) ve güvenlik en büyük yazılım pazarları olmaya devam etti. Analitik platformlar yüzde 14,4 büyüme oranıyla en hızlı büyüyen uygulama yazılım pazarı olurken, ağ yazılımları da yüzde 14,2 büyüme oranıyla en hızlı büyüyen altyapı yazılım pazarı olarak dikkat çekti.

Diğer Haberler

  1. 'Model Sanayi Merkezi’ni, işletmelere değer katmak üzere hayata geçirdik’
  2. TikTok LIVE’ın 'İlham Veren Kadınlar' programına iş insanı Arzuhan Doğan Yalçındağ konuk oldu
  3. Beymen Club ve Anadolu Efes Spor Kulübü oyuncularından yeni iletişim kampanyası ‘Play With Style’
  4. Hepsiburada, tüketicilerin beklentilerini ortaya koyan bir araştırma gerçekleştirdiğini duyurdu
  5. Türk Telekom, Espressolab ile iş birliğini genişlettiğini duyurdu
  6. GÖSAŞ, yaz dönemi yabancı kredi kartları harcama istatistiklerini yayınladı
  7. Seramiksan, UNICERA Fuarı’nda ürünlerini tanıtıyor
  8. OYAK İnşaat’a, European Property Awards'ta üç kategoride ödül
  9. Turkcell Pasaj’da, elektronik alışverişlerinde geçerli kampanya başladı
  10. Türkiye’nin sembol yapıları Kızılay kırmızısı ile ışıklandırıldı

© Copyright 2024

DHA