Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Yeni nesil içecek markası, şekersiz serinlik için yenilikçi ürünlerini tanıttı

Yeni nesil içecek markası PIN Drinks, Bali'de çekimlerini gerçekleştirdiği etkileyici reklam kampanyası ile '0 şeker 0 kalori' içecek serisini izleyicilerin beğenisine sundu.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

 

Marka, yeşil çay, beyaz çay ve siyah çay bazlı içeceklerini daha geniş kitlelere tanıtmak amacıyla, fotoğrafçı Mehmet Turgut ve yönetmen Emre Başaran'ın sanatsal perspektifini bir araya getirerek tropikal Bali manzaraları eşliğinde eğlence ve macera dolu çekimlere imza attı. Filmlerin müzik ve jingle'ı ise besteci Rahman Altın'ın dokunuşlarıyla hayat buldu. Müzisyen, PIN Drinks için özel olarak hazırladığı jingle ile markanın yenilikçi ruhunu ve dinamik enerjisini müzikle buluşturdu.

Reklamcılığın prestijli isimleriyle anlaşarak ilham verici bir proje ortaya koyduklarını belirten PIN Drinks CEO'su Emre Sever, ‘Serinliğin Ötesinde’ sloganıyla izleyicilerin beğenisine sunulan kampanya için; “Markamızın önde gelen içecek seçkisinden Cool Lime, Hibiscus Tea, Orange Mango ve Soğuk Çay Şeftali'nin tanıtımını içeren 4 ana film ve bunların kısa versiyonlarından oluşuyor" dedi.

'ŞEKERSİZ VE KALORİSİZ İÇECEK DENİNCE AKLA GELEN İLK MARKA OLACAĞIZ'

“Bali'de gerçekleştirdiğimiz bu özel çekim, markamızın canlı ve heyecan verici karakterini en iyi şekilde yansıtan projelerden biri oldu" diyen Sever, “Mehmet Turgut ve Emre Başaran'ın yaratıcı fikirleri sayesinde; '0 şeker 0 kalori', renklendirici ve koruyucu içermeyen, aynı zamanda vegan ve glutensiz olan ürünlerimizin özgün aromaları ve lezzetlerini kusursuz bir şekilde aktarabildik. Tanıtım ve pazarlama faaliyetlerimizle ürünlerimizin daha geniş kitlelere ulaşması ve daha fazla insanın lezzetlerimizle tanışması için çalışıyoruz. Şekersiz ve kalorisiz içecek denince akla gelen ilk marka olacağız" diye konuştu.

Bali'nin tropikal iklimine ve yüksek sıcaklıklara rağmen büyük bir özveriyle nefes kesici kareler yakaladıklarını vurgulayan Mehmet Turgut ise reklam kampanyası hakkında şunları söyledi:

“Yaz sıcaklarının vazgeçilmez eşlikçisi PIN'le yazın keyifli anlarını yakalayan bu filmlerde PIN Drinks'in eşsiz içecekleri ve Bali'nin doğal güzellikleri arasında mükemmel bir sinerji oluşturduk. Her sahneyi özenle çalıştık. Göz alıcı görüntülerle markanın ruhunu ve sunmayı hedeflediği yaşam tarzını etkileyici bir şekilde ortaya koymayı amaçladık."

Diğer Haberler

  1. 'Model Sanayi Merkezi’ni, işletmelere değer katmak üzere hayata geçirdik’
  2. TikTok LIVE’ın 'İlham Veren Kadınlar' programına iş insanı Arzuhan Doğan Yalçındağ konuk oldu
  3. Beymen Club ve Anadolu Efes Spor Kulübü oyuncularından yeni iletişim kampanyası ‘Play With Style’
  4. Hepsiburada, tüketicilerin beklentilerini ortaya koyan bir araştırma gerçekleştirdiğini duyurdu
  5. Türk Telekom, Espressolab ile iş birliğini genişlettiğini duyurdu
  6. GÖSAŞ, yaz dönemi yabancı kredi kartları harcama istatistiklerini yayınladı
  7. Seramiksan, UNICERA Fuarı’nda ürünlerini tanıtıyor
  8. OYAK İnşaat’a, European Property Awards'ta üç kategoride ödül
  9. Turkcell Pasaj’da, elektronik alışverişlerinde geçerli kampanya başladı
  10. Türkiye’nin sembol yapıları Kızılay kırmızısı ile ışıklandırıldı

© Copyright 2024

DHA