Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Yeni nesil içecek markası, şekersiz serinlik için yenilikçi ürünlerini tanıttı

Yeni nesil içecek markası PIN Drinks, Bali'de çekimlerini gerçekleştirdiği etkileyici reklam kampanyası ile '0 şeker 0 kalori' içecek serisini izleyicilerin beğenisine sundu.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

 

Marka, yeşil çay, beyaz çay ve siyah çay bazlı içeceklerini daha geniş kitlelere tanıtmak amacıyla, fotoğrafçı Mehmet Turgut ve yönetmen Emre Başaran'ın sanatsal perspektifini bir araya getirerek tropikal Bali manzaraları eşliğinde eğlence ve macera dolu çekimlere imza attı. Filmlerin müzik ve jingle'ı ise besteci Rahman Altın'ın dokunuşlarıyla hayat buldu. Müzisyen, PIN Drinks için özel olarak hazırladığı jingle ile markanın yenilikçi ruhunu ve dinamik enerjisini müzikle buluşturdu.

Reklamcılığın prestijli isimleriyle anlaşarak ilham verici bir proje ortaya koyduklarını belirten PIN Drinks CEO'su Emre Sever, ‘Serinliğin Ötesinde’ sloganıyla izleyicilerin beğenisine sunulan kampanya için; “Markamızın önde gelen içecek seçkisinden Cool Lime, Hibiscus Tea, Orange Mango ve Soğuk Çay Şeftali'nin tanıtımını içeren 4 ana film ve bunların kısa versiyonlarından oluşuyor" dedi.

'ŞEKERSİZ VE KALORİSİZ İÇECEK DENİNCE AKLA GELEN İLK MARKA OLACAĞIZ'

“Bali'de gerçekleştirdiğimiz bu özel çekim, markamızın canlı ve heyecan verici karakterini en iyi şekilde yansıtan projelerden biri oldu" diyen Sever, “Mehmet Turgut ve Emre Başaran'ın yaratıcı fikirleri sayesinde; '0 şeker 0 kalori', renklendirici ve koruyucu içermeyen, aynı zamanda vegan ve glutensiz olan ürünlerimizin özgün aromaları ve lezzetlerini kusursuz bir şekilde aktarabildik. Tanıtım ve pazarlama faaliyetlerimizle ürünlerimizin daha geniş kitlelere ulaşması ve daha fazla insanın lezzetlerimizle tanışması için çalışıyoruz. Şekersiz ve kalorisiz içecek denince akla gelen ilk marka olacağız" diye konuştu.

Bali'nin tropikal iklimine ve yüksek sıcaklıklara rağmen büyük bir özveriyle nefes kesici kareler yakaladıklarını vurgulayan Mehmet Turgut ise reklam kampanyası hakkında şunları söyledi:

“Yaz sıcaklarının vazgeçilmez eşlikçisi PIN'le yazın keyifli anlarını yakalayan bu filmlerde PIN Drinks'in eşsiz içecekleri ve Bali'nin doğal güzellikleri arasında mükemmel bir sinerji oluşturduk. Her sahneyi özenle çalıştık. Göz alıcı görüntülerle markanın ruhunu ve sunmayı hedeflediği yaşam tarzını etkileyici bir şekilde ortaya koymayı amaçladık."

Diğer Haberler

  1. TAV Güvenlik, alışveriş merkezinde hizmete başladı
  2. ‘Türk Telekom Ventures yenilikçi sağlık girişimleri ile hayata dokunuyor’
  3. CarrefourSA bayilik buluşmaları Antalya ile devam ediyor
  4. Dünya genelinden acenteleri buluşturdu
  5. Online PR servisi ‘Televizyon Günü’nde açıkladı: TV izleyicileri yüzde 26 azaldı
  6. THY'den sefer iptali açıklaması
  7. GençBizzTech Projesi’nin yeni dönem başvuruları başladı
  8. Turkcell mobil uygulaması yenilendi
  9. ‘Akkuyu NGS güvenli teknolojilerle donatılıyor’
  10. THY’den boarding işlemlerinde yüz tanıma sistemi

© Copyright 2024

DHA