Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Yeni nesil içecek markası, şekersiz serinlik için yenilikçi ürünlerini tanıttı

Yeni nesil içecek markası PIN Drinks, Bali'de çekimlerini gerçekleştirdiği etkileyici reklam kampanyası ile '0 şeker 0 kalori' içecek serisini izleyicilerin beğenisine sundu.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

 

Marka, yeşil çay, beyaz çay ve siyah çay bazlı içeceklerini daha geniş kitlelere tanıtmak amacıyla, fotoğrafçı Mehmet Turgut ve yönetmen Emre Başaran'ın sanatsal perspektifini bir araya getirerek tropikal Bali manzaraları eşliğinde eğlence ve macera dolu çekimlere imza attı. Filmlerin müzik ve jingle'ı ise besteci Rahman Altın'ın dokunuşlarıyla hayat buldu. Müzisyen, PIN Drinks için özel olarak hazırladığı jingle ile markanın yenilikçi ruhunu ve dinamik enerjisini müzikle buluşturdu.

Reklamcılığın prestijli isimleriyle anlaşarak ilham verici bir proje ortaya koyduklarını belirten PIN Drinks CEO'su Emre Sever, ‘Serinliğin Ötesinde’ sloganıyla izleyicilerin beğenisine sunulan kampanya için; “Markamızın önde gelen içecek seçkisinden Cool Lime, Hibiscus Tea, Orange Mango ve Soğuk Çay Şeftali'nin tanıtımını içeren 4 ana film ve bunların kısa versiyonlarından oluşuyor" dedi.

'ŞEKERSİZ VE KALORİSİZ İÇECEK DENİNCE AKLA GELEN İLK MARKA OLACAĞIZ'

“Bali'de gerçekleştirdiğimiz bu özel çekim, markamızın canlı ve heyecan verici karakterini en iyi şekilde yansıtan projelerden biri oldu" diyen Sever, “Mehmet Turgut ve Emre Başaran'ın yaratıcı fikirleri sayesinde; '0 şeker 0 kalori', renklendirici ve koruyucu içermeyen, aynı zamanda vegan ve glutensiz olan ürünlerimizin özgün aromaları ve lezzetlerini kusursuz bir şekilde aktarabildik. Tanıtım ve pazarlama faaliyetlerimizle ürünlerimizin daha geniş kitlelere ulaşması ve daha fazla insanın lezzetlerimizle tanışması için çalışıyoruz. Şekersiz ve kalorisiz içecek denince akla gelen ilk marka olacağız" diye konuştu.

Bali'nin tropikal iklimine ve yüksek sıcaklıklara rağmen büyük bir özveriyle nefes kesici kareler yakaladıklarını vurgulayan Mehmet Turgut ise reklam kampanyası hakkında şunları söyledi:

“Yaz sıcaklarının vazgeçilmez eşlikçisi PIN'le yazın keyifli anlarını yakalayan bu filmlerde PIN Drinks'in eşsiz içecekleri ve Bali'nin doğal güzellikleri arasında mükemmel bir sinerji oluşturduk. Her sahneyi özenle çalıştık. Göz alıcı görüntülerle markanın ruhunu ve sunmayı hedeflediği yaşam tarzını etkileyici bir şekilde ortaya koymayı amaçladık."

Diğer Haberler

  1. CarrefourSA, 12 Aralık Mağazacılar Günü’nü 15 bin çalışanı ile kutladı
  2. Koalay.com, yeni yatırımcı grubuyla el değiştirdi
  3. DeFacto'dan Cloud Dancer seçkisi
  4. Yapay zeka hukuk asistanı Apilex.ai Avrupa'ya açılıyor
  5. 5G uyumlu Superbox'lar Turkcell'de
  6. 34’üncü Kalite Kongresi’nde ödüller sahiplerini buldu
  7. DeFacto ve Karaca'dan yeni yıl ruhunu buluşturan iş birliği
  8. Naberise 'Yılın Yükselen Sosyal Medya Uygulaması' ödülünü aldı
  9. Garanti BBVA, CDP'den üç temada 'A' notu aldı
  10. Rekabet Kurumu’ndan Paribu'nun CoinMENA'yı satın almasına onay

© Copyright 2025

DHA