Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Global Tasarımcı Karim Rashid ile Kelebek Mobilya’dan iş birliği 

Kelebek Mobilya, global tasarım amacıyla dünyaca ünlü tasarımcı Karim Rashid ile güçlerini birleştirdi. Yeni evrenini ‘Butterflytopia’ olarak adlandıran marka, yeni tasarım vizyonunu da sunduğu lansmanda, Karim Rashid ile iş birliği yaptı. Daha önce çok fazla sektörden markayla çalıştığını belirten Karim Rashid, “Mobilya endüstrisinde birçok lider ülke var. Türkiye de buna müsait bir iklime sahip. Kelebek’in de ciddi bir potansiyeli var" dedi.  

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

Türkiye’de 88 sene önce Mustafa Kemal Atatürk imzasıyla kurulan mobilya markası Kelebek Mobilya, yeni global marka vizyonunu Zorlu PSM’de 24 Nisan’da gerçekleştirdiği lansmanda tanıttı. Global marka vizyonunun adı ise ‘Kelebek Etkisi’ oldu. Kelebek Mobilya global tasarım amacıyla dünyaca ünlü tasarımcı Karim Rashid ile iş birliği yaptı.

“TASARIMLARI DAHA FARKLI BİR SEVİYEYE GETİRMEK İSTİYORUM”

Karim Rashid lansmanda yaptığı konuşmada, “Bugünü tasarlarsan geleceği şekillendirirsin. Türkiye inanılmaz güzel bir ülke. Buraya en az 25 kez geldim. Bugün burada olma sebebim de Kelebek Mobilya’nın global vizyonuna katkıda bulunmak. Kelebek’in ciddi bir potansiyeli var. Biz de bu potansiyeli iş birliğimizle ortaya çıkaracağız. Kelebek’i global bir marka yapacağız. Türkiye, mobilya endüstrisinde lider olmaya müsait bir ülke. İklimi buna uygun. Buradaki tasarımları daha farklı bir seviyeye getirmek, yeni nüanslar katmak istiyorum. Kendine ait, orijinal imzalar olsun istiyorum” dedi.

GLOBAL MARKA VİZYONUNUN ADI “KELEBEK ETKİSİ”

Global tasarım vizyonu hakkında bilgi veren Kelebek Mobilya Genel Müdürü Tolga Kaya, “Dönüşüm yolculuğumuzu sizlerle paylaşmanın heyecanını yaşıyoruz. Türkiye’nin en değerli markalarından biri olan Kelebek Mobilya, kurulduğu günden bugüne kendini yenileyen, zamansız ve mobilya sektöründe trendleri belirleyen bir marka oldu. Kelebek Mobilya ailesi olarak heyecan verici bir dönüşüm yolculuğuna çıktık. Cumhuriyet’in ilk yıllarından itibaren sektöre liderlik ederken yeni tasarım vizyonumuzla da sektöre yeni bir soluk getiriyoruz. Global tasarım vizyonumuzla Kelebek Mobilya’nın geleceğini yeniden tasarladık. ‘Kelebek Etkisi’ olarak tanımladığımız dönüşüm hikayemizi; haz temelli, sade, dinamik, yenilikçi, yetenekli, yaratıcı, aydınlatan, keşiflerle dolu, zamansız, doğal, özgür ve eğlenceli bir dünya olarak kurguladık. Tasarımlarımız sadeliğiyle göz yormayarak her kombinasyonda kendine yer bulabilirken, dinamikliğiyle de zamansız kalıyor. Geniş ürün, kumaş ve renk portföyümüzle kişiselleştirilebilir bir deneyim sunarken, ürünlerimiz ergonomik olmasıyla da kullanıcılarımız tarafından severek kullanılıyor. Global tasarım vizyonumuzu Karim Rashid ile güçlendirme hayalimiz kelebek etkisine dönüştü. Kendisine desteklerinden dolayı çok teşekkür ediyorum” dedi.

"KELEBEK MOBİLYA BÜYÜMEYE DEVAM EDİYOR”

Lansmanda Doğanlar Mobilya Grubu büyümesinde Kelebek Mobilya’nın da payına değinen Doğanlar Mobilya Grubu Yönetim Kurulu Üyesi İsmail Doğan, şu ifadeleri kullandı: 

“Doğanlar Mobilya Grubu bünyemizdeki her markamızın ayrı bir hikayesi, ayrı bir stili var. Doğanlar Mobilya Grubu’nun 2022 yılındaki net kârı 179,8 milyon lira oldu. 2023 yılının ilk çeyreğinde ise hedefimiz olan yüzde 110 oranında büyümeyi ciro ve karlılık bazında gerçekleştirdik. Sürekli mağazalaşarak her yıl 100’ün üzerinde mağaza açıyoruz. Bu mağazalar ciromuzun yüzde 10’unu etkileyerek yıllık hedeflerimize büyük katkı sağlıyor. 2022 yılını yurt içinde tüm markalarımızla beraber 700 mağazayla kapattık. 2023 yılında ise bu hedefi 800 olarak belirledik. Yurt dışında 85 mağazayla yurt dışı pazarında da büyümeye devam ettik. Kelebek Mobilya da Cumhuriyet tarihinin en köklü markalarından bir tanesi. 2022 yılında 30’un üzerinde Kelebek Mağazamızı sektöre kazandırdık. 2023 yılında ise Kelebek Mobilya mağaza sayımızı bu sayıyı 250’nin üzerine çıkarmayı hedefliyoruz. Markamızın yeni vizyon serüveninde tasarımlarıyla bize değer katacak dünyaca ünlü tasarımcı Karim Rashid’e de şükranlarımı sunuyorum.”

“İHRACAT ORANLARIMIZI ETKİLEYEBİLECEK CİDDİ YATIRIMLAR YAPACAĞIZ”

Kelebek Marka Direktörü Serkan Kaplan ise “Her tasarımcının kendi dokunuşları var. Her tasarımcı bir markayı bir yerden alıp başka bir yerlere götürebilir. Karim Rashid dünyaca ünlü tasarımcı olduğundan, sadece mobilya sektöründe değil, tüm sektörler arasında tasarım yaptığından dolayı onun tasarım vizyonu mobilyalarla birleştiğinde dünyanın her yerindeki milyonlarca tüketicilerimizin beklentilerini karşılamayı amaçlıyoruz. Türk mobilyacıların asıl hedefi ihracat anlamında; Avrupa'da, Afrika'da, Rusya'da, Türkiye Cumhuriyetlerinde Türk mobilyasını daha yakından tanıtmak ve Türk tasarımlarını oradaki insanların evlerine yerleştirmek, anılarında olmaktır. Bu anlamda zaten ihracat oranlarımızı da etkileyebilecek ciddi yatırımlar, Kelebek bünyesinde ve bu marka bünyesinde yapılacaktır” şeklinde konuştu. 

“KARİM RASHİD İÇ MİMARLARA 3 SAAT EĞİTİM VERDİ”    

Karim Rashid markanın yeni vizyonuyla Kelebek Mobilya bünyesindeki iç mimarlara endüstriyel tasarım eğitimi verdi. 3 saat süren eğitimde Karim Rashid’in deneyimden faydalanan mimarlar keyifli anlar geçirirken aldıkları sertifikayla da bu eğitimi taçlandırdılar.

 

Diğer Haberler

  1. Kardemir Kuvvet Santrali 3,3 kV Ana Enerji Dağıtım Merkezi devreye alındı
  2. İş insanı Murat Yılmaz ve Osman Soysal’dan kozmetik alanında iş birliği
  3. Turkcell Pasaj, en uzun geceye özel kampanyalarını duyurdu
  4. Papara, Ahmed F. Karslı'nın CEO’luk görevini devralacağını duyurdu
  5. McDonald’s Türkiye, ‘Yeşil Tepsi Projesi’ni kullanıma sunduğunu duyurdu
  6. Limak, Dubai Metro Mavi Hat Projesi ihalesini kazandığını duyurdu
  7. Pastel Kozmetik, Asya ve Avrupa bölgesi ile küresel büyümesini güçlendirmeyi hedefliyor
  8. ‘Özel tasarlanan ahşap işleri, toplam mobilya ihracatının yaklaşık yüzde 15’ine yakınını oluşturuyor’
  9. Trendyol’dan yeni yıl hediyeleri
  10. Danışmanlık şirketi LingoZet'ten Almanya’da çalışmak isteyen adaylar için öneriler

© Copyright 2024

DHA