Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Garanti BBVA Mobil’deki ‘Aracım, Evim ve Seyahatim’ özelliği tüm ihtiyaçları tek noktada birleştiriyor

GARANTİ BBVA, mobil uygulamasında yer verdiği ‘Aracım’ özelliğinden sonra ‘Evim ve Seyahatim’ menüsüyle de müşterilerinin tüm ihtiyaç ve harcamalarını tek noktadan izlemesine imkan sunduğunu duyurdu. Kişiye özel sunulan hatırlatmalar da müşterilerin finansal günlük işlemlerinin takibini kolaylaştırarak bütçe yönetiminde zaman ve enerji tasarrufu yapmalarını sağlıyor.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

Garanti BBVA müşterileri, kiracı ya da sahibi olduğu evi, ‘Evim’ alanına kaydederek harcamalarını aylık olarak tek ekranda görebiliyor. Müşteriler faturadan, kiraya, marketten dekorasyon harcamalarına kadar her ay evi için ne kadar harcadığını kolaylıkla takip ederken, evine özel ve harcamalarını rahatlatacak kampanyalara da ulaşabiliyor. Üstelik vergi ödemesinden DASK başvurusuna tüm işlemler de buradan gerçekleştirebiliyor. Müşteriler, Evim üzerinden e-Devlet’te oturum açarak ikametgahını değiştirebiliyor, elektrik,su ve doğalgaz abonelik işlemlerini gerçekleştirebiliyor. Banka, müşterilerine eviyle ilgili akıllı hatırlatmalar da yapıyor.

Seyahatim özelliği ile de pasaport randevusundan yurt dışı çıkış harç ödemesine, sağlık sigortasından kredi-kart işlemlerine ve mil durumuna kadar seyahatle ilgili tüm işlemler tek yerde sunuluyor. Müşteriler, seyahate çıkmadan önce ihtiyaç duyabileceği tavsiyelere göz atarak seyahatini planlamayı kolaylaştırıyor. Mil kazanımı gibi kampanyalar da yine bu sayfada sunularak müşterilerin seyahatlerini avantajla planlamaları sağlanıyor.

‘AKARYAKIT, OTOPARK VE ARAÇ BAKIMI GİBİ TÜM İLGİLİ HARCAMALARI İNCELEYEBİLİYORLAR’

Garanti BBVA Mobil’e plaka bilgilerini ekleyen müşteriler HGS, MTV, sigorta gibi tüm ürün ve ilgili işlemlerine Aracım sayfasından kolayca erişmenin yanı sıra araçlarının fotoğraflarını ekleyerek bu alanı kişiselleştirebiliyor. Akaryakıt, otopark, araç bakımı gibi tüm ilgili harcamalarını da yine bu alanda inceleyebiliyor. MTV ödemesi, trafik cezası gibi araca özel hatırlatmaların yanı sıra kasko ve trafik sigortası poliçe bitiş tarihi öncesi müşteriler sigortalarını yenilemek üzere bilgilendiriliyorlar.

‘AMACIMIZ, MÜŞTERİLERİMİZ İÇİN ONLARIN HAYATINI KOLAYLAŞTIRAN BİR YOL ARKADAŞI OLABİLMEK’

Sunulan özellikler hakkında bilgi veren Garanti BBVA Genel Müdür Yardımcısı Ceren Acer Kezik, “Bizim için, müşterilerimize fayda sunmak her şeyin başında geliyor. Teknolojideki öncülüğümüzle, bankacılığın ötesine geçerek yaşamın her noktasını kapsayan, akıllı çözümlerle müşterilerimizin hayatlarını kolaylaştıran hizmetler sunmayı hedefliyoruz. Amacımız, müşterilerimiz için onların hayatını kolaylaştıran bir yol arkadaşı olabilmek. Ayrıca, farkında olmadıkları konularda hatırlatmalar yaparak finansal sağlıklarını korumalarına yardım etmektir” dedi.

‘MOBİL UYGULAMAMIZI SADECE BİR İŞLEM PLATFORMU OLMANIN ÖTESİNE TAŞIYORUZ’

Kezik, “Günümüz dünyasında her şey finansla iç içe geçtiği için yaşamlarının her anında hayatlarını kolaylaştıracak çözümlere de ihtiyaç duyuyor. Bu nedenle, sunduğumuz her ürün ve hizmeti müşterilerimizin hayatına değer katacak şekilde dönüştürmeye özen gösteriyor ve mobil uygulamamızı sadece bir işlem platformu olmanın ötesine taşıyoruz. Bu yenilikler, müşterilerimizin günlük ihtiyaçlarını kolaylaştırma amacımızın bir parçası olmakla birlikte, daha geniş bir vizyonun da temel yapı taşlarını oluşturuyor. Bugün sunduğumuz hizmetler, gelecekte hayatın her aşamasında müşteri ihtiyaçlarını karşılayacak daha kapsamlı çözümlere doğru evrilecek. Garanti BBVA olarak, müşterilerimizin ihtiyaçlarına göre esnek ve dinamik çözümler sunarak, yaşamlarının her anında onlara eşlik eden finansal yol arkadaşlığımıza devam edeceğiz” diye konuştu.

Diğer Haberler

  1. TAV Güvenlik, alışveriş merkezinde hizmete başladı
  2. ‘Türk Telekom Ventures yenilikçi sağlık girişimleri ile hayata dokunuyor’
  3. CarrefourSA bayilik buluşmaları Antalya ile devam ediyor
  4. Dünya genelinden acenteleri buluşturdu
  5. Online PR servisi ‘Televizyon Günü’nde açıkladı: TV izleyicileri yüzde 26 azaldı
  6. THY'den sefer iptali açıklaması
  7. GençBizzTech Projesi’nin yeni dönem başvuruları başladı
  8. Turkcell mobil uygulaması yenilendi
  9. ‘Akkuyu NGS güvenli teknolojilerle donatılıyor’
  10. THY’den boarding işlemlerinde yüz tanıma sistemi

© Copyright 2024

DHA