Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Enerjisa Enerji, yeni konseptli müşteri hizmet merkezinin ikincisini Osmaniye’de açtı   

Enerjisa Enerji, yeni konseptli müşteri hizmet merkezinin ikincisini depremden etkilenen Osmaniye’de açtığını duyurdu. Müşterilerin kısıtlı zamanlarında işlemlerini daha kolay ve hızlı bir şekilde gerçekleştirebilmeleri için özel olarak tasarlanan merkez, Osmaniye’de hizmete girdi.

ABONE OL
OSMANİYE, (DHA)-

 Enerjisa Enerji, ilk olarak Ankara Söğütözü’nde müşterilerinin beğenisine sunduğu yeni konseptini bu kez deprem bölgesinde, Osmaniye Müşteri Hizmetleri Merkezinde müşterileri ile buluşturdu. Osmaniye’de hizmete giren yeni müşteri hizmet merkezi için sektörde öncü konsept tasarım ve deneyim ajanslarıyla iş birliği yapıldı. Müşterilerin, işlemlerini hızlıca tamamlarken teknoloji ve doğanın birlikteliğini de deneyimleme fırsatı bulacakları belirtildi. 

“MÜŞTERİLERİMİZİN İHTİYAÇLARINI ANALİZ EDEREK ÇÖZÜM ÖNERİLERİ SUNUYORUZ” 

Enerjisa Enerji üst düzey yöneticilerinin de yer aldığı açılışta, şirketin ‘Daha İyi Bir Gelecek’ yolculuğundaki bu yeni deneyim ve hizmet merkezi hakkındaki düşüncelerini paylaşan Enerjisa Enerji Perakende Satış Şirketleri Genel Müdürü Ersin Esentürk, “Şirket olarak deprem bölgesinde verdiğimiz hizmet çok kıymetli. Biz bu bölgeye her zaman en kaliteli şekilde hizmet veren bir şirketiz ve dün de vardık, bugün de varız, yarın da burada tüm gücümüzle olmaya devam edeceğiz. Burayı iyi tanıyor ve müşterilerimizin ihtiyaçlarını detaylı şekilde analiz ederek doğru yaklaşım ve çözüm önerileri sunuyoruz. Osmaniye’de depremden zarar görmüş eski merkezimizin yerine işlemlerin kesintisiz bir şekilde devam edebilmesi için konteyner hizmet merkezimizi hızlıca konumlandırmıştık. Aynı zamanda buraya yeni bir soluk olacak ve konfor sağlayacak yeni bir merkezi tasarlamak için kolları sıvadık. Müşterilerimizin beklentilerini dikkate alarak tasarladığımız yeni konseptimizi Osmaniye’ye taşıma çalışmalarımızı kısa sürede tamamladık. Bugün görüyoruz ki müşterilerimiz kısıtlı zamanlarında buraya geldiğinde işlemlerini kolay ve hızlıca tamamlayabiliyorlar” diye konuştu. 

“SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ODAKLI ÇÖZÜMLER SUNUYORUZ” 

Esentürk, şöyle devam etti: 

“‘Herkes için daha iyi bir gelecek’ diyerek çıktığımız yolda müşterilerimize en üst seviyede deneyim yaşatmanın yanı sıra sürdürülebilirlik ilkelerimizden de şaşmadık. Osmaniye Müşteri Hizmetleri Merkezimizde hem yüzde yüz yenilenebilir enerji kaynaklarından üretilen temiz ve yeşil enerjiyi kullanılacak hem de kağıt tasarrufu sağlayacak dijital ekranlarla sürdürülebilirlik odaklı çözümler sunuyoruz. Bu yeni konsept için emeği geçen tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyor ve tüm Osmaniyelilere hayılı olmasını temenni ediyorum.” 

MERKEZDE İŞARET DİLİ BİLEN MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ DESTEĞİ DE YER ALIYOR 

14 farklı ilde 10 milyondan fazla müşteriye ulaşarak 22 milyonu aşkın kişiye hizmet veren Enerjisa Enerji; yüzde yüz yenilenebilir enerji kaynaklarından üretilen temiz ve yeşil enerji kullanan müşteri hizmetleri merkezleri, kağıt tasarrufu sağlayacak dijital ekranlar ve yeni nesil kiosk ile sürdürülebilirlik vizyonunu müşterileriyle buluşturmayı amaçlıyor. Ayrıca, farklı hedef kitlelere hitap eden özel tasarlanmış modüler bekleme alanı ve yeni nesil dijital ekranlar ile müşterilere konforlu bir ortamda bilgilenme imkanı sunuyor. 

Daha iyi bir gelecek yolculuğunu devam ettirme ve müşterilerini bu anlamda bilinçlendirme misyonunu, sürdürülebilirliği ve teknolojiyi odağına alan Enerjisa Enerji, eşit erişim prensibiyle engelsiz bir müşteri deneyimini Osmaniye’deki merkezde de hayata geçirdi. Müşteri Hizmetleri Merkezinde ebeveyn odası, engelli hareket alanları, işaret dili bilen müşteri temsilcisi desteği ve daha birçok uygulama ile müşterilerinin tamamına kesintisiz ve eşit erişim sağlıyor. 

Diğer Haberler

  1. Türk Telekom’dan Sivas’ta GES yatırımı
  2. İş Bankası, karbon yoğun sektörler için 2030 emisyon azaltım hedeflerini açıkladı
  3. Yarının Köyleri Adana Kürkçüler Dijital Merkezi 1’inci yılını tamamladı
  4. Hepsiburada, Türkiye’nin 2024 alışveriş eğilimlerini açıkladı
  5. TÜGİAD’ın 'Marka Beyinler' söyleşilerinin ilk konuğu iş insanı Davut Doğan oldu
  6. Garanti BBVA’dan ayrıcalıklı Miles&Smiles Diamond kredi kartı
  7. ‘2025’te iş dünyasının ajandasında sürdürülebilirlik, yapay zeka ve kriz yönetimi var’
  8. Trendyol’dan ‘Sepette İyilik’ projesiyle sivil toplum kuruluşlarına destek
  9. Elon Musk’ın avukatı Alex Spiro'nun, Martı Yönetim Kurulu’na katıldığı duyuruldu
  10. Kardemir Kuvvet Santrali 3,3 kV Ana Enerji Dağıtım Merkezi devreye alındı

© Copyright 2024

DHA