Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

CarrefourSA’ya Kristal Elma’dan 4 ödül

Oganize gıda perakende sektörü markası CarrefourSA, ‘CarrefourBIO’ ve ‘Doğru Karpuz Referans Sesi’ reklam filmleriyle Kristal Elma’dan 4 ödülle döndü.

ABONE OL
İSTANBUL,(DHA)- 

Reklam ve pazarlama dünyası projelerinin yarıştığı Kristal Elma, Reklamcılar Derneği’nin ev sahipliğinde bu yıl 36’ncı kez düzenlendi. Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, Rixos Tersane İstanbul’da gerçekleştirilen gecede 4 ödül kazandı ve ‘Yaratıcılığa Cesaret Veren Marka’ seçildi.

BİRÇOK KATEGORİDE ÖDÜL KAZANDI

CarrefourSA’nın doğal ve organik öz markalı ürün ailesi ‘CarrefourBIO’ projesi, özel kategoriler içinde ‘Dijital Mecra Kullanımı’ ile Bronz ödül alırken; sektörel kategoriler içinde ise ‘Perakende, E-Ticaret, Moda ve Aksesuar’ kategorisinde Gümüş ödülün sahibi oldu. ‘Doğru Karpuz Referans Sesi’ reklam filmi ise ‘Verinin Yaratıcı Kullanımı’ kategorisinde Gümüş ödül; Radyo ve Ses Kullanımı kategorisinde de Kristal Elma kazandı.

Ayrıca Lezzet Arası Catering’le Kristal Elma’nın Lezzet Sponsoru olan CarrefourSA, Lezzet Arası şefleri tarafından hazırlanan özel menüsünü katılımcılara sundu.

Diğer Haberler

  1. ‘Türk Telekom Ventures yenilikçi sağlık girişimleri ile hayata dokunuyor’
  2. CarrefourSA bayilik buluşmaları Antalya ile devam ediyor
  3. Dünya genelinden acenteleri buluşturdu
  4. Online PR servisi ‘Televizyon Günü’nde açıkladı: TV izleyicileri yüzde 26 azaldı
  5. THY'den sefer iptali açıklaması
  6. GençBizzTech Projesi’nin yeni dönem başvuruları başladı
  7. Turkcell mobil uygulaması yenilendi
  8. ‘Akkuyu NGS güvenli teknolojilerle donatılıyor’
  9. THY’den boarding işlemlerinde yüz tanıma sistemi
  10. Doğal ve laboratuvar pırlantalar arasındaki farklar açıklandı

© Copyright 2024

DHA