Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

CarrefourSA’ya Kristal Elma’dan 4 ödül

Oganize gıda perakende sektörü markası CarrefourSA, ‘CarrefourBIO’ ve ‘Doğru Karpuz Referans Sesi’ reklam filmleriyle Kristal Elma’dan 4 ödülle döndü.

ABONE OL
İSTANBUL,(DHA)- 

Reklam ve pazarlama dünyası projelerinin yarıştığı Kristal Elma, Reklamcılar Derneği’nin ev sahipliğinde bu yıl 36’ncı kez düzenlendi. Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, Rixos Tersane İstanbul’da gerçekleştirilen gecede 4 ödül kazandı ve ‘Yaratıcılığa Cesaret Veren Marka’ seçildi.

BİRÇOK KATEGORİDE ÖDÜL KAZANDI

CarrefourSA’nın doğal ve organik öz markalı ürün ailesi ‘CarrefourBIO’ projesi, özel kategoriler içinde ‘Dijital Mecra Kullanımı’ ile Bronz ödül alırken; sektörel kategoriler içinde ise ‘Perakende, E-Ticaret, Moda ve Aksesuar’ kategorisinde Gümüş ödülün sahibi oldu. ‘Doğru Karpuz Referans Sesi’ reklam filmi ise ‘Verinin Yaratıcı Kullanımı’ kategorisinde Gümüş ödül; Radyo ve Ses Kullanımı kategorisinde de Kristal Elma kazandı.

Ayrıca Lezzet Arası Catering’le Kristal Elma’nın Lezzet Sponsoru olan CarrefourSA, Lezzet Arası şefleri tarafından hazırlanan özel menüsünü katılımcılara sundu.

Diğer Haberler

  1. DeFacto'dan Bluetooth Isıtıcılı Mont koleksiyonu
  2. Wall Street devi VanEck, SUI tabanlı finansal ürününü tanıttı
  3. Trendyol, kış hazırlıklarını tamamladı
  4. Akiş GYO’ya ‘Kurumsal Yönetim Derecelendirme Notu En Yüksek Olan GYO’ ödülü
  5. AHL Pay, AHL Card’ları tüketicilerin kullanımına sunduğunu duyurdu
  6. Turna, 10 binden fazla otel seçeneği sunan kategorisini duyurdu
  7. SuperFresh Kumpir Topları, SIAL Paris 2024’te ‘Yenilikçi Ürün’ seçildi
  8. TikTok LIVE'ın İngilizce ve teknoloji dersleri yeniden yayınlanıyor
  9. Hepsiburada'nın Efsane 11.11’de, ziyaret sayısı yüzde 20 arttı
  10. İHH tarafından Afganistan’da 5 bin öğrenciye kırtasiye seti dağıtıldı

© Copyright 2024

DHA