Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

CarrefourSA yeni pazarlama platformu Retail Media’yı duyurdu

CarrefourSA, data entegreli yeni pazarlama platformu CarrefourSA Retail Media’yı hayata geçirdiğini duyurdu. Platform hakkında yapılan açıklamaya göre; CarrefourSA’nın yeni yatırımı markalar ve satıcılara kişiselleştirilmiş ve etkili reklam kampanyaları oluşturma imkanı sunarak, pazarlama stratejilerini daha güçlü hale getirecek. CarrefourSA İcra Kurulu Üyesi ve Genel Müdür Yardımcısı Burçin Çelik, “Sunduğumuz bu hizmetle tüketici davranışlarını gerçek zamanlı analiz ederek, reklam maliyetlerinin yönetilmesine ve stratejik hedeflere ulaşılmasını kolaylaştırıyoruz” dedi.

ABONE OL
İSTANBUL,(DHA)-

Türkiye’de 67 ilde bin 200’e yakın mağazasıyla hizmet veren CarrefourSA, iş ortaklarının hedef kitlelerine doğru yerde ve zamanda minimum maliyetle ulaşmasını sağlayarak hem satışlarını hem de kârlılıklarını artırmalarını desteklemek hedefiyle Retail Media çalışmasını hayata geçirdi.

Gerçekleştirilen çalışmayla reklam verenler ve müşterilerin ihtiyaçlarına yönelik yenilikçi çözümler geliştirdiklerini söyleyen CarrefourSA İcra Kurulu Üyesi ve Genel Müdür Yardımcısı Burçin Çelik, “Yılda online ve fiziksel mağazalarımızla 209,5 milyon ziyaretçiyi ağırlarken, CarrefourSA Online Market aylık ortalama 7,5 milyon ziyaret alıyor. Bu alandaki doğru yatırımlarımız sayesinde ise 11,6 milyon kartlı müşteriye ulaşarak, Türkiye'nin en güçlü perakende zincirlerinden biri olarak hizmet vermeye devam ediyoruz. Şu anda CarrefourSA'nın toplam cirosunun yüzde 75’i sadakat kart kullanımlı işlemlerden oluşuyor. Bu yüzden sektörümüzdeki küresel ve yerel dönüşüm süreçlerini yakından takip ediyoruz. 2024’ün başından itibaren geliştirdiğimiz CarrefourSA Retail Media platformu reklam performanslarının anlık olarak takip edilmesini sağlayarak reklam verenler tarafından maliyetlerin etkin bir şekilde yönetilmesini destekleyecek” diye konuştu.

‘REKABET AVANTAJI SUNACAĞIZ’

CarrefourSA Retail Media hizmetinin sadece bir reklam platformu değil, aynı zamanda tüketici davranışlarını analiz ederek reklamverenlerin stratejik hedeflerine ulaşmasını sağlayacak güçlü bir araç olduğunu da ifade eden Çelik, sözlerini şöyle sonlandırdı:

“Retail Media sayesinde hedef müşteri kitlelerine daha etkili ulaşma, geniş kitlelere erişim, yüksek hedefleme ve satış artırma potansiyeli sunuyoruz. Retail Media’nın kapsamlı raporlama, anlık takip imkanı ve etkin on-site ve off-site reklam seçenekleri aynı zamanda markaların reklam performanslarını optimize etmelerini de sağlıyor. Sunduğumuz bu hizmetle tüketici davranışlarını gerçek zamanlı analiz ederek, reklam maliyetlerinin yönetilmesine ve stratejik hedeflere ulaşılmasını kolaylaştırıyoruz. Önümüzdeki dönemde de perakende medya alanında liderliğimizi pekiştirerek, markalarımıza ve satıcılarımıza yeni rekabet avantajları sunacağız. Dijital ve perakende medya dönüşüm yolculuğumuzda iş ortaklarımızla birlikte sektöre yenilikçi çözümler yaratmaya devam edeceğiz.”

Diğer Haberler

  1. Online PR servisi ‘Televizyon Günü’nde açıkladı: TV izleyicileri yüzde 26 azaldı
  2. THY'den sefer iptali açıklaması
  3. GençBizzTech Projesi’nin yeni dönem başvuruları başladı
  4. Turkcell mobil uygulaması yenilendi
  5. ‘Akkuyu NGS güvenli teknolojilerle donatılıyor’
  6. THY’den boarding işlemlerinde yüz tanıma sistemi
  7. Doğal ve laboratuvar pırlantalar arasındaki farklar açıklandı
  8. THY, seyahat seti konseptini yeniledi
  9. Zecurion, TBD Kamu-BİB'27 ve BİMY'31 Bütünleşik Etkinliği'ne sponsor olarak katıldı
  10. İstanbul Blockchain Week 18-19 Haziran 2025 tarihlerinde düzenlenecek

© Copyright 2024

DHA