Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Brandverse Awards’tan Tadelle’ye ödül

Tadelle, Marketing Türkiye ve Boomsonar iş birliğiyle gerçekleştirilen ‘Brandverse Awards’ta, Gıda Şirketleri kategorisinde ödül aldı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) -

Programın ödülleri, 16 Haziran’da İstanbul’da düzenlenen törenle sahiplerine verildi. Türkiye’nin köklü çikolata markalarından Sagra’nın ikonik ürünü Tadelle, Marketing Türkiye ve Boomsonar iş birliğiyle gerçekleştirilen Brandverse Awards’tan ödülle döndü. Program kapsamında markaların sosyal medya hesapları üzerinden 1 yıl boyunca elde ettikleri etkileşimler değerlendiriliyor.

BİRÇOK FARKLI VERİ ÜZERİNDEN DEĞERLENDİRME YAPILIYOR

Uluslararası danışmanlık şirketlerinden Deloitte Türkiye’nin katıldığı değerlendirme sürecinde aday markalar, sosyal medyadaki takipçi sayıları, takipçi artışları, paylaştıkları ileti sayıları, ileti türleri, elde edilen etkileşim ve etkileşim türleri gibi birçok farklı veri üzerinden değerlendirildi.

Son yıllarda tüketicilerin talep ve ihtiyaçları doğrultusunda dijital iletişime ağırlık veren marka, bu kapsamda ilgi çeken sosyal medya kampanyaları yürütüyor. Son dönemde ‘çikolataya doymak istediğimde’ sloganıyla dikkati çeken Tadelle, sosyal medyada farklı yarışma ve projeleri aktif şekilde kullanıyor.

Diğer Haberler

  1. CarrefourSA, 12 Aralık Mağazacılar Günü’nü 15 bin çalışanı ile kutladı
  2. Koalay.com, yeni yatırımcı grubuyla el değiştirdi
  3. DeFacto'dan Cloud Dancer seçkisi
  4. Yapay zeka hukuk asistanı Apilex.ai Avrupa'ya açılıyor
  5. 5G uyumlu Superbox'lar Turkcell'de
  6. 34’üncü Kalite Kongresi’nde ödüller sahiplerini buldu
  7. DeFacto ve Karaca'dan yeni yıl ruhunu buluşturan iş birliği
  8. Naberise 'Yılın Yükselen Sosyal Medya Uygulaması' ödülünü aldı
  9. Garanti BBVA, CDP'den üç temada 'A' notu aldı
  10. Rekabet Kurumu’ndan Paribu'nun CoinMENA'yı satın almasına onay

© Copyright 2025

DHA