Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Birevim ‘Gelecek Bizim Tasarrufumuzda’ kampanyası başlattı

Tasarruf bilincinin erken yaşta kazandırılması ve okul çağındaki çocukların okuma alışkanlığı edinmesine yardımcı olması amacıyla Birevim tarafından hazırlanan Tasarruflu Karınca kitabı, ‘Gelecek Bizim Tasarrufumuzda’ kampanyası kapsamında Anadolu’nun çeşitli şehirlerinde öğrencilere dağıtıldı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

Birevim, okul çağından başlayarak finansal okuryazarlığın sağlanması, tasarruf bilincinin erken yaşlarda kazandırılması ve tasarruf alışkanlığının tabana yayılarak Türkiye'nin tasarruf oranının artırılmasını hedefliyor. Şirket bu kapsamda eğitim öğretim yılının başlamasıyla birlikte Anadolu’nun çeşitli şehirlerindeki devlet okullarında Tasarruflu Karınca adlı çocuk kitabının dağıtımı gerçekleştirdi.

'Gelecek Bizim Tasarrufumuzda’ kampanyasıyla ilgili şirketten yapılan bilgilendirmede şu ifadelere yer verildi:

“Tasarruflu Karınca kitabı, birlikte tasarrufun gücüyle küçük de olsa düzenli birikimlerin büyük hayalleri mümkün kıldığını güzel bir anlatımla gösteriyor. Tasarruflu Karınca’mız, çocuklara tasarrufu günlük hayatlarının bir parçası haline getirmeleri halinde neleri başarabileceklerini anlatıyor. Henüz okul çağındaki çocuklar, bu genç yaşlarında tasarrufu ve birikim yapmayı günlük hayatlarına entegre ettiklerinde geleceklerinin kendi tasarruflarında olduğunu fark edecekler."

‘TASARRUF BİLİNCİ ERKEN YAŞTA KAZANDIRILMALI’

Açıklamanın devamında "Anadolu’nun çeşitli şehirlerinde devlet okullarında öğrenim gören öğrencilerin kitaba duyduğu ilgiden mutluyız. Tasarrufun alışkanlığa dönmesi bir süreçtir. Aynı şekilde okuma alışkanlığının kazandırılması da benzer bir disiplini gerektirir. Birevim olarak çocukların finansal okuryazarlıklarına katkıda bulunarak geleceklerinin kendi tasarrufunda olduğunu göstermek istedik. Bunu yaparken de okuma alışkanlıklarına katkıda bulunmak için Tasarruflu Karınca kitabını proje olarak geliştirdik. Biz bir farkındalık geliştirmek istiyoruz. Bu nedenle tasarruf bilincini oluşturmaya yönelik farkındalık çalışmalarımızı sürdüreceğiz. Bunu millî ekonomimizi geliştirmek, dışa bağımlılığımızı azaltmak, ülkemizin kaynaklarını verimli kullanmak için yapmak zorundayız. Bu tür etkinliklerle hem tasarruf finansman sektörü için hem de ülkemizin ekonomisi için inisiyatif alıyoruz, almaya devam edeceğiz” denildi.

Diğer Haberler

  1. Kardemir Kuvvet Santrali 3,3 kV Ana Enerji Dağıtım Merkezi devreye alındı
  2. İş insanı Murat Yılmaz ve Osman Soysal’dan kozmetik alanında iş birliği
  3. Turkcell Pasaj, en uzun geceye özel kampanyalarını duyurdu
  4. Papara, Ahmed F. Karslı'nın CEO’luk görevini devralacağını duyurdu
  5. McDonald’s Türkiye, ‘Yeşil Tepsi Projesi’ni kullanıma sunduğunu duyurdu
  6. Limak, Dubai Metro Mavi Hat Projesi ihalesini kazandığını duyurdu
  7. Pastel Kozmetik, Asya ve Avrupa bölgesi ile küresel büyümesini güçlendirmeyi hedefliyor
  8. ‘Özel tasarlanan ahşap işleri, toplam mobilya ihracatının yaklaşık yüzde 15’ine yakınını oluşturuyor’
  9. Trendyol’dan yeni yıl hediyeleri
  10. Danışmanlık şirketi LingoZet'ten Almanya’da çalışmak isteyen adaylar için öneriler

© Copyright 2024

DHA