Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

'Bir Turkcell Yapımı' reklam serisinin ikincisinde Ata Demirer, fiber kahraman rolünde

Ata Demirer’in başrolde olduğu ‘Bir Turkcell Yapımı’ reklam serisinin ikinci filmi yayına girdi. Farklı sinema filmi türlerinden esinlenilerek hazırlanan serinin yeni filminde, Ata Demirer bu defa süper kahraman olarak karşımıza çıkıyor. Turkcell Superonline’ın fiber internet avantajları, ‘Demir Er’ karakterinin aksiyon dolu macerasıyla ekrana taşınıyor.

ABONE OL
İSTANBUL,(DHA)- 

Film türlerini komedi unsurlarıyla uyarlayan serinin yeni filmi yayına girdi. Kampanyanın yüzü olan Ata Demirer, serinin ilk filminde olduğu gibi, kendine has üslubuyla yine usta bir oyunculuk sergiliyor. Turkcell Superonline’ın fiber internet deneyimini konu alan filmde, süper kahraman ‘Demir Er’ karakterini canlandıran Ata Demirer, markanın avantajlarını eğlenceli bir hikayeyle ekrana taşıyor.

Dikkat çekici, fark edilme oranı yüksek iletişimlerde nitelikli mizahın büyük bir etkisi olduğunu söyleyen Turkcell Kurumsal İletişim, Medya ve Marka Direktörü Mustafa Alcan, kampanyaya dair şu ifadelerde bulundu:

“Bilim-kurgu, macera, komedi gibi farklı sinema filmi türlerini 'spoof/parodi' tekniğiyle uyarladığımız serimizin ikinci filminde, yine tebessüm ettiren eğlenceli planlar var. Bu iletişimimizde, sorunları çözmede usta olan Demir Er namı ile bilinen bir süper kahraman hikayesi görüyoruz. Turkcell Superonline’ın fiber internet bağlantısındaki 1000 Mbps’lik süper hızını, filmin kendi dünyasında büyük bir hayran kitlesi olan ‘Fiber Kahraman Demir Er’ üzerinden hikayeleştirdik. ‘Turkcell Demek, Hız Demek’ vurgusuyla hayata geçirdiğimiz büyük prodüksiyonlu ikinci filmimiz TV’lerde yayınlanırken, ek planların da yer aldığı uzun versiyonu dijital kanallarımızdan izlenebilecek”.

KOSTÜMLER YAPAY ZEKA TEKNOLOJİSİ İLE TASARLANDI

Süper kahraman ‘Demir Er’in kostümü, yapay zeka teknolojisiyle tasarlandı. Renk, form ve fiziki yapı için farklı referansların bir araya getirildiği kostümde, otomatik açılır-kapanır kask gibi detaylara yer verildi. 120 kişilik bir ekiple hazırlanan filmin dekorları 15 günde, post prodüksiyonu 45 günde tamamlandı.

Diğer Haberler

  1. BBVA ve OpenAI’den stratejik iş birliği
  2. Kripto şirketlerinin Travel Rule uyumunu kolaylaştıracak platform geliştirildi
  3. Trendyol, coğrafi işaretli ürünlerle yerel kalkınmayı desteklediğini duyurdu
  4. Eczacıbaşı Topluluğu’nda atama
  5. Bulls Portföy Genel Müdürü Yılmaz: Otizmde eğitimin yaygınlaşmasına katkı sunmak istiyoruz
  6. Merkez Kariyer Uzmanları ve Denetim Elemanları Platformu sözcüsü Yüksel: Özlük hakları vaatleri yerine getirilmeli
  7. BtcTurk Destek'e Amerika'dan bronz ödül
  8. Paribu, yapay zeka ile hazırlanmış şarkılardan kripto albümü oluşturdu
  9. ParamTECH'ten yüzde 80 tasarruf sağlayan dijital kimlik doğrulama çözümü
  10. Global gayrimenkul şirketi TEKCE, yeni partner ve referans programını tanıttı

© Copyright 2025

DHA