Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bilet.com Türkiye’nin en büyük 100 internet şirketi arasında

Seyahat deneyim platformu Bilet.com 2022 Fast Company verilerine göre, ilk 100 internet şirketi arasına girmeyi başardı. Platform 2023’te ise yeni hizmetler ile daha çok kullanıcıya en kaliteli hizmeti vererek ilk 50 arasına girmeyi hedefliyor. 

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) -

Daha önce yapılan “mobil uygulama dünyasında en iyiler” listesinde, online bilet satın alma kategorisinde ödül alan Bilet.com, kullanıcılardan gelen geri dönüşler ve yeni hizmet alanları ile kendini geliştirerek, hedeflerini büyütüyor. 

YILI YÜZDE 250 BÜYÜMEYLE KAPATTIK 

Bilet.com Ticari Genel Müdür Yardımcısı Akif Enes Kütük, “Bu sene listeye 70. sıradan girdik, seneye ilk 50’de olmayı istiyoruz. 2022 yılını yüzde 250 büyümeyle kapattık. 2023 yılında da 2 milyon bilet satışı ile birlikte platformu dünya çapında genişletmeyi hedefliyoruz” dedi. 

Kütük, şöyle devam etti:  

“Bütüncül seyahat planlama imkanı sağlayan platformumuz üzerinden, kullanıcılar ihtiyacı olan tüm bilet türlerine 7/24 müşteri hizmetleri desteği ve sıfır komisyon gibi faydalarla birlikte kolayca erişiyor. Bilet SuperApi olma yolunda emin adımlarla ilerlerken 2023 yılında otel rezervasyonu hizmetini de devreye alacağız.” 

Bilet.com, uçak ve otobüs bileti satışlarının yanı sıra İDO bileti, Kıbrıs feribot bileti, Yunan Adaları feribot biletlerinin satışını da sunuyor. Kullanıcılarına her zaman en ucuz bilet seçeneklerini listeleyip, karşılaştırmalarına fırsat sunarak en uygun fiyata bilet almalarına yardımcı oluyor. Araç kiralama ve İstanbul kart dolumu da platformun diğer önemli hizmetleri arasında yer alıyor. Tiyatro, tema park, akvaryum, hayvanat bahçesi ve müzeler başta olmak üzere birçok etkinlik bileti de platformda yer alıyor. 

MOBİL UYGULAMADA BÜYÜME 

2022 Türkiye mobil uygulama verilerine göre indirme sayısı oranı bir yılda en çok artan uygulamalar arasında Bilet.com da var. Bilet.com mobil uygulamaya özel avantajlar, çeşitli etkinlikler ve indirimler sunarak kullanıcılarına mobil uygulama kullanımını daha çok tercih ettiriyor. 

Mobil uygulama kullanımını artırmayı hedefleyen platform, hizmet verdiği kategorilerde ilk 3’te olmayı hedefliyor. 

Diğer Haberler

  1. TÜGİAD Yönetim Kurulu Başkanı Yıldırım: Kadına yönelik şiddete birlikte ‘dur’ diyelim
  2. Türk Kızılay’dan aşırı kar yağışı nedeniyle yolda kalanlara yardım
  3. MIP 14’üncü kez ‘Yılın Liman Operatörü’ seçildi
  4. Paycell’den TR Karekod hızlı ödeme kolaylığı
  5. Akcoat, ‘Kadınlar İçin Birlikte Güçlüyüz’ temalı seminer düzenledi
  6. ‘İki kişiden biri yenilenmiş akıllı telefon satın almaya istekli’
  7. DeFacto, ‘Yılın Sürdürülebilir Perakendecisi’ seçildi
  8. Hepsiburada’nın ‘Efsane Cuma’ indirimleri başladı
  9. TAV Güvenlik, alışveriş merkezinde hizmete başladı
  10. ‘Türk Telekom Ventures yenilikçi sağlık girişimleri ile hayata dokunuyor’

© Copyright 2024

DHA