Beymen Zorlu Center yüzde 20 daha büyüdü
2013 yılının Eylül ayında hizmete giren ve 10 bin metrekare alanı ile Türkiye’nin en büyük moda mağazası olan Beymen Zorlu Center, 1.750 metrekare daha büyüdü.
40 Milyon TL’ye yaklaşan yatırım ile yenilenen ve büyüyen Beymen Zorlu Center, önümüzdeki yıl 10’uncu yılını kutlamaya hazırlanıyor. Beymen Grup Çağdaş Sanat Koleksiyonu, Beymen Zorlu Center büyüme projesi dahilinde genişlemeye devam ediyor. Kişisel Stil Danışmanlığı servisine ayrılan Beymen Privé VIP alanlarına ve mağaza geneline konumlandırılan yerel ve global sanatçıların eserleri, çağdaş lüks anlayışını yansıtan Beymen Zorlu Center’a yeni boyut ve yeni keşif alanlar kazandırmayı amaçlıyor.
900’ü aşkın markayı modaseverle buluşturan Beymen Zorlu Center, 2500 metrekareye yaklaşan ayakkabı ve çanta alanları, genişleyen yeni yüzleriyle geniş bir seçki sunuyor.
EN YÜKSEK CİROLU MAĞAZAMIZ
2022 yılı boyunca yatırımlara devam edeceklerini söyleyen BEYMEN Grup CEO’su Elif Çapçı, “Lüks moda pazarındaki lider konumumuzu daha da ileriye taşımak için 2022 yılı boyunca yeni mağaza açılışlarımızın yanı sıra zamanın ruhunu yansıtan sosyal yaşam alanları olarak konumlandırdığımız mevcut mağazalarımızdaki büyüme ve yenileme çalışmalarımıza da devam ediyor olacağız. Yıla en büyük, en iddialı ve en yüksek cirolu mağazamız olan Beymen Zorlu Center’ın büyüme projesi ile başladık. 2023’te 10. yılını kutlayacak olan Beymen Zorlu Center, bu proje ile yüzde 20 daha büyüyerek Türkiye’nin en büyük moda mağazası kimliğini pekiştirirken, Beymen DNA’sındaki deneyim odaklı mağazacılık yaklaşımı ve restoranları ile lüks alışverişin ötesinde bir yaşam biçimi sunuyor. Değişmeye ve evrilmeye devam edecek Beymen Zorlu Center dünyasına dair yenilikleri, Beymen’in yarım asrı geride bırakmış olmasının gururuyla sizlerle paylaşıyor olmak bizim için çok anlamlı” dedi.