Soyserin Grup, 40’ıncı yılını kutladı
Lajivert Genç Odası, Ritmik Genç Odası gibi markaları bünyesinde bulunduran Soyserin Grup, 40’ıncı yılını Baltalimanı’ndaki bir mekanda birçok ünlü ismin katılımıyla kutladı. Gecenin sunuculuğunu Özge Ulusoy yaparken Demet Akalın da sahne alarak sevilen şarkılarını seslendirdi. Ayrıca, oyuncu Bilal Yiğit Koçak, Cihan Şimşek ve Melis Minkari’nin rol aldığı markanın yeni reklam filmleri de ilk kez izletildi.
Gala gecesinde Merve Boluğur, Keremcem, Emel Yıldırım, Hande Kazanova, Merve Yıldırım, Nagihan Karadere, Nefise Karatay, Merve Sevi, Didem Taslan gibi isimler yer aldı.
“DOSTLARIMLA AYNI FİLMDE YER ALMAK HEYECAN VERİCİYDİ”
Lajivert Genç Odası’nın yeni reklam filminde oynayan Bilal Yiğit Koçak, “Böyle kaliteli bir markayla iş birliği yaptığımız için ekip olarak çok mutluyuz. Set içinde de dışında da çok keyifli vakit geçirdik. İlk günden bugüne kadar emeği geçen herkese çok teşekkür ediyoruz” dedi.
Ritmik Genç Odası reklam filminde yer alan Melis Minkari ise “İlk reklam filmimdi. Dizideki rol arkadaşlarımla bu reklam filminde yer aldığım için çok heyecanlıyım. Beni çok güvende hissettiren ekiple çalıştım. İyi ki yaptık” diye konuştu.
Cihan Şimşek de “Yakın arkadaşlarımla reklam filmi çekmek benim için de heyecanlı bir süreçti. Marka enerjisi ile bizim enerjimiz birleşince böyle güzel bir proje ortaya çıktı” ifadelerini kullandı.
Sahneye çıkmadan önce konuşan Özge Ulusoy, “Ben de evimi çok yeni dekore ettiğim için bu konulara hakimim. Böyle kalite bir markanın lansmanında sahnede olmaktan dolayı çok mutluyum. Demet’le olacağız ve inanılmaz bir sahne olacağına eminim. Kendisi bir kraliçedir” dedi.
“2022’DE TÜRKİYE’DE 99 MAĞAZAYA ULAŞTIK”
40’ıncı yılın heyecanını dile getiren Soyserin Grubu Kurucusu Mehmet Soyserin, “Metal sektörüyle üretim hayatına başlayan, kalite anlayışından ödül vermeden ailelerin gelişen ve değişen ihtiyaçlarını göz önüne alan Soyserin Grup, 1995’te Lajivert Çocuk ve Genç Odası markasıyla sektöre ilk adımını attı. 2015’te buna Ritmik Genç Odasını da katarak sektörde daha çok söz sahibi oldu. Aradan geçen 40 yılda sektörel liderliğe doğru emin adımlarla yürümekteyiz. Firmamızın en temel amacı, geleceğimizin mimarı olacak gençlerimize yeni ve konforlu yaşam alanları sunmaktır. Bu amaçlar neticesinde 2022 yılı sonu itibarıyla tüm markalarımızla Türkiye'de tamı tamamına 99 münhasır mağazaya ulaştık. Gerçekleştirdiğimiz reklam filmi ile genç ve sevilen oyuncularımızı, gençlerle bir araya getirerek kaynaştırmak istedik” açıklamasını yaptı.