Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

İş kadını markasının rengine özel şarkı çıkardı: ‘Fuşya’

Ünlü şarkıcı Sinan Akçıl ile yaptığı ‘Mecburum Sana’ düeti ile dikkat çeken iş kadını Neslim Güngen, bu kez de markasının rengi fuşyanın adını taşıyan bir şarkı yayınladı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) - 

 

Türkiye genelinde 120 güzellik merkezi bulunan iş kadını Neslim Güngen, ‘Güzellik’, ‘Vizyonsuz’, ‘Ben Varım’ gibi parçalarının yer aldığı tekli çalışmalarından sonra, şimdi de markasının rengi Fuşya’nın adını taşıyan yeni bir şarkı çıkardı.

Şarkıyla ilgili çok heyecanlandığını dile getiren Güngen, “Markamın temsil rengi olan fuşya ile ilgili bir şarkı yapma fikri her zaman aklımda vardı. Kıbrıs’ta şubelerimle yaptığımız bayi toplantısında da Fuşya partisi düzenlemiştik. Fuşya bizim rengimiz. Sevenlerimin şarkıyla ilgili tepkileri konusunda çok heyecanlıyım” ifadesinde bulundu.

 

 

Diğer Haberler

  1. Yılmaz Erdoğan’dan Annem Ankara’ya ‘hoş geldin’ mesajı
  2. Yanındayız Derneği, #kadınerkekeşittirnokta konferansı düzenledi
  3. Yıldız Holding geleneksel ‘Mutlu Et Mutlu Ol Günü’nün 10’uncu yılını kutladı
  4. DeFacto, atık malzemelerden üretilen sanat eserlerini COP29’da sergiledi
  5. ‘Nazım’ı Tanımak ve Anlamak’ söyleşilerinin bu ayki konuğu Prof. Dr. İlber Ortaylı oldu
  6. Bakanlar Tunç ve Tekin, Erzurum Günleri'nin açılışını yaptı
  7. Art Land Sanat Çalıştayı sergisi Mersin’de açıldı
  8. Zuhal’in ‘ekmek’ kavgası ağlattı
  9. Rize'nin yöresel lezzeti İstanbul’a taşındı
  10. C Takımı 2’nin afişi yayınlandı

© Copyright 2024

DHA