Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Yılın ilk yarısında ciroda yüzde 50 büyüdü

Venezia Mega Outlet yılın ilk yarısında bünyesine eklediği yeni mağazalarla toplam ciroda yüzde 50 büyüme sağladı.

ABONE OL
İSTANBUL,(DHA)

Alışveriş merkezi Venezia Mega Outlet, 2018 yılına oranla 2019 ilk yarısında toplam ciroda yüzde 50 büyüme gerçekleştirdiğini duyurdu. Ayrıca AVM’nin içerisinde yer alan uluslararası birçok markanın da yüzde 60’a varan ciro artışı yakaladığı bildirildi.

Dünyaca ünlü zincirlerin de yer aldığı 9 yeni markanın geçtiğimiz ay itibariyle açılışını gerçekleştiren AVM, son olarak Starbucks’ı bünyesine katarak yüzde 100 doluluğa ulaştı. Ramazan Bayramı öncesinde başlatılan İndirim Panayırı’nın da ciro artışında etkili olduğu ifade edildi.

Diğer Haberler

  1. Türkiye Kentsel Tesis Yönetim Derneği, 2’nci Yönetim Kurulu Çalışma Kampı düzenlendi
  2. Garanti BBVA’dan yeni bir sermaye benzeri tahvil ihracı
  3. Omsan Logistics’e ‘Uluslararası Deniz Taşıması Firmaları’ ödülü
  4. THY'ye yılın vergi kalkanlı finansman işlem ödülü
  5. ESİAD Yatırım Zirvesi'nin 3'üncüsü gerçekleştirildi
  6. Flying Tiger Copenhagen, Anadolu Yakası’ndaki ilk mağazasını açtı
  7. Döner, iskender ve hamburger için gramaj denetimi
  8. Martı TAG: Üst mahkeme Martı lehine karar verdi
  9. Trendyolmilla’da Efsane Moda Festivali başlıyor
  10. TOBB: Ekimde kurulan şirket sayısı yüzde 5,5 arttı

© Copyright 2024

DHA