Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Yılın ilk yarısında ciroda yüzde 50 büyüdü

Venezia Mega Outlet yılın ilk yarısında bünyesine eklediği yeni mağazalarla toplam ciroda yüzde 50 büyüme sağladı.

ABONE OL
İSTANBUL,(DHA)

Alışveriş merkezi Venezia Mega Outlet, 2018 yılına oranla 2019 ilk yarısında toplam ciroda yüzde 50 büyüme gerçekleştirdiğini duyurdu. Ayrıca AVM’nin içerisinde yer alan uluslararası birçok markanın da yüzde 60’a varan ciro artışı yakaladığı bildirildi.

Dünyaca ünlü zincirlerin de yer aldığı 9 yeni markanın geçtiğimiz ay itibariyle açılışını gerçekleştiren AVM, son olarak Starbucks’ı bünyesine katarak yüzde 100 doluluğa ulaştı. Ramazan Bayramı öncesinde başlatılan İndirim Panayırı’nın da ciro artışında etkili olduğu ifade edildi.

Diğer Haberler

  1. GSB burs ve öğrenim kredisi başvuru sonuçları açıklandı
  2. Adıyaman Destek Market 1'inci yılını doldurdu
  3. Kripto para borsasından ABD seçimleri öncesi son değerlendirme
  4. Bitget, düzenlediği ‘Whitepaper Okuyan Kaldı mı?’ temalı anketin sonuçlarını açıkladı
  5. Trendyol’un kasım kampanyaları 15 ülkede eş zamanlı başlayacak
  6. THY, oyuncak konseptini yeniledi
  7. Enerjisa Enerji, yılın ilk 9 ayına dair finansal sonuçlarını açıkladı
  8. MediaMarkt Startup Challenge Yarışması için başvurular başladı
  9. Bakan Bolat: Makroekonomik göstergelerde iyileşme süreci devam ediyor
  10. İş Bankası’nın aktif büyüklüğü 3,2 trilyon TL’ye ulaştı

© Copyright 2024

DHA