Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

"Tüketiciler hizmet sektöründe farklı alternatifler arıyor"  

Temizlik, tadilat, nakliye, fotoğraf çekimi, düğün, nişan organizasyonları gibi alanlarda tüketiciyi profesyonellerle bir araya getiren bir platform olarak faaliyet gösteren ProYolla Kurucusu Tuncer Türker, "Dünyanın farklı bir ekonomik paradigmaya geçiş yaptığı bu dönemde giderleri kısmak ve tasarruf etmek, her hane halkının önceliği haline geliyor. Fakat acil ihtiyaçlar, beklenmedik sürprizler, rutin ve lüks olmayan harcamalar varlığını koruyor. Tüketiciler hizmet sektöründe farklı alternatifler arıyor" dedi.

ABONE OL
Tüketiciler hizmet sektöründe farklı alternatifler arıyor
İSTANBUL, (DHA)-

Üreticilerin maliyetlerindeki artışın tüketicilere kaçınılmaz bir biçimde yansıdığına dikkat çeken Türker, "Temizlik, halı yıkama, mobilya montajı, beyaz eşya servisi gibi küçük bir hizmete ihtiyaç duysanız dahi fiyat artışlarını açık bir biçimde hissedebiliyorsunuz. Öte yandan bu ihtiyaçlar çoğunlukla gündelik yaşamı etkileyen, ertelenemeyen ihtiyaçlar oluyor. Bu noktada arama motoru sorgularıyla veya muhit çevresinden erişilebilecek profesyoneller yerine ProYolla gibi hizmet pazaryerlerini kullanmak, güvenilir profesyonellere ve hesaplı fiyatlara ulaşmayı mümkün kılıyor. Kullanıcılar temizlikten tadilata, montaj ve tamirden nakliyeye, özel dersten sağlık hizmetlerine, organizasyondan evcil hayvan bakımına pek çok iş alanında yetkin, işinin ehli profesyonele ulaşabiliyor. Bunun için talep oluşturmak ve teklifleri beklemek yeterli oluyor. Bu sayede temel harcamalarda tasarruf mümkün hale geliyor" diye konuştu.

"DİJİTAL PLATFORMLARDA REKABET ARTIYOR"

Dijital platformlarda rekabetin her meslekten profesyonel için arttığına ve bağımsız çalışan pek çok profesyonelin daha çok müşteriye ulaşması gerektiğini belirten Türker, değerlendirmelerini şu ifadelerle sonlandırdı:

“Yüzlerce hizmet kategorisinden profesyonele ev sahipliği yapıyor. İşinizi şansa değil, profesyonellere bırakın’mottosuyla faaliyet göstererek sektörde hizmet verenlerden komisyon almıyoruz. Mobil uygulamaları ve web arayüzüyle farklı meslek grupları için de kolay kullanımlı bir satış kanalına dönüştük. En rekabetçi teklifleri veren ve memnuniyeti en yüksek seviyede tutan ustalar, eğitmenler ve kıdemli çalışanlar, daha çok iş alarak işlerini dijitalde büyütebiliyor. Müşteriler de uygun fiyata iyi hizmet alma şansına sahip oluyor.”

Diğer Haberler

  1. Türkiye'de beşeri kalkınma endeksi yüzde 1,1 arttı
  2. SPK'dan 'Borsa İstanbul' için yeni tedbirler
  3. Yanıltıcı reklamlara 32,4 milyon TL idari para cezası
  4. TÜİK: Tüketici güven endeksi son 22 ayın en yüksek seviyesine ulaştı
  5. TÜİK: Dış ticaret haddi ocakta arttı
  6. TÜİK: Tüketici güven endeksi yüzde 4,6 arttı
  7. İhracatta 'özel analiz' sorunu; fiyatlar 3 katına çıktı
  8. Merkez Bankası, gecelik vadede borç verme faiz oranını yüzde 46'ya yükseltti
  9. Bakan Bolat: Ekonomi programı olumlu sonuçlarını vermeye devam etmektedir
  10. Cevdet Yılmaz: İstihdam artışı ile ekonomimiz daha güçlenecek

© Copyright 2025

DHA