Trendyol, kasım ayı kampanya sonuçlarını açıkladı
Trendyol, kasım ayında gerçekleştirdiği “Süper İndirim Günleri" ve “Efsane Günler” sonuçlarını açıkladı. Kampanya kapsamında Kasım ayında 11 milyon kişi, 127 bin satıcıdan, 71 milyon adetin üstünde ürün satın aldı. Kampanya döneminde indirim yapan işletmelerin satışları normal zamana göre 4 kat artarken, bin 42 kadın girişimci ilk kez satış yaparak ekonomiye katıldı.
Kampanyalarda sağlanan indirimler ile 2 milyar lira müşterinin cebinde kaldı. Trendyol’un Kasım kampanyalarında 2 milyona yakın ürün ise yüzde 50 ve üzeri indirimle müşteriyle buluştu. Trendyol, “Süper İndirim Günleri” ve “Efsane Günler” kampanyalarıyla platformda satış yapan işletmelerin işlerini büyütürken, bu dönemde 11 milyon müşteriyi 127 bin farklı satıcının 71 milyondan fazla ürünü ile buluşturdu. Kampanya döneminde indirim yapan işletmelerin satışları normal zamana göre 4 kat arttı. Kasım kampanyalarında 2 milyona yakın ürün ise yüzde 50 ve üzeri indirimle müşteriyle buluştu.
KASIM AYI BOYUNCA 1 MİLYARI AŞKIN ZİYARET GERÇEKLEŞTİ
Kasım kampanyaları indirimleri ile toplam 2 milyar lira müşterilerin cebinde kaldı. Kasım kampanyalarında bin 42 kadın girişimci de ilk kez satış yapken, kasım ayı süresince satış yapan kadın girişimci sayısı 11 bini geçti. Kasım ayı boyunca 1 milyarı aşkın ziyaret gerçekleşirken platformdaki, günlük aktif müşteri sayısı 25.6 milyona ulaştı.
EN ÇOK SATIŞ YAPAN İL KOCAELİ OLDU
Kasım kampanyalarında İstanbul, Ankara, İzmir dışında en çok satış yapan 3 il Kocaeli, Gaziantep, Bursa olurken, en fazla siparişin verildiği 3 il ise Bursa, Antalya, Kocaeli oldu.