Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Sepaş Enerji’de online randevu dönemi başladı

Sepaş Enerji Müşteri Hizmetleri Merkezlerinde online randevu ile sıra beklemeden hizmet alma dönemi başladı. Aboneler Sepaş Cebinde mobil uygulaması, çağrı merkezi veya Sepaş Enerji web sitesinden kolayca online randevu alabilecek.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) -

 

 Yaklaşık 4 milyon kişiye elektrik tedarik hizmeti sunan Sepaş Enerji, müşterileri memnuniyeti ve hizmet kalitesini yükseltmek için bölgesindeki tüm Müşteri Hizmetleri Merkezlerini kapsayacak şekilde online randevu imkânı getirdi.

 YOĞUN BÖLGELERDE HİZMET ÇITASINI YÜKSELTECEK

 Müşteri deneyimini iyileştirme çalışmalarına tüm hızıyla devam eden Sepaş Enerji, Kocaeli, Sakarya, Bolu ve Düzce’deki 26 adet Müşteri Hizmetleri Merkezinin tamamında, yoğunluk durumlarına göre açık olacak online randevu seçeneği ile daha kolay ve hızlı hizmet sunacak. Online randevu sistemine geçişle birlikte günlük işlem sayısının fazla ve nüfusun yoğun olduğu lokasyonlarda, Sepaş Enerji müşterilerinin aldığı hizmetin çıtasını yükseltmesi hedefleniyor.

 ABONELİK İŞLEMLERİ EVDEN ÇIKMADAN YAPILABİLİYOR

 Sepaş Enerji müşterileri, online randevu imkanının yanı sıra abonelikleriyle ilgili tüm işlemlerini fiziksel olarak müşteri hizmetleri merkezlerini ziyaret etmeden de dijital kanallar aracılığıyla gerçekleştirebiliyor. Sepaş Enerji’den hizmet alan her iki müşterisinden biri web sitesinde bulunan online işlemler menüsü, Sepaş Cebinde mobil uygulaması, çağrı merkezi veya e-Devlet platformunu kullanarak günün her saati abonelik işlemlerini hızlı ve kolay bir şekilde gerçekleştirebiliyor. Şirketin teknolojik altyapı yatırımları konusundaki istikrarlı çalışmaları sayesinde 2021’deki dijital müşteri oranı yüzde 52 olarak ölçüldü.

 

 

 

 

 

 

 

Diğer Haberler

  1. KİPAP ile imalat sektöründe kadın çalışan sayısı arttı
  2. Avrupa Yatırım Holding'den yeni satın alım hamlesi
  3. ‘Turkish Cargo'nun 2033’te taşıyacağı toplam kargo 4 milyon ton olacak’
  4. Akkuyu NGS'nin 1'inci Ünitesi'nde reaktör tesisi ana pompalarının elektrik motorları tasarım konumuna yerleştirildi
  5. Avrupa ve Türkiye pazarları için ilk Prometeon markalı lastiklerin üretimi başlıyor
  6. Hepsiburada, e-ticaretle büyümek isteyen KOBİ’lerle Ankara’da bir araya gelecek
  7. Garanti BBVA ve İGE, ihracatçı kadın girişimcilere yönelik kredi imkanı sunacağını duyurdu
  8. Enerjisa Enerji, müşterilerinden gelen başvurulara yapay zekâ robotlarıyla cevap veriyor
  9. OYAK Maden Metalürji Şirketleri eylül ayında üç fuara katıldı
  10. Mikrolink, 3 yıl boyunca Vodafone’un çözüm ortağı olacağını duyurdu

© Copyright 2024

DHA