Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Segmentify, Koç GSYF ve Sabancı Ventures’tan yatırım aldı

Türk yazılım şirketi Segmentify, Inventram’ın danışmanlığını yaptığı Koç Topluluğu Şirketleri Birinci Özel Girişim Sermayesi Yatırım Fonu (GSYF) ve Sabancı Ventures liderliğinde gerçekleştirdiği yatırım turuyla bugüne kadar aldığı yatırım miktarını 8 milyon dolara yükselttiğini duyurdu.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

Segmentify’ın yapay zeka teknolojisiyle, online satış yapan markaların ziyaretçilerine kişiselleştirilmiş alışveriş deneyimi sunarak cirolarını artırmalarını sağladığını ifade eden Segmentify Kurucusu ve CEO’su Murat Soysal, “Müşteri Etkileşimi Platformu (Customer Engagement Platform) şirketimiz, çıktığı son yatırım turunda, Inventram’ın danışmanlığını yaptığı Yapı Kredi Portföy Yönetimi A.Ş. Koç Topluluğu Şirketleri Birinci Özel Girişim Sermayesi Yatırım Fonu (GSYF) ve Sabancı Ventures’tan yatırım alarak bugüne kadar aldığı yatırım miktarını 8 milyon dolara yükseltti” dedi. 

“YATIRIM ALMIŞ OLMAKTAN DOLAYI GURURLUYUZ” 

Yatırım turunun devam ettiğini söyleyen Soysal, “Globale açılmış bir Türk teknoloji firması olarak ülkemizin en güçlü şirketlerinden yatırım almış olmaktan dolayı gururluyuz. Bugüne kadar aldığımız yatırımları, müşterilerimizin cirolarını artıracak stratejileri en verimli şekilde hayata geçirmek üzere kullandık. Mevcut teknolojilerimizi ve ürün yelpazemizi geliştirmeyi hiç bırakmadık. Bugünden sonra da aynı amaçla ama daha güçlü bir şekilde hem Türkiye ve hem globaldeki büyüme yolculuğumuza devam edecek olmanın heyecanı içindeyiz” diye konuştu. 

“ÇALIŞTIĞIMIZ MARKALARIN ‘BÜYÜME PARTNERİ’ OLARAK KONUMLANIYORUZ” 

Bugüne kadar 40’tan fazla ülkede 300’ün üzerinde sanal mağazaya hizmet verdiklerini ifade eden Soysal, “Segmentify müşteri portföyünü hızla genişleterek Türkiye’de hizmet verdiği markaların sayısını 3 kat artırdı. Aynı zamanda Doğu Avrupa ve Latin Amerika bölgelerindeki müşteri sayısını da 2 kat artırdı. Türkiye ve globalde çalıştığımız markaların ‘Büyüme Partneri’ olarak konumlanıyoruz. Bu nedenle farklı sektör ve coğrafi bölgelerdeki e-ticaret dinamiklerini yakından takip ediyoruz. Uluslararası uzmanlarla inşa ettiğimiz Excellence Center’ın (Mükemmeliyet Merkezi) oluşturduğu stratejileri markaların ihtiyaçlarını çözecek ve fırsatları yeni satış ve ciroya dönüştürecek pratiklere çözümlere döküyoruz. Bu yaklaşımımız çalıştığımız markaları hem çeşitlilik hem de sayı olarak arttırma konusunda önemli bir etken” ifadelerini kullandı. 

“TEKNOLOJİMİZİ GÜNCEL TUTMA ÇABASI İÇİNDEYİZ” 

Müşteri yolculuğunun her adımında çözümler sunmak üzere bu yıl e-posta pazarlaması hizmeti vermeye başladıklarını belirten Soysal, “Teknolojimizi güncel tutma ve hep daha iyisini yapma çabası içindeyiz. Bu hedefe yönelik olarak 2023 yılında kendi geliştirdiğimiz akıllı e-posta hizmetimizi de kullanıma sunduk. Yeni hizmetimiz ile sanal mağazalar eposta kampanyalarını Segmentify’ın yapay zeka teknolojisiyle entegre bir şekilde kullanabiliyor ve her bir müşteriye doğru zamanda o müşteriye özel olarak kişiselleştirilmiş olarak doğru içeriği ulaştırabiliyor. Bu sayede e-ticaret yolculuğunun farklı adımlarındaki müşterilere e-posta da dahil olmak üzere 10’un üzerinden kanaldan omni-channel (çok kanallı) ve kişiselleştirilmiş bir deneyim sunulması mümkün oluyor” diye konuştu.

Diğer Haberler

  1. Bakan Şimşek: Türkiye'ye ilgi artarak devam ediyor
  2. Kamil Koç, İstanbul-İzmir hattında eksprese sefer uygulamasına geçti
  3. Ulusal Taşıt Tanıma Sistemi (UTTS) yükümlülüğünde kapsam genişletildi
  4. PATLIB 2024 Konferansı TÜRKPATENT ev sahipliğinde gerçekleşti
  5. Deprem Bölgesine Ticaret ve Teknoloji Gücü programının sonuçları açıklandı
  6. Bolat, kabin memurlarıyla bir araya geldi
  7. Workup ve Workup Agri programlarından 9 girişim mezun oldu
  8. SunExpress CEO’su Kownatzki: Türkiye rakipsiz bir pazar
  9. ‘2030 yılına kadar 100 girişime 10 milyon dolar yatırım yapmayı hedefliyoruz’
  10. TÜİK: Tüketici güven endeksi yüzde 2,4 arttı

© Copyright 2024

DHA