Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

OYAK Çimento, yenilediği müşteri portalını hizmete sundu 

OYAK Çimento, yeni müşteri portalını devreye aldı. Online ve self servis olarak siparişlerin oluşturabildiği yeni sistemde, ödeme işlemleri kredi kartı ile gerçekleştirilebiliyor.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) -

OYAK Çimento, koşulsuz müşteri memnuniyeti ilkesi doğrultusunda yenilediği müşteri portalını hizmete sundu.  

OYAK Çimento müşterilerinin online ve self servis olarak siparişlerini oluşturabildikleri yeni müşteri portalında, ödeme işlemleri kredi kartı ile gerçekleştirilebiliyor. Kredi kartı ile taksitli ödeme seçeneği de bulunan sistem, OYAK Çimento müşterilerine baştan uca sipariş yönetimi ve alternatifli online ödeme kolaylığı sunuyor. Yeni müşteri portalı; sipariş bilgileri ve sipariş durumunun, sevkiyat raporları ve ekstrelerinin, OYAK Çimento ürün analiz raporlarının, şikayet ve talep yönetiminin de sistem üzerinden gerçekleştirebilmesine olanak tanıyor. OYAK Çimento’nun müşteri iletişim platformu İ-deal mobil uygulaması üzerinden de müşteri portalına giriş imkanı bulunuyor. 

Diğer Haberler

  1. Gelir vergisi tevkifat oranı yüzde 10'dan yüzde 15'e çıkarıldı
  2. Bakan Kacır: 250 milyon dolarlık desteği KOBİ'lerimize aktarıyoruz
  3. TCMB: KKM için belirlenen asgari faiz oranı yüzde 70'ten yüzde 50'ye düşürüldü
  4. TBMM'de bütçe maratonunda son gün
  5. Türkiye İş Bankası, Alipay ile olan iş birliği kapsamının genişletildiğini duyurdu
  6. BEDAŞ ekipleri, AFAD’ın arama kurtarma eğitimlerine katıldı
  7. Dünya çapında yeni yıl ritüelleri araştırıldı
  8. TÜİK: Tüketici güven endeksi yüzde 1,9 arttı
  9. Bakan Uraloğlu: Avrasya Tüneli'ni 8 yılda 8,3 milyon sürücü kullandı
  10. TCMB: Yıl sonu enflasyon beklentisi yüzde 45,28 oldu

© Copyright 2024

DHA