Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

OYAK Çimento, yenilediği müşteri portalını hizmete sundu 

OYAK Çimento, yeni müşteri portalını devreye aldı. Online ve self servis olarak siparişlerin oluşturabildiği yeni sistemde, ödeme işlemleri kredi kartı ile gerçekleştirilebiliyor.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) -

OYAK Çimento, koşulsuz müşteri memnuniyeti ilkesi doğrultusunda yenilediği müşteri portalını hizmete sundu.  

OYAK Çimento müşterilerinin online ve self servis olarak siparişlerini oluşturabildikleri yeni müşteri portalında, ödeme işlemleri kredi kartı ile gerçekleştirilebiliyor. Kredi kartı ile taksitli ödeme seçeneği de bulunan sistem, OYAK Çimento müşterilerine baştan uca sipariş yönetimi ve alternatifli online ödeme kolaylığı sunuyor. Yeni müşteri portalı; sipariş bilgileri ve sipariş durumunun, sevkiyat raporları ve ekstrelerinin, OYAK Çimento ürün analiz raporlarının, şikayet ve talep yönetiminin de sistem üzerinden gerçekleştirebilmesine olanak tanıyor. OYAK Çimento’nun müşteri iletişim platformu İ-deal mobil uygulaması üzerinden de müşteri portalına giriş imkanı bulunuyor. 

Diğer Haberler

  1. Flying Tiger Copenhagen, Anadolu Yakası’ndaki ilk mağazasını açtı
  2. Döner, iskender ve hamburger için gramaj denetimi
  3. Martı TAG: Üst mahkeme Martı lehine karar verdi
  4. Trendyolmilla’da Efsane Moda Festivali başlıyor
  5. TOBB: Ekimde kurulan şirket sayısı yüzde 5,5 arttı
  6. İstanbul Havalimanı’nda Reykjavik seferleri başlıyor
  7. TÜİK: İstihdam endeksi 3'üncü çeyrekte yüzde 3 arttı
  8. ‘Akkuyu’da kazandığımız deneyimimizi dünya pazarlarına taşımaya kararlıyız’
  9. THY, yolcu taşımacılığı hizmetleri dalında ödüle layık görüldü
  10. Sonradan ve 2'ncil kontrol denetimlerinde 5,7 milyar lira gelir kaybı önlendi

© Copyright 2024

DHA