Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Ortadoğu fast food markasından Türkiye'ye 2 milyon dolarlık yatırım

İran merkezli fast food markası Atawich, son 1 yılda 2 milyon dolarlık yatırım ile Türkiye'de şubeleşme sürecini başlattı. Marka hedefinin her zaman dünyaya yayılmak olduğunu belirten Atawich Genel Müdürü Serhat Baldan, 2022’de yaptıkları 2 milyon dolarlık yatırım ile İstanbul’da toplam 20 şube, 1 genel merkez ve üretim fabrikası açtıklarını söyledi. Baldan, Anadolu’nun farklı illerinde şubeleşmeye gidilmek istediğini ve yatırımların bu yönde gerçekleşeceğinin altını çizdi.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) -

Ortadoğu’nun fast food markası olan Atawich, Türkiye’deki genel merkezi açılışını 27 Ağustos’ta Esenyurt’ta gerçekleştirdi. Markanın düzenlediği lansman kapsamında Türkiye'de pazar hedefleri ve fast food sektörüne ilişkin açıklamalarda bulunuludu. 

İran genelinde 100’den fazla şubesi bulunan Atawich, 2021 yılında Türkiye’ye giriş yaparak son 1 yıl içerisinde İstanbul'daki şube hedeflerini tamamladı. Türkiye ile Avrupa pazarında da büyümeyi hedefleyen marka, Almanya’da şubelerini açmaya hazırlanıyor.

“SON 1 YILDA 250’DEN FAZLA KİŞİYE İSTİHDAM SAĞLADIK”

Yeni şubelerin açılmasıyla istihdamda artış yaşanacağını belirten Serhat Baldan, “2022’de sektörün nabzını yükselttik. Çünkü bu kadar hızlı şekilde şubeleşip bu kadar kurumsal olarak ilerleyen, ayakları yere sağlam basan çok fazla firma yok. Bir yılda yirmi şubeye ulaşmak çok büyük başarı. Bunu ekibimizle yaptık. Şu anda 250’nin üstünde, istihdam sağladığımız çalışma arkadaşımız var. Uzun süredir bizimle çalışıyorlar. Eğitim ve oryantasyona önem veriyoruz. Yeni açılan şubelerle istihdam oranını da artıracağız” şeklinde konuştu.

“DÜNYADAKİ SÜRECİMİZİ TÜRKİYE’DEN YÖNETECEĞİZ”

Operasyonel sürecin Türkiye:'den yönetileceğini açıklayan Baldan, "Yaklaşık 2 milyon doların üzerinde bir yatırım yaptık. Bu sadece, Türkiye'de 20 şube, üretim tesisi ve plaza için. Biz bundan sonraki süreçte daha fazla yatırımı yapmayı hedefliyoruz. 2023’ün ilk çeyreğine kadar İstanbul'da 40 şube Anadolu'da 3 büyük şehirde minimum 10 şube hedefimiz var. Bayilik için talepte bulunmak isteyenler bize internet sayfamız üzerinden ulaşarak detaylı bilgi alabilirler. Bugün açtığımız genel merkezimizde markamızın sadece Türkiye'deki sürecini değil tüm dünyadaki sürecini yöneteceğiz. Operasyonel süreçlerin hepsi burada ilerleyecek" açıklamasında bulundu. 

“TÜRKİYE BİZİM İÇİN ALMANYA KAPISI”

Atawich marka kurucusu 37 yaşındaki Ata Ghoutbi ise yaptığı konuşmada, “Markayı 20 yıl önce kurdum. İran’da küçük bir mağazada başladım. O zaman da dünyanın en büyük markası olma hayalini kuruyordum. Şubelerimi açıp büyüdükçe bilgili olmak gerektiğini anladım ve üniversite okumaya karar verdim. Daha da büyüdükçe baktım ki İran'ın en büyük markalarındanız. Dünyaya açılmak istedik. İlk ülke olarak Türkiye’yi seçtik. Çünkü çok ülkeye gittim geldim ve hiçbir yerde Türk insanları gibisini göremedim. Burada herkes iyi ve yardımsever. İran’la da çok yakın. İyi ki yatırıma ilk Türkiye’den başladık. Çünkü Türkiye hem İran hem Almanya kapısı” ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

  1. Bakan Kacır: Kadın, genç girişimci ve KOBİ'lerin yeşil dönüşüm çalışmalarını destekliyoruz
  2. Bakan Şimşek: Fiyat istikrarına giden yol sabır ve kararlılık gerektiriyor
  3. TESK Başkanı Palandöken: Meslek odalarından izinsiz indirimlere itibar edilmemeli
  4. EPDK'nın elektrikte sübvansiyon kararı Resmi Gazete'de
  5. E-ticaret sektör temsilcilerinden yeni stopaj uygulaması açıklaması
  6. İş Bankası’ndan Sürdürülebilir Tedarikçi Finansman Sistemi
  7. Madencilik sektörü ve teknoloji üreticileri Ankara’da bir araya geliyor
  8. Türk-İş: Asgari ücret insanlık onuruyla bağdaşacak düzeyde tespit edilmeli
  9. Bakan Şimşek: OECD ülkeleri arasında en düşük vergi yüküne sahip 3'üncü ülkeyiz
  10. AJet ile SunExpress arasında uçak anlaşması

© Copyright 2024

DHA