Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

 MEPAŞ'tan işaret dilli hizmeti

MERAM Elektrik Perakende Satış A.Ş. (MEPAŞ),  işitme engelli bireylerin müşteri hizmetleri merkezlerinden yaptıkları işlemleri kolaylaştırmak ve oluşabilecek iletişim sorunlarını ortadan kaldırmak amacıyla müşteri hizmetleri merkezlerinde görevli personellere işaret dili eğitimi aldırdı.

ABONE OL
KONYA, (DHA)-

MEPAŞ Müşteri Hizmetleri Merkezinde görev alan 19 personel, 60 saat süren işaret dili eğitimi programı sonunda katılım belgesi almaya hak kazandı.

MEPAŞ Müşteri Hizmetleri ve Operasyonlar Direktörü Fatih Yetimoğlu, ''MEPAŞ’ın faaliyet gösterdiği  6 ildeki personellerimizin  işaret dili eğitimi almasını sağlayarak işitme engelli müşterilerimizi doğru bir şekilde anlayıp , talepleri doğrultusunda hızlıca çözüm üreterek müşteri memnuniyetini sağlamak projemizin  asıl amacıdır” dedi. 

Diğer Haberler

  1. Omsan Logistics’e ‘Uluslararası Deniz Taşıması Firmaları’ ödülü
  2. THY'ye yılın vergi kalkanlı finansman işlem ödülü
  3. ESİAD Yatırım Zirvesi'nin 3'üncüsü gerçekleştirildi
  4. Flying Tiger Copenhagen, Anadolu Yakası’ndaki ilk mağazasını açtı
  5. Döner, iskender ve hamburger için gramaj denetimi
  6. Martı TAG: Üst mahkeme Martı lehine karar verdi
  7. Trendyolmilla’da Efsane Moda Festivali başlıyor
  8. TOBB: Ekimde kurulan şirket sayısı yüzde 5,5 arttı
  9. İstanbul Havalimanı’nda Reykjavik seferleri başlıyor
  10. TÜİK: İstihdam endeksi 3'üncü çeyrekte yüzde 3 arttı

© Copyright 2024

DHA