Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Kış mevsiminin yaklaşması termal giysilere talebi artırdı 

Kış aylarının gelmesiyle termal kıyafetlere talepler artıyor. İnsan sağlığına odaklanan üretim modeliyle global pazarda öne çıkmayı hedefleyen yerli tekstil markası Blackspade ise ihracat oranını artırarak ülke ekonomisine katkıda bulunuyor. Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan şirketin Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Tolga Narbay, “İhracat hacmimizi her geçen gün artırıyoruz. Farklı ülkelerdeki tüketicilerimizle birlikte güven ve sadakatten ödün vermeden kontrollü bir şekilde büyüyoruz” ifadelerini kullandı.  

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) - 

Termal kıyafetlerin kış aylarında en çok tercih edilen ürün grubu olduğunu belirten Narbay, konuyu şu sözlerle değerlendirdi: 

“Vücudun sıcak ve kuru kalmasını sağlayan termal giysiler, kış aylarının yaklaşmasıyla birlikte yoğun talep görüyor. Özellikle kayak, snowboard, motosiklet, dağcılık, bisiklet gibi spor alanlarıyla ilgilenenler, bu aktiviteleri sağlıklı ve kesintisiz sürdürülebilmek için termal kıyafetleri tercih ediyor. Biz de tüm kategorilerde olduğu gibi termal ürünlerde de insan sağlığını ve konforunu esas alıyoruz. Kumaş, iplik, aksesuar gibi tüm materyallerde zararlı bir içerik bulundurmamanın yanı sıra, termal giysilerde genellikle ikinci plana atılan hafiflik, şıklık, incelik, yumuşaklık gibi ek faydaları da gözetiyoruz. Bu sayede yalnızca ülkemizde değil, dünya genelindeki tüketicilerin de ilk adresi oluyoruz. Her coğrafyadan kişinin ihtiyacına göre çözüm üretiyor ve bu alanda rekora yaklaştığımız ihracat oranlarımızı artırarak ülke ekonomimize daha çok katkıda bulunmak istiyoruz.” 

“KÜRESEL STANDARTLARA UYARAK TÜKETİCİLERE SUNUYORUZ” 

Farklı iklim koşulları ve yaşam tarzlarına uyum sağlayan fonksiyonel ürünler tasarlamanın ötesine geçerek ürünlerinde insan sağlığına zarar vermeyen malzemeler kullandıklarına dikkat çeken Blackspade Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Tolga Narbay, “Doğal materyalleri kullanarak sürdürülebilirliği esas aldığımız ürünlerimizin güvenirliğini uluslararası belgelerle kanıtlıyoruz. OEKO-TEX® sertifikamızla, üretimde hammadde kullanımından, ara ve son aşamalarda uyulması gereken kurallara tüm gereklilikleri uyguladığımızı doğruluyoruz. Dünya çapında kabul gören bu sertifikalandırma sistemiyle ürünlerimizin sağlığa zararlı maddelerden korunduğunu, küresel standartlara göre test edildiğini tasdik ederek tüketicilere sunuyoruz” dedi. 

TERMAL KIYAFETLERE NEFES ALDIRAN TEKNOLOJİ  

Ürünlerinde kullanılan özel üretimli kumaş ve ipliklerin içinde yer alan yalıtım bölgelerinin, soğuğa karşı üstün koruma sağladığını vurgulayan Narbay, ürünlerinin özelliklerini şu şekilde sıraladı:  

“Termal kıyafetlerde kullandığımız kumaşlarla hem vücut ısısını koruyor hem de vücuttan çıkan terin hızla emilerek dış katmanlara iletilmesini sağlıyoruz. Yüksek termal izolasyona sahip ürünlerimiz, içeriğindeki özel kanallı viskoz, hızlı kurumayı sağlayan polyester ve doğal liflerle teri vücuttan hızlıca alıyor ve diğer ürünlere göre daha çabuk kuruyor. Nefes alıp verme özelliği sayesinde de deri üzerinde oluşan nem, kumaşın kılcal bölgeleri arasından havayla karışıyor. Yoğun efor gerektiren işlerde bile vücut daima sıcak ve kuru kalıyor. Bu sayede ürünlerimiz tüm koşullarda hijyenik bir ortam yaratıyor ve deriyi tahriş etmiyor ve kötü koku oluşumuna da geçit vermiyor.” 

TEKSTİL ALANINDA DÜNYA ÇAPINDA BİR MARKA KONUMUNA ULAŞMAYI HEDEFLİYORUZ 

Termal ürünler başta olmak üzere tüm koleksiyonlarını farklı beklenti ve gereksinimlere göre tasarladıklarını belirten Tolga Narbay, her yaşa, bütçeye, koşula uygun ürünler tasarlamanın en önemli stratejilerinden biri olduğunu şu sözlerle ifade etti: 

“Blackspade olarak, iç giyim, ev kıyafetleri, termal ve spor ürünler, mayo ve çoraplardan oluşan koleksiyonlarımızı kullanıcıların ihtiyaç, beklenti ve beğenilerini göz önünde bulundurarak tüm aile fertlerinin kullanabileceği şekilde üretiyoruz. Termal ürün kullanım bilincinin artmasına öncülük eden koleksiyonumuzla, soğuk havanın hakim olduğu şartlarda vücut ısısını muhafaza eden, vücudun kuru kalmasını sağlayan ürünleri tüm yaş gruplarına uygun tasarımlarla sunuyoruz. 14 yıla dayanan bilgi ve deneyimimizle bu alandaki başarılarımızı perçinliyoruz. Kış aylarının en çok tercih edilen ürün gruplarından termal kıyafetlerle büyük bir satış başarısı yakaladık. Bununla birlikte ihracat hacmimizi her geçen gün artırıyoruz. Farklı ülkelerdeki tüketicilerimizle birlikte güven ve sadakatten ödün vermeden kontrollü bir şekilde büyüyoruz. Kaliteli, rahat ve konforlu ürünlerimizle tekstil alanında dünya çapında bir marka konumuna ulaşmayı hedefliyoruz.” 

Diğer Haberler

  1. Adıyaman Destek Market 1'inci yılını doldurdu
  2. Kripto para borsasından ABD seçimleri öncesi son değerlendirme
  3. Bitget, düzenlediği ‘Whitepaper Okuyan Kaldı mı?’ temalı anketin sonuçlarını açıkladı
  4. Trendyol’un kasım kampanyaları 15 ülkede eş zamanlı başlayacak
  5. THY, oyuncak konseptini yeniledi
  6. Enerjisa Enerji, yılın ilk 9 ayına dair finansal sonuçlarını açıkladı
  7. MediaMarkt Startup Challenge Yarışması için başvurular başladı
  8. Bakan Bolat: Makroekonomik göstergelerde iyileşme süreci devam ediyor
  9. İş Bankası’nın aktif büyüklüğü 3,2 trilyon TL’ye ulaştı
  10. 'Yılda 10 milyon araç el değiştiriyor, usulsüzlükler artıyor’

© Copyright 2024

DHA