Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Kerevitaş’ın ilk çeyrek konsolide cirosu yüzde 143’lük artışla 2,4 milyar TL oldu

Kerevitaş’ın 2022 yılının ilk çeyrek konsolide cirosu, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 143 oranında artarak 2,4 milyar TL oldu.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) -

Taze dondurulmuş gıda, konserve ve margarin pazarında faaliyet gösteren Kerevitaş, 2022 yılının ilk üç aylık finansal sonuçlarını Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) açıkladı. Şirketin 2022 yılı ilk çeyrek konsolide cirosu, önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 143 artışla 2,4 milyar TL oldu. Kerevitaş’ın yılın ilk üç ayındaki ihracatı geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 87 artarak 287,8 milyon TL’ye ulaştı.

Superfresh, yılın ilk çeyreğinde Pizza Tost Çikolatalı, Pizza King Cheddar Peynirli, Ton Mix Bir Öğün Sağlık Ailesi ve Fırında Mantı ürünlerini ilk kez tüketiciyle buluşturdu. SuperFresh, ilk çeyrek kapanışında 1,5 puan artışla yüzde 22 ciro payına ulaşarak liderliğini güçlendirdi. Türkiye margarin pazarında yüzde 100 marka bilinirliğine sahip Bizim Yağ ve Teremyağ gibi önemli markalarıyla Besler de yılın ilk üç ayında yüzde 43,7 ciro payı ile pazar liderliğini korudu.

Kerevitaş margarin kategorisinde 6 kıtada 50’yi aşkın ülkeye yaptığı ihracatın yanı sıra; yılın ilk üç ayında portföyüne dahil ettiği 4 yeni iş ortağı ve kova formatındaki yeni ürün lansmanlarıyla ihracattaki konumunu ve bölgesel liderliğini güçlendirdi. Özellikle tüketici margarini kategorisinde 30 yılı aşkın süredir bulunduğu Irak, Suriye ve Gürcistan pazarlarında Ona markasıyla; ev dışı tüketim sektöründe ise pastacılık kategorisinde Arnavutluk’ta, catering kategorisinde Irak, Romanya ve Kazakistan’da liderliğini korudu.

ŞÜKRÜ ÇİN: LİDERLİĞİMİZİ YURT İÇİ VE YURT DIŞINDA SÜRDÜRMEYE DEVAM EDECEĞİZ

Kerevitaş CEO’su Şükrü Çin, geçtiğimiz yıl yakaladıkları finansal başarıyı bu yılın ilk çeyrek rakamlarına da taşıdıklarını belirterek şunları söyledi:

“Kerevitaş ile 2021 yılını başarılarla geride bıraktık ve aynı sinerjiyle 2022 yılına da güçlü bir başlangıç yaptık. Pazarın beğenisine sunduğumuz yenilikçi ürünlerimizle lider olduğumuz her kategoride ciro payımızı artırdık. 2022 yılının ilk üç ayında konsolide ciromuzu geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 143 artırmayı başardık. Bu güçlü başlangıcı 2022 yılının bütününe yayarak, iç ve dış pazarlardaki güçlü pozisyonumuzu korumaya ve büyütmeye devam edeceğiz.”

Diğer Haberler

  1. Bakan Işıkhan: İşsizlik oranında son 11 yılın en düşük seviyesine ulaştık
  2. TÜİK: İşsizlik oranı 3'üncü çeyrekte yüzde 0,1 azaldı
  3. Bakan Kacır: Kadın, genç girişimci ve KOBİ'lerin yeşil dönüşüm çalışmalarını destekliyoruz
  4. Bakan Şimşek: Fiyat istikrarına giden yol sabır ve kararlılık gerektiriyor
  5. TESK Başkanı Palandöken: Meslek odalarından izinsiz indirimlere itibar edilmemeli
  6. EPDK'nın elektrikte sübvansiyon kararı Resmi Gazete'de
  7. E-ticaret sektör temsilcilerinden yeni stopaj uygulaması açıklaması
  8. İş Bankası’ndan Sürdürülebilir Tedarikçi Finansman Sistemi
  9. Madencilik sektörü ve teknoloji üreticileri Ankara’da bir araya geliyor
  10. Türk-İş: Asgari ücret insanlık onuruyla bağdaşacak düzeyde tespit edilmeli

© Copyright 2024

DHA