Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Kerevitaş, 30'uncu Uluslararası Gıda ve İçecek İhtisas Fuarı'na katıldı

Dondurulmuş gıda ve margarin sektöründe faaliyet gösteren Kerevitaş, ANFAŞ 30'uncu Uluslararası Gıda ve İçecek İhtisas Fuarı'na katıldı. Fuarda tarladan başlayan ve sofralara ulaşan yolculuğu, üretim süreçlerine ilişkin çalışmaları ve yeni lezzetlerini ev dışı tüketimin profesyonellerine aktardı. Hasat, teknoloji, güven, çeşitlilik ve lezzet başlıklarının ön plana çıktığı reçeteler, profesyonel şeflerden tam not aldı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) -

Kerevitaş, Ev Dışı Tüketim (EDT) sektörünün en önemli uluslararası organizasyonlarından ANFAŞ 30. Uluslararası Gıda ve İçecek İhtisas Fuarı'na katıldı. 70'in üzerinde ülkeden 50 binden fazla gastronomi profesyonelini buluşturan fuar, 6-9 Şubat tarihleri arasında Antalya'da gerçekleşti. EDT kanalında patates, sebze, meyve, donuk unlu mamuller, pizza, ton balığı ve konserve kategorilerinde geniş ürün çeşitliliğine sahip olan Kerevitaş, ANFAŞ'ta SuperFresh markasıyla yer aldı.

'Topraktan Tabağa Sıfır Gıda Kaybı' iş modeliyle sürdürülebilirlik odağında başarılı sonuçlara imza atan SuperFresh, fuar ziyaretçilerine dondurulmuş gıda konusundaki farkındalık çalışmalarını anlattı ve ziyaretçileri yeni lezzetleriyle buluşturdu. 

ALTINKILINÇ: İNOVASYON ODAĞIMIZLA SÜRDÜRÜLEBİLİR BÜYÜMEMİZE DEVAM EDECEĞİZ"

Türkiye'de ve bölgede EDT pazarının her geçen gün daha da büyüdüğünü ve çeşitlendiğini belirten Kerevitaş CEO'su Mert Altınkılınç, şunları ifade etti:

“Pazarın hareketliliğini çok yakından takip ediyor ve inovasyonu odağımıza alarak sürdürülebilir büyümeyi hedefliyoruz. Faaliyet gösterdiğimiz tüm alanlarda stratejik kanal-kategori bakış açımız doğrultusunda farklı ihtiyaçlara cevap veren ürün portföyümüzü her geçen gün geliştiriyor, inovatif ürünlerimizi müşterilerimiz ile buluşturuyoruz. EDT kanalında 2023'te dondurulmuş unlu mamuller alanında lider Donuk Fırıncılık şirketini bünyemize katarak bu kanaldaki gücümüzü daha da perçinledik. Bu yıl SuperFresh markamızla katıldığımız fuarı, sektör paydaşlarımızla ortak bir sinerji oluşturmak adına önemli bir fırsat olarak görüyoruz."

DOĞAN: GIDA ÜRETİMİNDE DOĞRU TOHUMDAN, HASADA, TEKNOLOJİ KULLANIMINA HER AŞAMA ÇOK DEĞERLİ

Dondurulmuş gıdanın, lezzetli ürünleri tüketiciyle buluşturmanın yanı sıra gıda israfının önlenmesi ve sürdürebilir tarım için önemli olduğunu belirten Kerevitaş CMO'su Gülizar Öcal Doğan ise sözlerine şöyle devam etti:

“Ürünlerimizin tarladan başlayan ve sıfır gıda kaybı ile sofralara ulaşan yolculuğuna dair tüm ayrıntıları bu defa da ünlü şeflerimize anlattık. Hasat süreci, sözleşmeli tarım modeli, üretimde teknoloji kullanımı her aşama çok değerli. Marka olarak yaptığımız öncü çalışmalar, ev dışı tüketim noktaları ile katma değerli iş birliklerimiz ve yeni lezzetlerimiz ünlü şeflerden tam not aldı. Sürdürülebilir tarım adına Tarım ve Orman Bakanlığı ile başlattığımız Tarımın Kadın Yıldızları projemiz ile bu alanda kadın istihdamının önemine de vurgu yapmaktan mutluluk duyduk."

Diğer Haberler

  1. TCMB: KKM için belirlenen asgari faiz oranı yüzde 70'ten yüzde 50'ye düşürüldü
  2. TBMM'de bütçe maratonunda son gün
  3. Türkiye İş Bankası, Alipay ile olan iş birliği kapsamının genişletildiğini duyurdu
  4. BEDAŞ ekipleri, AFAD’ın arama kurtarma eğitimlerine katıldı
  5. Dünya çapında yeni yıl ritüelleri araştırıldı
  6. TÜİK: Tüketici güven endeksi yüzde 1,9 arttı
  7. Bakan Uraloğlu: Avrasya Tüneli'ni 8 yılda 8,3 milyon sürücü kullandı
  8. TCMB: Yıl sonu enflasyon beklentisi yüzde 45,28 oldu
  9. TÜİK: Kasımda 188 bin 966 taşıtın trafiğe kaydı yapıldı
  10. SuperFresh’in ‘Tarımın Kadın Yıldızları’ Projesi, Smarties Awards 2024 MEA’nın altın ödülünün sahibi oldu

© Copyright 2024

DHA