Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Kasımın ilk 5 gününde en çok deterjan satıldı; taksitli alışveriş rekor kırdı

Hepsiburada, Efsane Kasım'ın ilk kampanya döneminin sonuçlarını açıkladı. En fazla alışveriş akşam 21:00-22:00 saatleri arasında yapılırken en çok satılan ürün deterjan oldu. Yapılan alışverişlerde toplam siparişlerin yüzde 50'si kampanyaya uygun kartlarla taksitlendirilerek, yüzde 30'u ise ödemelerini erteleyerek alışverişlerini tamamladı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

Kasım ayının öne çıkacak ürünleri arasında şarjlı süpürgeler ve yerli kozmetik ürünleri başı çekti. Kasım'ın ilk 5 gününde platformun müşteri sayısı geçen seneye göre yaklaşık yüzde 15, siparişler ise yüzde 26 artış gösterdi. Satışların büyük bölümü pazar yerindeki KOBİ ve aile işletmeleri tarafından gerçekleştirildi.

Kasım'ın ilk 5 gününde 100 milyon ziyaretçi indirimli ürünlere ulaşmak için yarıştı. Genelde akşam 21:00-22:00 saatleri arası online alışverişler yapılırken en çok satılan ürün deterjan oldu. İlk 5 günde 100 binin üzerinde müşteri 'Hepsiburada Limiti' başvurusu yaparken, kart limitleri etkilenmeden taksitli alışveriş yapan müşterilerin de yüzde 30'u erteleme imkanından yararlandı. Aile bütçelerini rahatlatan 'Şimdi Al Şubatta Taksitle Öde' teklifine de kullanıcılar yoğun ilgi gösterdi. Her iki taksitli alışverişten biri, şubat sonrasında taksitlendirme imkânı kullanılarak gerçekleştirildi.

 Efsane Kasım'ın ilk 5 gününde sırasıyla en çok, temel tüketim ve gıda, giyim, züccaciye, kozmetik ve ev–yaşam ürünlerine ilgi gösterildi. Ürün bazında en çok satanlar ise deterjan, cilt bakım ürünleri, spor ayakkabılar ve sweatshirtler oldu. İstanbul, Ankara, İzmir'in ardından Efsane Kasım'a yoğun ilgi gösteren şehirler Bursa, Kocaeli, Antalya, Konya ve Adana oldu. Müşteriler alışveriş için en çok akşam 21:00 ile 22:00 saatlerini tercih etti.

KÜÇÜK EV ALETLERİNİN YILDIZI SÜPÜRGELER

Şarjlı süpürgelere olan talep geçen senenin aynı ayına kıyasla yüzde yüzde 35 artış gösterdi. İlk beş günde en çok sipariş verilen kozmetik ürünleri serumlar, yüz bakım kremleri ve tonikler oldu. Anne-bebek kategorisinde en çok satılan ürünler elle  katlanan ve pratik kullanımıyla ebeveynlerin tercihi olan bebek arabaları ve anne yanı park yatağı oldu. Moda kategorisinde ön plana çıkan ürünler sweatshirt, çorap, eşofman, mont ve kazak oldu.

 

 

Diğer Haberler

  1. Bitget, düzenlediği ‘Whitepaper Okuyan Kaldı mı?’ temalı anketin sonuçlarını açıkladı
  2. Trendyol’un kasım kampanyaları 15 ülkede eş zamanlı başlayacak
  3. THY, oyuncak konseptini yeniledi
  4. Enerjisa Enerji, yılın ilk 9 ayına dair finansal sonuçlarını açıkladı
  5. MediaMarkt Startup Challenge Yarışması için başvurular başladı
  6. Bakan Bolat: Makroekonomik göstergelerde iyileşme süreci devam ediyor
  7. İş Bankası’nın aktif büyüklüğü 3,2 trilyon TL’ye ulaştı
  8. 'Yılda 10 milyon araç el değiştiriyor, usulsüzlükler artıyor’
  9. Trendyolmilla, ‘Efsane Moda Festivali’ ile binlerce ürünü avantajlı fiyatlarla satışa sunacağını duyurdu
  10. ‘İstanbul’da son 5 yılda konut fiyatları yüzde 100’ün üzerinde arttı’

© Copyright 2024

DHA